![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat die islamieten betreft, zou men niet beter betogen voor echt eigen volk eerst beleid, die alle vreemdelingen op dezelfde wijze behandeld, zijnde remigratie en niet één bevolkingsgroep gaat viseren ? Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 25 maart 2008 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Slechts een 40 tal VB-ers? En ik moet geloven dat een volk tot op het niveau van het blok kan zakken om een paar jaar later als bij wonder te genezen? Mechelaars moeten bij mij de eerste twintig jaar niet meer afkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Wie gaat er nu ook meelopen in een betoging tegen de islam als er amper verschil is tussen een VBer en een moslim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Dat hoor je van de andere partijen, maar blijkbaar blijft het bij horen, want de koopkracht gaat nog altijd achteruit, het verbetert er niet op het verslechtert alleen maar, veel lawaai en weinig wol is het motto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Daar zit ook wel iets in maar het VB doet zelfs zijn bek niet open, waarom?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 25 maart 2008 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Als ik hun programma lees is dat toch zo slecht nog niet, ge moet het wel eens lezen, of alles uitvoerbaar is, dat is een andere vraag, maar dat telt voor het programma van elke partij.
Laatst gewijzigd door alberto : 25 maart 2008 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of een progamma uitvoerbaar is vind ik toch belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem hier. Of het moet zijn dat de N-VA in juli de stekker uit het kartel trekt. Dan zie ik een steunstem nog wel zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is bij het Vlaams Belang zo, en telt volgens mij ook voor andere partijen. De uitvoerbaarheid hangt af of je gesteund wordt door de eventuele coalitieparters, wanneer niemand je steunt zal je niks kunnen uitvoeren, dat lijkt mij logisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Ja, ik heb mss te snel geweest met 'nooit meer ' te zeggen, het zal voor mij dan toch iets totaal nieuw moeten zijn, vooral andere mensen, anders blijf je bij dezelfde pot nat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je tenminste stemt voor een partij, waarbij je je kan vinden in een groot deel van hun programma, die dan nog liefst belangrijk zijn voor jouw. Je stemt, hoop ik, niet voor een partij, met programmapunten waarmee je helemaal niet kan akkoord gaan, en die belangrijk zijn voor jouw. De uitvoerbaarheid hangt ook af van de realiteitszin van een partij. Waarschijnlijk stemmen vele mensen voor hier of daar een slogan of programmapunt, waarschijnlijk weten vele mensen niet goed voor wie of wat ze stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
![]() Citaat:
no way, zolang de Bourgeois, Dewevers en de Brepoelsen het daar voor het zeggen hebben kan de NVA fluiten naar mijn stem! ![]()
![]() |
![]() |