![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse beweging kreeg pas echt élan na de eerste wereldoorlog door de Frontsoldaten. Die vroegen Vrijheid, Vrede en Godsvrede. Dat laatste woord is een beetje in onbruik geraakt maar het gaat over verdraagzaamheid tussen mensen van een verschillende opvatting. Daar stond dus niet: val pacifisten aan en geef ze eens goed wat klop. Ik besef dat ik ook tegenover de barbaren die blijven bestaan in dit land, en er alles omzeep helpen moet verdraagzaam zijn. Ik besef dat er nog steeds mensen zijn die uit de toon vallen in onze Vlaamse cultuur. Mensen zoals jij: authoritarie, gewelddadige, kwezelachtige en onverdraagzame medeburgers. Ik weet dat er onaangepasten zijn die niet passen in ons vrij uniform cultuurbeeld, een beeld dat Bourgondisch is, houdt van vrede en van spot met onszelf en al onze verschillende groepen en groepjes. Dat lacht met onze verschillende fanfares en stemt op allerlei mogelijke en onmogelijke partijen. Maar degenen die vinden dat we mekaar te lijf moeten gaan verdienen een waarschuwing. Na de oorlog hebben we er terecht een paar doodgeschoten die de Vlaamse aard verwierpen en het eigen volk wilden laten doodfolteren, die collaboreerden met geweldenaars die hier gijzelaars fusilleerden. Ik zou dus maar proberen van mij aan te passen, of opkrassen naar Zuid-Amerikaanse dictaturen, waar al vele fasco Vlamingen zijn ondergedoken. Goede reis! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewelddadig: ik kan zeggen dat ik nog niemand geslagen heb. Kwezelachtig: ik weet niet meer hoe een kerk er vanbinnen uitziet. Onverdraagzaam: ik ben STUKKEN verdraagzamer dan gij! Voor u is een goede VB-er een dode VB-er. Ik kan ermee leven dat ik politieke tegenstanders heb. U niet. U heeft een enorme mensenkennis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() niet lang meer, in 2009 zitten ze onder de 10% ![]() ik heb het vroeger al eens gepost, jullie kunnen gaan in spelen Citaat:
voor het gemak hier nog eens de link ernaar toe Second Life Registration. https://secure-web8.secondlife.com/join/ Laatst gewijzigd door De Waal : 23 maart 2008 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Weet u niet dat militairen wiens gebied binnengedrongen wordt in vredestijd, slechts 3 maal: "Halt of ik schiet" te roepen hebben, indien de indringer dan niet blijft staan mogen ze de indringer zonder pardon overhoop knallen. Dat is de wet en dat zijn de regels, maar volgens de linkse "alles moet kunnen" maatschappij mag men die regels niet uitvoeren. Wel, regels bestaan om een samenleving leefbaar te maken, en iedereen moet zich aan die regels houden, er mee eens of niet. Voor mij mag iedereen die met een tapijt (voorbedachte rade) over die draad klimt neergeschoten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Die flikken hadden dus helemaal geen recht om mensen die weerloos waren, en geen geweld pleegden neer te schieten of te mishandelen. U vangt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() zijn er schoten gevallen ferezwans, of gewoon tegen een (wind)molenwiek gelopen?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 maart 2008 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik geeft toe, vederdinges, daar staat ook niet: "tracht ietwat intelligent te denken en te handelen".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de burgers hebben niets meer om te skieten. De inbreker daarentegen,mag naar hartelust skieten.En nog eens op onze kosten naar de skietlanden vertrekken. Laatst gewijzigd door Gargamel : 23 maart 2008 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vond het inderdaad wel schandalig toen de politie het nodig vond om een omaatje in van die strakke plastic handboeien te steken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() en geschoten? trouwens, inbreken is op zich al erg genoeg om tegen de arm der wet te lopen Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 maart 2008 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |