![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Bovenstaand bericht en voortdurend gelijkaardige uitspraken.
En belastingen natuurlijk. Wat kan ik nog meer doen? I can't move unless you choose to move. Ik wil helpen om Europa wakker te schudden. Pak je behoeften, of wordt gepakt. Zo simpel is het. De keuze is aan u. Overigens was ik Afrika ook vergeten. Dat kunnen we ook overnemen. Nu laten we het gewoon over aan de Chinezen, zwakkelingen dat we zijn. Als we Afrika en het Midden-Oosten in handen hebben, dan draaien we de grondstoffenkraan richting China dicht, en hernemen we controle over de wereld. Nu zijn we goed op weg om zelf onderworpen te worden. Zij het niet militair, dan cultureel of economisch. Laatst gewijzigd door Dycore : 8 maart 2008 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien 200.000 frauderende allochtonen die hun papieren niet kunnen lezen en die zo terug naar hun broussestatus evolueren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jullie postings met veel smaak gelezen en er eens hard om gelachen.
1° de prijs van drinkwater is slechts 1€ per m³ al de rest van de rekening zijn taksen en belastingen. 2° drinkbaar water is een mensenrecht en moet volgens dat verdrag steeds ter beschikking staan van iedereen. 3° volgens de Belgische wet mag niemand het recht op drinkbaar water ontzegt worden, dit omdat water een levensnoodzaak is en kan iemand die een ander de toegang tot drinkbaar water ontzegt, veroordeeld worden voor poging tot moord. 4° Indien door omstandigheden er geen toegang is tot drinkbaar water, is de directe overheid samen met de watervoorzieningmaatschappij van de streek verplicht om te zorgen dat de mensen die geen drinkbaar water hebben ervan voorzien worden. 5° Indien gevraagd en nodig wegens financiële omstandigheden kan de koning een Belgische staatsburger ontheffen van de verplichting om de door Belgische instellingen geëiste taksen en belastingen te moeten betalen. 6° Elke ocmw of nutsvoorzieningsbedrijf kan een schrijven richten tot de koning om iemand te laten ontheffen van de taksen en belastingen op de naar Belgische normen levensnoodzakelijke nutvoorzieningen. 7° Elke nutsvoorzieningsbedrijf kan aan het ocmw in de gemeente van betrokken wanbetaler door onmacht vragen om deze zijn rekenig min de taksen en belastingen over te nemen en voor te leggen aan het koninginnenfonds dat deze dan terugbetaald aan het betrokken ocmw. Het probleem is alleen dat weinig mensen op de hoogte zijn van deze zeer oude koninklijke bepalingen en machten. Regel 3° dateert zelfs nog uit de tijd van Napoleon en is nog nooit aangepast geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ge zou in het leger kunnen gaan voor een paar jaar?Of een paar jaar Vreemdelingenlegioen...?Onder het motto: geen woorden maar daden" Ge gaat het niet oplossen vanachter uwe pc zenne... En om u voor te zijn...6 jaar dienst als Para-Commando...en gij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe trouwens meer dan enkel achter mijne pc zitten hoor. Veel respect voor uw dienst als para. Waarom gestopt? Wat ik natuurlijk wel kan doen is in mijn vrije tijd af en toe eens een ongewenste gast neersteken, zonder gepakt te worden. Niet zo moeilijk. Maar ook dat is een verloren strijd als ik één van de weinigen ben. De mensen moeten wakker worden. Dat is de eerste stap. Als er dan gevochten moet worden ben ik uw man. Ik ken geen vrees. Geen zes jaar leger, maar wel 5 jaar boks, wat ik nog steeds in m'n vrije tijd doe. Leer mij een wapen hanteren, en ik ben zeker van de partij. Maak je geen zorgen. Overigens wil ik wel pleiten voor een herinvoering van de legerdienst. Daar zou ik met plezier aan mee doen. Laatst gewijzigd door Dycore : 8 maart 2008 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus stop met je eigen situatie te projecteren op anderen... Ik verdien mijn brood zelf,in tegenstelling tot anderen... Maar goed,we hebben deze discussie al eerder gevoerd nietwaar?Ik ben er zeker van dat jij een goede,rechtschapen politicus zal worden die dat varkentje wel even zal wassen!Maar eerst nog flink boterhammen eten en studeren hé!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij kent de echte wereld niet. In ieder geval niet wat daarachter schuilt gaat. Gij zijt zo iemand die denkt dat de sociale zekerheid herverdeelt. Als ze al iets herverdeelt, is eht armoede en niet veel meer dan dat. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
yeah right.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 maart 2008 om 23:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is eerder: Politici kunnen nooit een samenleving rijker maken, enkel armer.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat neerkomt op een einde stellen aan de door Groen! ingestelde uitbuiting van het levensnoodzakelijk drinkwater. Laatst gewijzigd door Jantje : 9 maart 2008 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Maar veel mensen uit de broesse, en uit de woestijn, komen wél hier wonen, en gebruiken ons badwater! Zélfs in het ZWEMbad !!! Stuur die allemaal terug, en dan zullen de Vlamingen meer water hebben om dagelijks te baden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel mooie Jantje,maar wat zien de armen hier in praktijk van met Antwerpen als grootste voorbeeld.......
Patrick zou zich moeten schamen als sos ![]()
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |