![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Als Leterme inderdaad zei: Ofwel "willen" ze het niet, ofwel "kunnen" ze het niet, dan is het duidelijk dat men de discussie over de grond van de zaak niet wil voeren. Het bevestigt nog maar eens mijn analyse dat de Franstalige politici veel minder bekommerd zijn om het voortbestaan van België dan zij graag beweren. Het inpalmen of verfransen van zoveel mogelijk Vlaamse gemeenten blijkt voor de Franstalige politiek belangrijker dan het redden van de Belgische staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat meer en meer politici stilaan ook wel beginnen door te hebben dat Belgiek terminaal ziek is en nu rest hen enkel nog mee te graaien wat ze kunnen voor de definitieve val.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik heb een paar keer (helaas) met walen gewerkt , ze hebben een enorm goed gedacht over henzelf ( in tegenstelling tot hun prestaties ));
ze proberen : wie het hardst roept zal gehoord worden ' toe te passen maar ik begin hun zever ferm beu te worden |
![]() |
![]() |