![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Quotable? Quotifiable? Hé Boa ik heb nog zo'n grote Bart Simpsons paraplu, met een grote stok ook, en leuke voetprintjes erop met Bart die zegt "It wasn't me!". Heel comfy, en ik schaam me niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sèg! We moeten hier toch iets mee doen vind ik.
Voorstellen: a) zet die paraplu + UITLEG op Ebay en zie wat je moeder er nog van kan krijgen! b) zorg dat ze bij het OCMW op de hoogte zijn van de openbare verkoop c) waar zitten hier de marketeers zodat we overal extra reclame kunnen maken? De bedoeling is wel dat die er minstens een maand of zo op kan blijven staan. Boa ! dit gaan we doen hé! UNIEK STUK AFSCHEIDSGESCHENK VAN OCMW ANTWERPEN NA 35 JAREN DIENST INCLUSIEF BESCHADIGDE BALEIN
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 maart 2008 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Goed idee, circe !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ach, ik kreeg van de collegas een omslag, ze hadden geen idee wat kopen en van de firma een diner en een horloge die me niet aanstond. Ik heb dus de gunst gevraagd (en bij uitzondering bekomen!)het vrouwenmodel te krijgen, waar mijn vrouw gelukkig mee is (mijn toenmalige viel 3 maand later finaal in panne en ik kocht mezelf een goedkope Festinarommel)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 maart 2008 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Ik wil hier uw plezier niet bederven, maar een vriend van me die bij ocmw-antwerpen werkt vertelt me dat er normaal niets voorzien is bij pensioen. Natuurlijk wordt er meestal iets 'plaatselijk' georganiseerd door de dienst waar je werkt: rondgaan voor een geschenk, geschenk van de dienst op initiatief van de baas, enz. Maar dat verschilt natuurlijk per dienst en afhankelijk van de sfeer en uw populariteit, e.d.
Op moment van 25 jaar dienst zijn wel zaken voorzien: een horloge en een diner. Ik betwijfel dus dat men een kapotte paraplu als geschenk kan toeschrijven aan het ocmw, eerder aan een misschien misplaatste of verkeerd begrepen grap binnen de dienst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik vind dit de beste politics.be draad ooit!
En ja, circe en boa, we moeten hier gevolg aan geven. Is ie al op Ebay aangeboden, die prachtige unieke trofee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik zal het eens met mijn moeder bepreken of het me die plaatsingskosten waard zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() (op de melodie van de Village People - Y.M.C.A.)
O... C... M... W... ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() De mensen zijn nooit meer tevreden tegenwoordig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Een cadeaucheque van 15 euro voor de plaatselijke kringloopwinkel ware misschien beter geweest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik durf zeer sterk betwijfelen of de hier aangehaalde feiten een initiatief zijn van het ocmw. Zoals ik reeds zei vermoed ik eerder een misplaatste of verkeerd begrepen grap van de betrokken plaatselijke dienst. Misschien is het fair ocmw-antwerpen eens te contacteren en ze de mogelijkheid te geven hierop een wederwoord te geven. Het volstaat een mailtje te sturen naar [email protected] met opgave van de link van deze draad. Laatst gewijzigd door cor : 23 maart 2008 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=a4X7eFbP3u4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
25 jaar dienst wordt gevierd, 35 jaar dienst en pensionering. Lees het Sodico boekje maar eens. Van hen was er trouwens een fotokadertje voorzien. Zoiets dat je voor een euro in de Krak kan kopen, alleen stond er op deze kader Sodico vermeld en als ik me niet vergis, is Sodico de personeelsdienst van het OCMW. Moet ik hier echt een foto van die paraplu plaatsen om aan te tonen hoe belachelijk dat jij je maakt? Geen probleem, dat kan ik vanavond regelen, want ik ga nog naar mijn moeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Mogelijk dat ik verkeerd geïnformeerd ben omtrent de momenten waarop iets voorzien is. Vind jij dat zo belachelijk? Ik heb me nog vergist in mijn leven, hoor. Jij nog niet? Dat komt dan nog wel.
Blijft dat je in dit geval toch beter het ocmw (of sodico) een wederwoord kan geven, dan ze oningelicht trachten te besmeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
En wie besmeur ik hier? Dit is een openbaar forum. Niemand verbied OCMW Antwerpen of Sodico of om het even wie om hier op te antwoorden. Probleem is dat ik de waarheid schrijf en dat kan bewijzen. De vriendin die mijn moeder meegenomen heeft, kan dat samen met anderen getuigen. Vraag is of IK hier het OCMW besmeur, of dat ze dat zelf gedaan hebben, met dat "waardevol" afscheidsgeschenk aan de mensen aan te bieden. Ik heb er alle respect voor dat ze een liefdadigheidsinstelling zijn en dat ze hun geld liever spenderen aan noodlijdenden, dan aan hun gelauwerd personeel. Anderzijds stel ik me dan nog steeds de vraag waarom ze die paraplu's met reclame OCMW Antwerpen, dan ook niet meteen aan hun noodlijdenden gegeven hebben. |
|
![]() |
![]() |