![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Belgisch federaal systeem is dan ook een apart geval. Op termijn onhoudbaar, als je het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nog veel minder hebt ge recht van klagen over kiesbedrog als ge er zelf aan meedoet. Klagen en klagen, blijkbaar het enige dat ze kunnen in die partij.
![]() |
![]() |
#45 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat neemt echter niet weg dat ze evenzeer kiesbedrog plegen
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom neem jij maar één bedrieger op de korrel en laat je al de anderen gerust?
![]() |
![]() |
#47 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat is trouwens het probleem Knuppel? Ancapa vraagt mij uit te leggen waarom het Blok kiezersbedrog pleegt en ik heb dat rustig uitgelegd. Blijkbaar hebben "sommigen" echter nogal last om deze feiten onder ogen te zien? Steenvast begint men met "de andere partijen doen het ook"
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het zijn nochthans wel die andere partijen die zichzelf o zo graag democratisch noemen, en met het beschuldigende vingertje richting Blok wijzen. Het zijn die andere partijen die het cordon handhaven, zogezegd om de democratie te beschermen. Sorry, maar uw excuus (want dat lijkt het mij te zijn) slaat nergens op.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verhofstadt liegt constant www.verhofstadtliegt.be ![]() ![]() ![]() 10/03/2004] - Guynocchio kan het niet laten We schreven hierover al eerder. Maar omdat Guy Verhofstadt maar blijft leuren met hetzelfde leugenachtige flutverhaaltje, schrijven we er nog een keer over. Vooral ook omdat de pers (zoals vandaag weer De Tijd) Guynocchio op zijn woord blijft geloven. Zijn leugen is nochtans zo te doorprikken. Op een studentendebat in Leuven had de premier het voor de zoveelste keer over 'het wegnemen van de voedingsbodem van extreem-rechts'. Om te illustreren dat die aanpak werkt, verwees hij - misschien wel voor de twintigste keer - naar de 'achteruitgang' van het Vlaams Blok bij de verkiezingen van vorig jaar in Gent, Brugge en Leuven, drie steden die een toonbeeld zouden zijn van goed bestuur. Voor wat het kanton Gent betreft, heeft Verhofstadt gelijk - al weet geen mens met zekerheid waaraan het dipje van 2 procent te wijten is. Maar in de kantons Brugge en Leuven was er een stijging (resp. 1,8% en 2,2%). Eenvoudig na te gaan in de officiële uitslagen. Kan niemand meneer Verhofstadt daar op attent maken? Is er geen journalist die dat ballonnetje nu eindelijk eens doorprikt (dus zijn werk goed doet)? Is er geen toeschouwer bij debatten die Guynocchio de cijfers eens onder zijn (lange) neus wrijft? Niemand?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik wijs evenzeer naar de andere partijen. Ik antwoordde alleen maar op de vraag van Ancapa om uit te leggen waarom van Hecke kiezersbedrog pleegt, zijn antwoord zegt genoeg me dunkt de enigste conclusie die we hier kunnen trekken is volgens mij het feit dat élke partij kiezersbedrog pleegt, dat de "democratische" partijen naar het Blok wijzen, en dat het Blok naar de democratische partijen wijst. Het stinkt overal evenhard, vandaar dat ik zeg dat het Blok niet anders is dan de anderen. Bovendien bieden ze geen positief alternatief, wat voor mij de grootste reden is om er niet op te stemmen
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seba, als Vnahecke verkozen wordt... gaat hij wel naar Europa (tot nu toe)
![]() moest hij op voorhand zoals Verhofstadt niet gaan zou ik wel iets anders schrijven ! Verhofstadt bedriegt iedereen : zijn kiezers en al de anderen ! Maar hij gaat afgaan als een gieter ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1)hij verliet Europa vroegtijdig om zowel de Kamer- als Senaatslijst te trekken (dubbel kiesbedrog) 2) hij zal nu de Senaat na exact 1 jaar verlaten om te gaan zetelen in Europa (nog eens kiesbedrog)
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
S.S. uit Hasselt werd verkozen als lijsttrekker voor Kamer en Senaat, en zetelt in geen enkele assemblee! Dat is kiesbedrog! De provinciale kieskringen zijn een kolfje naar de hand van de grote partijen. Grote namen worden maximaal uitgespeeld. De minderbekende parlementariër verdwijnt bijna volledig van het toneel. Met dank aan paars. De 5% kiesdrempel maakt het voor kleine politieke formaties onmogelijk om nog een parlementszitje te veroveren. Met dank aan paars. Stefaan De Clerck, Burgemeester van Kortrijk EN Senator. Jean-Luc Dehaene, Burgemeester van Vilvoorde , lijsttrekker voor de Europese verkiezingen, en zal zijn mandaat in het Europees Parlement opnemen. Cumul op en top! Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat maar KVE hij wil het niet zien 8)
[size=6]ALS VANHECKE VERKOZEN WORDT GAAT HIJ NAAR EUROPA ![]() ![]() [size=7]ALS VERHOFSTADT VERKOZEN WORDT GAAT HIJ NIET ![]() ![]() SNAP JE HET NU ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() man man man, ik maar proberen die vooroordelen over het IQ van Vlaams Blokkers te beheersen
![]() ![]() ![]() @KVE: inderdaad, u hebt het juist: zowel Bourgeois, als Leterme, als Verhofstadt (die echter nog wel een stukje meer door de genoemde reden) en Van Hecke plegen kiesbedrog. Zij staan immers hun mandaat af na reeds 1 jaar. Van Hecke stond bovendien vorige keer op 2 lijsten (Kamer en Senaat), en heeft dus wel degelijk toen ook al kiesbedrog gepleegd. Ik hoop dat jullie akkoord gaan dat Van Hecke evengoed kiesbedrog pleegt, het feit dat de anderen dat ook doen heeft daar NIETS mee te maken. en ja Stevaert, is uiteraard de koning in het bedriegen, maar we zullen het hem vergeven: het zal wel goed zijn voor de menseeeuuuuh kieskringen: bij mijn weten stemde het Vlaams Blok voor (hebben zelfs een wetsvoorstel tot versnelling ingediend ofzoeits als ik mij niet vergis), en stemde de CD&V als enigste tegen (kan mij vergissen) Ancapa heeft blijkbaar nog altijd moeite: Van Hecke stond op twee lijsten, ging zetelen, en verlaat nu die éne zetel na 1 jaar. dat is niet meer of minder dan kiesbedrog. het feit dat Verhofstadt niet gaat zetelen, en dat het paars was die de kieswet wijzigde heeft daar NIETS mee te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En als ik mij niet vergis stond Bourgeois bij de federale verkiezingen ook twee keer als lijsttrekker genoteerd. Voor zowel Kamer als Senaat. Seba het is toch logisch, dat wanneer de tegenstander hiervan gebruikt maakt, men dat automatisch ook moet doen! Of zou u CD&V een zoveelste verkiezingsfiasco op rij willen toenwensen? De wet laat dergelijke misbruiken toen! Ik stem er volledig mee in dat u dergelijke wanpraktijken aan de kaak stelt. Maar, men moet, wil men kunnen wegen op de verkiezingen, toch met gelijke wapens strijden! Of niet soms? Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() seba je bent hopeloos koppig als een steenezel
![]() voor mij is kiezersbedrog niet gaan zetelen !
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Yves Leterme heeft zo'n coalitie uitgesloten, en de "oude CD&V krokodillen" bepleiten openlijk een tripartite of een CD&V-SPA coalitie. Het Vlaams Kartel CD&V/N-VA krijgt mijn stem niet zolang ze niet consequent aanstuurt op het best mogelijke beleid voor Vlaanderen/Belgie.
![]() |