![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Diatonos : 29 maart 2008 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kan ook gewoon mensen zoals Aynerand op je negeerlijst zetten. Werkt prima...behalve als mensen zoals jullie er wel op ingaan en ....oneindig veel erger...hem blijven quoten. Ik zou het iedereen toch nog een keer willen aanraden.
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik vind die zieligaard wel grappig eigenlijk. Een arme luis die hardop droomt dat ze rijk is, waarschijnlijk heeft hij niet eens geld genoeg om in een tentje op de camping te wonen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is ons zonnetje in huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Een héél goede zaak, die heksenjacht mag ophouden, want dat is het, niets meer of minder dan een ordinaire middeleeuwse heksenjacht. Om het blinde, domme, schaapachtige volk angsten aan te jagen. Zo goedkoop. Wilders is een uitstekende manipulator, die er alles aan doet om stemmen te winnen. Hij is gewoonweg niet te vertrouwen. Trouwens, dit heeft niets te maken met 'recht op vrije meningsuiting' ed.. Deze term wordt gewoon misbruikt. In dit geval gaat het om pure haatcampagne's, manipulatie's, polarisering. ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog geplaatste moslimgeestelijken die oproepen tot verbrijzelen van de schedel, de keel oversnijden ,onthoofden etc van ongelovigen is natuurlijk geen haatcampagne. Liever schiet je op iemand die voor zijn mening uit komt zonder doodsbedreigingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard, de haatcampagnes van die imaans zijn verwerpelijk! en die mogen voor mij aangeklaagd worden. Maar je kunt die enkelingen toch niet representatief houden voor de hele Islamgemeenschap? Wij Katholieken zijn toch ook geen gevaar omwille van wat er in de kruistochten gebeurde? En geloof me vrij: het ging er daar véél erger aan toe. Daar werd het gewoon gedaan. De manier waarop wilders het heeft aangepakt is verwerpelijk.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze de verlichting doormaakten zal ook wel het gevolg zijn van de kritiek die erop geuit werd. Ik zie niet in waarom nu geen kritiek zou mogen gegeven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Waarlijk, koranische achterlijkheid is bovenal klasseloos.
Dat weten zelfs de vetste beursgoeroes op Wall Street, die wsl wel hele goeie vrienden en je gouden tipgevers zullen zijn... Echter, dat jou mijlenver boven het gepeupel verheven en alomvattende superbrein, dat poepsimpele islam-gegeven nog niet door had, is wsl te wijten aan de gelijkaardige bezetenheid van uw compulsieve geldmanie, waarvoor blijkbaar elk menselijk aspect moet wijken. Sociaal bevreemdend en even achterlijk dus. Over de positie van dat soort klasse, spreek ik me liever niet uit, maar daar neemt u ongetwijfeld een unieke plaats in. Enne..,o ja, met uw geleende nick kan ook het woordje 'dyne-naar' gevormd worden. Dat kan u dan eens ter afwisseling (geheel gratis, graag gedaan) gebruiken voor het wekelijkse rollenspel, in de gesloten afdeling van het opvangcentrum van hopeloos gecrashte beursgekken ea in ijle hoogten vertoevende ego's. Sterkte, het komt allemaal wel weer goed ! Doe je ook Napoleon en Atilla de groetjes van me ? Merci. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik was degene die Liveleak bedreigde, en ik ben geen moslim.
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Ook informatueur bij de staatspolitie om zoveel poen te hebben.
Laatst gewijzigd door Gargamel : 29 maart 2008 om 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Uiteraard. Is niet alles de schuld van het VB? (met uitzondering van de zaken die de schuld zijn van de Amerikanen en de CIA).
Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 29 maart 2008 om 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, sommige dingen zijn ook de schuld van de politie of de N-VA.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, één pot nat die racistische egoistische fascisten.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Buiten Mo's bomhoofd en het suggestief bladscheuren , is er absoluut niets vertoond dat een goede moslim kan schokkeren.
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |