![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan iemand antwoorden met een enkelvoudig zin. Voorbeeld 1: Bert koopt een brood. Men kan ook iemand antwoorden met een enkelvoudige zin die een vraag is. Voorbeeld 2: Koopt Bert een brood? Zowel voorbeeld 1 als voorbeeld 2 zijn antwoorden. Besluit: Koopt Bert een brood? Is ook een antwoord. Begrijpt u het nu?? Een vraagzin kan dus ook een antwoord zijn. P.S. Voor alle duidelijkheid. Pas op, u moet nu vooral geen brood gaan kopen. Misschien wel een tweede noveen ter ere van de H Rita, patrones der zeer hopeloze gevallen. Laatst gewijzigd door system : 5 maart 2008 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() als ik u een dommekloot noem, gaat u me dan aangeven? Indien ja, dan noem ik u geen dommekloot. Einstein
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() ![]()
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en met die Hongaarse skinheads gepraat ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar niet?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Erg straf feitelijk dat men vanop afstand kan zien dat die (al dan niet denkbeeldige) skinheads afkomstig waren uit Hongarije...
![]() Tijdens de oorlog waren er Joden in dienst van de Duitsers die op grond van etnische kenmerken andere Joden uit het publiek haalden. De huidige linksen doen nog straffer door vanop afstand te kunnen weten van welk land skinheads afkomstig zijn !!! En ik die dacht dat alle culturen en mensen gelijk waren, meer nog dat rassen zelfs niet bestaan... Met al hun fantasie wacht de ALS'ers in ieder geval een goedbetaalde toekomst bij Humo, De Morgen of de VRT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een jokkende jankende watjes toch, dat extreem-links uitschot.
En dat moet dan de revolutie gaan leiden.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 6 maart 2008 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() De agressie wordt bevetstigd, niet eens meer ontkent.
![]() |
#58 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Met andere woorden u hebt zoals gewoonlijk geen antwoord en hangt dus een beetje de jezuit uit
![]()
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, Jamas. Ik heb gisteren 1 van die Nsv'ers gezien en euhm, die zag er redelijk toegetackeld uit.
Leg mij nu eens uit waarom hij zou aanvallen, als hij uiteindelijk zelf er zó uit zou komen? Is het onmogelijk dat ALS het geweld heeft geïnitieerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |