Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2008, 19:10   #41
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Wil je even de quote zoeken waar ik dat zou geschreven hebben?
Zal niet lukken hé.
Werk je male chauvinist dhimmie pig frustraties dus maar uit op enkele geëmancipeerde, ingepakte moslima's ... die slikken dat zonder problemen.
Troost je. Als je in de toekomst effectief je rechten verliest, dan kun je altijd de schuld bij mij leggen, of bij het CGKR. Maar zeker niet bij uw eigen politieke apathie.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 19:10.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 19:12   #42
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Je zat dus gewoon thuis de Flair te lezen. Teleurstellend.
Ik ben zo geëmancipeerd genoeg om ervoor te zorgen dat ik mijn rechten niet verlies hoe intensief dhimmies hun best ook doen om het verrijkend islamtische model te importeren.

De echte politiek apatischen zijn dhimmies zoals jij die al dat allahtoon verrijkingsgezeik als zoete koek slikken, op hun knietjes vallen en het nog verdedigen zonder 1 nanoseconde na te denken.
Politieke correctheid is een enge geestesziekte Flup. In feite zou ik medelijden met jou als zwakkeling en zieke mens moeten hebben.

Laatst gewijzigd door Online : 18 maart 2008 om 19:19.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 19:13   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben zo geëmancipeerd genoeg om ervoor te zorgen dat ik mijn rechten niet verlies hoe intensief dhimmies hun best ook doen om het verrijkend islamtische model te importeren.
volgens het flippend kalf moeten wij ijveren wij voor de vrijwillige invoering van de ijzeren kuisheidsgordel omdat mannetjes ons anders mogen verkrachten..hé flippy?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 maart 2008 om 19:13.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 19:16   #44
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
volgens het flippend kalf moeten wij ijveren wij voor de vrijwillige invoering van de ijzeren kuisheidsgordel omdat mannetjes ons anders mogen verkrachten..hé flippy?
Nee, Flippend Rund wil u volgend jaar zien manifesteren op de Internationale Vrouwendag.
Oud 18 maart 2008, 19:21   #45
Banneling

Standaard

Citaat:
en op de koop toe op Internationaal Vrouwendag kirren dat we met ons kuisheidsgordeltje aan zo geëmancipeerd zijn. Goed gek ....
Oud 18 maart 2008, 19:23   #46
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, Flippend Rund wil u volgend jaar zien manifesteren op de Internationale Vrouwendag.
Wij gaan liever naar de Internationale Mannendag en naar Spa en Groen-partijmeetings in de hoop enkele moslims en hun dhimmie-hielenlikkers te emanciperen.
Da's veel productiever ...
Oud 18 maart 2008, 19:28   #47
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En waaruit bestaat uw strijdplan eigenlijk? In een donker kamertje achter uw pc zitten, en mensen uitmaken voor dhimmies, geesteszieken en zwakkelingen? Of is uw plan een groot geheim?

Citaat:
De echte politiek apatischen zijn dhimmies zoals jij die al dat allahtoon verrijkingsgezeik als zoete koek slikken, op hun knietjes vallen en het nog verdedigen zonder 1 nanoseconde na te denken.

Politieke correctheid is een enge geestesziekte Flup. In feite zou ik medelijden met jou als zwakkeling en zieke mens moeten hebben.
Oud 18 maart 2008, 19:29   #48
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wij gaan liever naar de Internationale Mannendag en naar Spa en Groen-partijmeetings in de hoop enkele moslims en hun dhimmie-hielenlikkers te emanciperen.
Ok, doe dat dan. Ik daag u uit om het te doen.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 19:30.
Oud 18 maart 2008, 19:30   #49
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ja! wij gaan applaudiseren voor Betina Kopvot en Mie Sjal! Denken ze dat ze zo altijd moeten rondhossen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 19:31   #50
Banneling

Standaard

Citaat:
En waaruit bestaat uw strijdplan eigenlijk? In een donker kamertje achter uw pc zitten, en mensen uitmaken voor dhimmies, geesteszieken en zwakkelingen? Of is uw plan een groot geheim?
Ik maak een diagnose. Dat is de eerste stap naar genezing, ook naar uw genezing Flippend Rund. De waarheid kwetst natuurlijk, en de patiënt pruttelt natuurlijk tegen of zoekt ridicule uitvluchten. Maar een probleem kan je pas aanpakken als je het benoemt. Werk aan de winkel dus om de dhimmies te confronteren met hun dhimmie-gedrag.
Oud 18 maart 2008, 19:34   #51
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
en op de koop toe op Internationaal Vrouwendag kirren dat we met ons kuisheidsgordeltje aan zo geëmancipeerd zijn. Goed gek ....
Neem een groot bord en schrijf op : hoofddoek == slavernij, of iets gelijkaardigs. Loop dan rond met dat bord.

Of blijf thuis en lees de Flair, en zeik een beetje op het CGKR.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 19:37.
Oud 18 maart 2008, 19:37   #52
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik maak een diagnose. Dat is de eerste stap naar genezing, ook naar uw genezing Flippend Rund. De waarheid kwetst natuurlijk, en de patiënt pruttelt natuurlijk tegen of zoekt ridicule uitvluchten. Maar een probleem kan je pas aanpakken als je het benoemt. Werk aan de winkel dus om de dhimmies te confronteren met hun dhimmie-gedrag.
Ah je gaat mij in therapie nemen. Veel succes ermee!
Oud 18 maart 2008, 19:37   #53
Banneling

Standaard

Citaat:
ja! wij gaan applaudiseren voor Betina Kopvot en Mie Sjal! Denken ze dat ze zo altijd moeten rondhossen.
Nee Circe, ik ga daar naartoe om Betina Kopvod en Mie Sjal keihard uit te lachen. Het had effect. Bettina Kopvod plooide zich daags na haar dhimmiestunt in 385 bochten om hare vulgaire dhimmitide toch maar uitgelegd te krijgen in de media. Waarmee ze zichzelf nog meer in de zeik werkte en belachelijk maakte. Het gelukkige gevolg is dat die snertpartijtjes binnenkort gans hun electoraat kwijt spelen. Hetgeen dan weer ruimte laat om de dingen anders aan te pakken.
Oud 18 maart 2008, 19:43   #54
Banneling

Standaard

Citaat:
Neem een groot bord en schrijf op : hoofddoek == slavernij, of iets gelijkaardigs. Loop dan rond met dat bord.

Of blijf thuis en lees de Flair, en zeik een beetje op het CGKR.
Een bord is niet eens nodig. De hoofddoek volstaat om de boodschap van sexuele onderwerping door te geven. Dat jij dat als trouwe dhimmie nog niet door hebt zegt veel over uw intellectuele euh ...kwaliteiten.

Nu je het over het CGKR hebt : heeft die racistische sateliet-organisate van de SPA/PS al gereageerd tegen de racistische aanval door allahtoon crapuul op die scheidsrechter uit berchem.
Nee? Waarom niet?
Hoe lang nog denkt ze haar racistische benadering te blijven volhouden?
Oud 18 maart 2008, 19:50   #55
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een bord is niet eens nodig. De hoofddoek volstaat om de boodschap van sexuele onderwerping door te geven. Dat jij dat als trouwe dhimmie nog niet door hebt zegt veel over uw intellectuele euh ...kwaliteiten.
Ik bedoel enkel: de internationale vrouwendag is een dag waarop vrouwen naar buiten moeten komen met hun politieke boodschap. Jij bent een vrouw met een politieke boodschap, je hebt geen excuus om weg te blijven.

Citaat:
Nu je het over het CGKR hebt : heeft die racistische sateliet-organisate van de SPA/PS al gereageerd tegen de racistische aanval door allahtoon crapuul op die scheidsrechter uit berchem.
Nee? Waarom niet?
Hoe lang nog denkt ze haar racistische benadering te blijven volhouden?
Weet ik veel, wat interesseert het CGKR mij.
Oud 18 maart 2008, 20:00   #56
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik bedoel enkel: de internationale vrouwendag is een dag waarop vrouwen naar buiten moeten komen met hun politieke boodschap. Jij bent een vrouw met een politieke boodschap, je hebt geen excuus om weg te blijven.
Ik en alle Westerse vrouwen hebben alle redenen om er weg te blijven : precies door weg te blijven maken we onze boodschap duidelijk. Wij gaan toch niet de 'beste maatjes uithangen' met vrouwen die hun onderwerping ostentatief demonstreren middels de kopvod ? We zouden goed gek zijn!
Zeker met onze linkse media in de buurt die er ongetwijfeld zeer selectief, lees maar in klassieke dhimmie-stijl over zouden berichten.
No way.
Wij Westerse vrouwen konden geen duidelijker politieke boodschap geven dan door er weg te blijven.

Citaat:
Weet ik veel, wat interesseert het CGKR mij.
Uit je vorige statements blijkt wel je grote bekommernis met deze racistische SPA-PS sateliet.
Oud 18 maart 2008, 20:04   #57
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik en alle Westerse vrouwen hebben alle redenen om er weg te blijven : precies door weg te blijven maken we onze boodschap duidelijk. Wij gaan toch niet de 'beste maatjes uithangen' met vrouwen die hun onderwerping ostentatief demonstreren middels de kopvod ? We zouden goed gek zijn!
Zeker met onze linkse media in de buurt die er ongetwijfeld zeer selectief, lees maar in klassieke dhimmie-stijl over zouden berichten.
No way.
Wij Westerse vrouwen konden geen duidelijker politieke boodschap geven dan door er weg te blijven.
Goed geprobeerd, maar toch zwak. Als uw politieke boodschappen beperkt blijven tot dergelijke subtiliteiten, dan vrees ik het ergste voor uw zaak. Het enige wat je echt gedemonstreerd hebt, is apathie en gebrek aan engagement.

Citaat:
Uit je vorige statements blijkt wel je grote bekommernis met deze racistische SPA-PS sateliet.
Het CGKR is uw stokpaardje, niet het mijne.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 18 maart 2008 om 20:07.
Oud 18 maart 2008, 20:11   #58
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Goed geprobeerd, maar toch zwak. Als uw politieke boodschappen beperkt blijven tot dergelijke subtiliteiten, dan vrees ik het ergste voor uw zaak. Het enige wat je echt gedemonstreerd hebt, is apathie en gebrek aan engagement.
Dat is natuurlijk de interpretatie van de klassieke, zwakke progressieve dhimmie.
De geëmancipeerde vrouw interpreteert het wegblijven als zeer duidelijk politiek signaal en als een zeer duidelijk engagement om niet te gaan dhimmie-hielenlikken ...
Oud 18 maart 2008, 20:14   #59
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Online;3308955]
Citaat:

Dat is natuurlijk de interpretatie van de klassieke, zwakke progressieve dhimmie.
De geëmancipeerde vrouw interpreteert het wegblijven als zeer duidelijk politiek signaal en als een zeer duidelijk engagement om niet te gaan dhimmie-hielenlikken ...
Ik probeer uw zaak enkel maar te helpen...
Oud 18 maart 2008, 20:17   #60
Banneling

Standaard

[quote=Flippend Rund;3308962]
Citaat:

Ik probeer uw zaak enkel maar te helpen...

Dat kan jij enkel doen door eens heel goed na te denken over de diagnose die ik over jou gemaakt heb. Dat vergt natuurlijk een inspanning en vooral veel moed (niet echt eigenschappen eigen aan de dhimmie).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be