![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij gebrek aan argumenten
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke criminele chauffeurs horen in de gevangenis. Zonder pardon. Nationaliteit doet er niet toe. Dergelijke cowboys horen hier niet thuis. In een zware 4x4 een auto van de weg rammen en vier doden achterlaten... Dit kan niemand vergoeden, goedmaken of uitleggen.
Opzettelijk XTC of drankmisbruik, zwaar overdreven snelheid, stoptekens of verkeerlichten negeren bij een verkeersongeval = levenslang rijverbod !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Neem nu dat u een beroepsmoordenaar bent, en u bent betaald om een zeker iemand te vermoorden. Die ga je toch niet omverknallen zeker, je drinkt gewoon een paar pinten, en rijd hem omver met een gestolen auto. ALS je per ongeluk nu toch eens gepakt werd, is het enkel voor rijden onder invloed + een autodiefstalletje van niksmendalle dat je veroordeeld word, mischien zelfs er vanaf komt met een voorwaardelijke straf, of een paar uren werkstraf...Goede deal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, in Amerika is dat natuurlijk anders: als je dronken en/of gedrogeerd bent, is dat wél een verzwarend feit, kan je levenslang achter de tralies als je iemand doodrijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Kan iedereen overkomen die regelmatig " zijn" pinten drinkt . Veroordeel dus niet te snel .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enkele vragen: - heeft de passagier de misdaad (zwaar onder invloed achter het stuur kruipen) verhinderd door hem aan te geven? - heeft de passagier na het begaan van de tweede misdaad, nl. het doodrijden van vier mensen, deze misdaad aangegeven bij de politie? - heeft de passagier zijn wettelijke plicht tot bijstand aan mensen in nood vervuld? - werkt de passagier mee om de misdaad zo snel mogelijk op te helderen en de schuldige te straffen? Als we viermaal neen kunnen antwoorden, lijkt er mij reden genoeg om van medeplichtigheid te spreken, en zelfs indien niet is er ruimte genoeg om hem te pakken. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 10 maart 2008 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin eens met wetontwerpen die druggebruik terug wat meer aan banden leggen te steunen...
bvb Onze eenheidspolitie kan misschien eens deen nieuwe vermogenswetgeving gebruiken om die drugdealers te klissen ? jullie zijn hier gewoon bezig met de slachtoffers van het slecht regeringsbeleid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongelooflijk, zo een drama. Nog maar eens een bewijs dat de veiligheid op de weg meer serieus moet genomen worden. Als je ziet welk een drama zich af kan spelen omdat bepaalde mensen menen dat ze mogen nemen en rijden hoe ze willen.
Een pure schande!
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Doorgaans vind ik uw ziekelijke schrijfsels zo walgelijk en degoutant dat ik er zou van kotsen maar in deze sta ik 100% achter uw reactie op voorgaande.
![]() |
#54 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() al de emotie ten spijt, gaat het hier over een tamelijk banaal ongeval, en het lijkt me zo dat de chauffeur (en idd hij alleen) gestraft dient te worden, in dezelfde mate als men andere 'DUI' (rijden onder invloed) chauffeurs straft, het Belgische gerecht kennende zal men echter weer 'voor het publiek' willen scoren en mateloze straffen uitspreken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Alleen begrijp ik niet hoe dat mij mee verantwoordelijk maakt als u een ongeluk veroorzaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |