![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent U het hiermee eens? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
64 | 82,05% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,95% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Men durft blijkbaar alleen toch maar altijd de zwakke K (Koning) aan te vallen.
De andere 2 K's (Kerk en Kapitaal) blijven toch altijd buiten schot. Wanneer begint een NVA'er eens over de serieuze toelage die de Kerk jaarlijks krijgt voor quasi lege kerken? Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 maart 2008 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zouden eens moeten berekenen hoeveel onze overheid tout court kost: alle (mogelijke) ministers, staatssecretarissen, kabinetten, senatoren, ...
![]() |
#43 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() 100%
Is dat een unicum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hun titeltjes mogen ze behouden maar geen cent dotatie zoals voorzien in de grondwet. Wanneer die moet gerespecteerd worden voor alles en nog wat, dan ook met betrekking van de dotatie. Zoals voorzien, enkel de koning voor zover die er nog is , want veelbeter nog, gedaan met die poppekast. Albert mag, zoals iedere Belg zich kandidaat stellen voor president, en als hij dan democratisch verkozen is, dan zal ik mij daar netjes, zoals het moet, bij neer leggen.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 maart 2008 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik ook al dikwijls in vraag gesteld. Waarom moet de gemeenschap opdraaien voor al die clubsonkosten. Dat dat vissersclubje van uit de oudheid zich bedruipt uit de bijdragen van haar leden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals in Duitsland bestond dacht ik Elke burger kan zeggen dat hij x aantal euro extra wil betalen voor een religie die hij kiest |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik verkies geen enkele religie. Ik ben in hard en nieren een niet gelovig mens. Waarom moet ik dan betalen aan een of andere idiote geloofsgemeenschap? Dat ze een wafelenbak houden als ze niet toe komen, en daarmee uit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Vb Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent, indien die werd geboren met het recht van levenslange dotatie, mag hem dat zeker niet ontnomen worden ergens middenin, omdat dit niet strookt met zn levensstandaart. Maw: vanwaar zal hij zn inkomsten dan moeten halen, hij werd nooit voorbereid om zelf voor inkomsten te zorgen. Het zou gewoon onetisch zijn Z.K.H. Prins Laurent zo maar even plots op straat te zetten. ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
En waarom zou die niet kunnen werekn gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Het moet bhouden blijven voor degenen die geboren werden met een levenslange recht op het krijgen van een dotatie.
Indien NU beslist wordt dat enkel de troonsopvolger recht heeft op dotatie kan dit maar betrekking hebben tot de kinderen die na die beslissing geboren worden.
![]() |
#55 |
|
![]() Die man is niet voorbereid op een leven/carrière in de maatschappij, er zou trouwens serieus van hem misbruiken gemaakt worden.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat zij op een goede manier in de maatschappij geïntroduceerd zullen worden, en dat zij opgevoed zullen worden met de nadruk dat zij voor zichzelf zullen moeten opkomen. En ik geloof wel dat dit zo zal gebeuren. Jullie moeten géén schrik hebben dat onze maatschappij zal moeten opdraaien voor het levensonderhoud van alle nakomelingen buiten de eerste graad, van onze huidige vorst, bijlange niet. ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als volgens de grondwet enkel en alleen de Koning recht heeft op een dotatie, en als dat oud Spaans geval een dotatie heeft gekregen na de dood van hare pipo omdat de arme sloor ocharme geen kinderen had, en dat die twee andere nog niet zolang geleden hun dotatie hebben gekregen, die ze vroeger ook verdoken onder een voorzittersschap van een of andere organisatie kregen maar daar 2 �* 3 keer per jaar aanwezig zijn zal kennelijk teveel inspanning gekost hebben en dan is een dotatie veel minder vermoeiend natuurlijk, dan kan men moeilijk spreken van als geborenen rechthebbende te zijn hé. Allee, intussen weten we dat gij dat ene kieke bent dat heeft tegen gestemd. Erg hé, heeeeeeel erg!!!!! Der zijn groooooooote kosten aan zene. Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2008 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grondwet voorziet enkel een dotatie voor de koning en de kroonprins, de taaie dus. Volgens diezelfde grondwet heeft de lorre dus totaal geen recht op een dotatie. Een dotatie voor hem was trouwens niet voorzien,die is er pas achteraf gekomen omdat de lorre begon te bleiten dat hij met zijn in die tijd 80000 oude bfr die hij kreeg van Albert niet toe kwam. |
|
![]() |
![]() |