![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat van die kabeluitgang ga ik eens proberen, thx.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Foorumspooooook!?!?!?! Foooorummmspoooookk!!!!!!!!! Allé, stop eens met steeds in haar computer te kruipen, viespeuk!
![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je tv een analoge kabeluitgang heeft, dan lijkt het me logisch dat je met een goede oude VCR nog steeds analoog kan opnemen op VHS cassettes. Vergeet niet dat voor de meeste tv's de decoder het digitaal signaal omzet naar een analoog signaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Analoge kabel komt binnen in decoder. De apparaten die op deze kabel aangesloten worden, kunnen analoog kijken op verschillende kanalen. STB zet het analoog signaal om naar digitaal signaal. De STB kan de gecodeerde, digitale kanalen lezen op die kabel en kan dus deze decoberen naar nuttige signalen voor een tv of VCR of what-ever. De STB zet dit signaal VAN DIE SPECIFIEKE ZENDER om naar gedecodeerde beeld en geluidssignalen. De tv of VCR vangt deze op en leest ze en laat ze zien. Indien er een VCR op aangesloten wordt, kan dus die basketbal opgenomen worden. Het is echter niet mogelijk om tegelijk naar een ander digitaal kanaal te kijken op tv, aangezien er maar één kanaal op die kabel richting VCR en tv gaat. Enige mogelijkheid hiervoor is een aparte STB voor de VCR en voor de tv te gebruiken. Of naar een analoog kanaal kijken terwijl je een digitaal kanaal opneemt of vice-versa (en dus ook de aansluitingen juist doet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ja, maar dat lukt niet. De poorten kloppen niet. Een videokanaal kan ik niet meer programmeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Nee, wij hebben nog gewoon integan.
|
![]() |
![]() |