![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Staatsveiligheid schat het aantal moslimextremisten in België 'op maximum 2 procent'. Aangezien er 403.000 moslims in ons land wonen, gaat het om maximaal 8.000 mensen. De cijfers staan in het nieuwe rapport van het Comité I. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alleen de fundamentalisten? Een citaat uit een andere draad lijkt nogel tegestrijdig. Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij heb je zéker een nazifobie! Dat is verplicht voor iedereen heb ik me laten vertellen. Jij geen nazifobie? Weet je wel wat de consequenties dan zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 8000? Komaan zeg, VBers zijn met meer. Wat is het probleem nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgepast voor VB ers als u een vliegtuig neemt of de metro; met een flyer van het Vlaams Belang in de hand vinden zij inspiratie om u volkomen gerechtvaardigd op te blazen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat ze hier dan massavernietigingsguillotines moeten uitvinden, want de kritiek wordt hoe langer hoe groter en er zijn hoe langer hoe meer mensen die deze "religie" op de korrel nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Banneling
|
![]() The Iron Maiden, wil je me a.u.b. een beetje correct citeren a.u.b.?
Je voegt je eigen antwoord toe alsof het mijn woorden zijn. Citaat:
Ik ken christenextrimisten. Ik zal eens zoeken of er daarover cijfers bestaan. Citaat:
En daarmee begrijp ik nog altijd niet hoe je iemand of iets kan veroveren, gewoon door een hoofddoek te dragen? Citaat:
Maar ik wilde alleen stellen dat cultuur evolueert, en onderhevig aan invloeden. En dat doet geen zeer. |
|||||
![]() |
![]() |