![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alhoewel een grapje mij niet vreemd is moet ik u er toch op wijzen dat ik het ernstig meen, en we hebben rechters die er mee akkoord gaan ook.
Alleszins, ik ken iemand die het persoonlijk heeft meegemaakt. Die lag te slapen als de politie buiten het huis bijeen kwam om binnen te vallen. Het enige probleem dat de politie had was dat er een pitbull rond liep in de tuin, ze besloten alras van het dier neer te schieten want de helden hadden bang van een hond. Nu, zo gezegd, zo gedaan. 12 kogels later ligt die hond daar te krijsen van de pijn - goeie schutters zijn de helden blijkbaar niet. De mens die ik dan ken, die ligt binnen te slapen en de kogels fluiten rond zijn oren. Die pakt zijn pistool en begint terug te schieten, al de helden buiten plat tegen de grond, er waren erbij die krijsten luider dan de hond, en ze waren nochtans nog niet geraakt. Veel later werd onze vriend dan veroordeeld voor verboden wapendracht/bezit, maar niet om op de politie te schieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Ik denk dat er bij schieten vanuit de lucht op een rijdende auto groot risio kan onstaan voor overige weggebruikers alsmede aanwonenden.
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Indien u daar niet mee akkoord gaat, wel ik ook niet, maar ik heb hier niets te zeggen aan het gerecht en jij blijkbaar ook niet. Ga dus met andere woorden iemand anders uitschelden, bv lief Lauretje, dat ze een hand boven het hoofd houdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel. De politie benadrukt heel veel dat ze ook mensen zijn, maar het zijn sujetten zoals jij die het nodig vinden om de mannen in het blauw te dehumaniseren en ze te aanzien als doelwit om ze op je voorruit te kleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Alles mijn fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, ze blijven hier toch echt koud en warm blazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik volg u volledig
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over in fout zijn of niet in fout zijn. Het gaat over de dehumanisering van de man in het blauw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het reeds vele malen ondervonden. Er is geen groter drugs en dievenbende dan de Belgische politie. En leugenaars die hun eigen bewijsmateriaal meebrengen zijn het ook. Nog iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Graag gedaan hele slimme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hear hear als de criminaliteit de pan uit swingt, moet je niet roepen op een politiestaat maar op een kwalitatief beter functionerende rechtstaat ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de slechterik zat alleen in de wagen ... reed en schoot ... dat zal ferm geschoten zijn ... zijn ze daar bij de politie niet een beetje aan het overdrijven ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() zolang de burger stemt voor partijen die justitie volstoppen met UITSLUITEND politieke benoemingen, kan dat niet veranderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan mogen die vliegende agenten nog blij zijn, dat die gangsters geen zwarte koppen ( staal doorborende)als kogels gebruikten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en een centraal georganiseerde politiestaat zal steeds een groter gevaar zijn dan individuele criminaliteit mogelijk moet er wel een aparte procedurerechter komen die onafhankelijk kan afwegen of de crimineel volledig vrijuit moet gaan en welke sanctie de politiedienst of het gerecht moet krijgen voor de procedurefout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |