![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij zal in de spiegel gekeken hebben.
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hoe meer ik dit soort onzin lees, hoe meer 'intolero' ik word t.o.v. Gennez en haar clubje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie hun moslim kiezers al rondlopen met zo een t-shirt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en is het afkloppen van zijn vrouw ( robklop ) dan zo een mooie uiting van christelijkheid ? of het ineen rammen van onschuldige burgers ? de ontrouw van uw vorige voorzitter ? daar bent u toch ook tollerant in ? en homosexualiteit een ziekte ?? echt lachwekkend mocht het niet zo zielig zijn ! wakker worden !! het is al de 21 ste eeuw !!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() eindelijk iets zinnig ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Nutteloze campagne, nutteloze topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of zou dit er iets mee te maken hebben? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 maart 2008 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als je mekaar graag ziet mag je daar toch in het openbaar voor uitkomen?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 22 maart 2008 om 12:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() wat een geroep en getier voor een paar t-shirts
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Dat vind ik ook, maar zou je nog hetzelfde zeggen, moesten men deze t-shirts maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Deze tshirt voor tolerantie staat voor verdraagzaamheid. zie je het verschil? Jij promoot voor iets negatief, terwijl spa voor iets positief
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 22 maart 2008 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Hela, ik promoot dat niet, ik stel enkel de vraag. En ik kan mij wel vinden in uw antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af hoelang het nu nog zal duren voor er ook voor deze groep quota komen en je minstens zoveel % holebi's in je vereniging moet hebben (in navolging van vrouwen en allochtonen) voordat je subsidies krijgt. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 maart 2008 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een idee voor een nieuwe shirt: "Fuck Islam, Fuck Jews, ik ben tolero"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Waarom niet gewoon, "onze God is de beste"? Dat kan door iedereen zowat gedragen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Ge moet eens leren dat sociaal-democraten in Europa overal aan de kant worden gezet door linkse partijen, die dus wél links zijn. Die Linke, de PVDA, of de Nederlandse SP, - dat zijn gematigd linkse centrum-partijen, en die delen overal aan de rechtse sociaal-democraten tikken uit. Van extreem-links is in Europa al lang geen sprake meer. Maar de SP.a heeft dus niks met links te maken. De SP.a is rechts-liberaal. Vergeet niet dat de SP.a zelfs 8 jaar heeft geregeerd met een extreem-rechtse partij hé. Dat kan geen enkele linkse mens au sérieux nemen. De SP.a is een conservatieve, reactionaire, rechts-liberale partij. Laatst gewijzigd door C2C : 22 maart 2008 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |