Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2008, 23:36   #41
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

In ieder jihadi filmpje zie je het weer terug: die angst voor de hel met zijn vuur en vlammen die uitdrukking vindt in beelden van vuur en verwoesting.
Ook in dit AEL product wordt langdurig stil gestaan bij brandende zaken. Ik krijg de indruk dat ze hier trots op zijn: 'kijk eens wat wij kunnen!'.
Maar de brandende kwestie is: de tsunami van islamisering.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 23:51   #42
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forzaflandria Bekijk bericht
AEL voor een warme en verdraagzame samenleving?

En een paar lijnen verder, bedreigingen aan het adres van 'de zionisten.' Dat belooft voor een verdraagzame samenleving.
Al wie tegen de islamisering van de westerse maatschappij is word als racist, en/of zionist bestempelt...Je moet er maar opkomen ,hé, ZO een origineel idee...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 00:01   #43
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Almouftinoun about Fitna and Geert Wilders

http://www.youtube.com/watch?v=51GWKtgTVwA
Stomme film...De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 00:01   #44
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Godsdienst is privé en dat doe je thuis en hoeft niet tentoongesteld te worden niet door symbolen of andere uiterlijkheden.Trouwens hier hoort maar één godsdienst thuis waar je al dan niet in wil geloven.Al de rest =raus!
Ga je nu kwaad worden als ik zeg dat je post onverdraagzaam is?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 00:35   #45
Lampedeir
Provinciaal Statenlid

Lampedeir's schermafbeelding

Standaard

Op zich wel goed als iedereen straks films gaat maken en het geweld afzweert zou toch geweldig zijn niet ?
Hebben we Mekkawood...
Lampedeir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 02:32   #46
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht
De Arabisch-Europese Liga heeft zoals eerder door Bouzerda beloofd haar eigen film gelanceerd. De film legt de nadruk op de politieke agenda van Wilders en zijn ideologie. De film, Al Mouftinoun, klaagt het racistische gedachtegoed van Wilders aan.

De film, Fitna, is een onderdeel van de politieke boodschap dat moslims een gevaar zijn voor de Nederlandse samenleving en derhalve een gevaar voor de rechtspositie van moslims in dit land. We zijn niet beledigd noch geprovoceerd, maar zijn ons ervan bewust dat deze film bijdraagt aan marginalisering, criminalisering en discriminatie van de moslims in Nederland.

De standpunten van het kabinet corresponderen niet met het regeringsbeleid. Het beleid van de Nederlandse regering is er de afgelopen jaren gericht geweest om moslims te frustreren in hun integratiepogingen.

We zijn geen voorstanders van een inter-religieus als oplossing voor de integratie van onze gemeenschap. We zullen consequent blijven referen naar de rechtstaat en democratische basisprincipes. Het accent moet weer komen te liggen op het sociaal-economisch beleid van de Nederlandse overheid.

AEL Nederland
Abdoulmouthalib Bouzarda

Kijken onze film ! Link : http://www.youtube.com/watch?v=P9z7-...beuropean.org/

Racisme heeft lang genoeg geduurd, al miserie genoeg in de wereld en het enige wat telt, is dat onze kinderen
kunnen opgroeien
in een warme en verdraagzame samenleving
zonder haat, onverdraagzaamheid, racisme en fascisme.

strijd mee met AEL want wij hebben de oplossing voor racisten en zionisten
Doe zoals Kemi Seba in Frankijk en werk samen met nationaal-revolutionairen, in plaats van de "nuttige idioot" van het systeem te spelen.

De moeder van élk racisme is de Talmoed. Het zionisme is alleen een "seculier" afkooksel daarvan. Elke Europeaan die "racistisch" denkt, is dus in zekere zin mentaal "verjoodst".

Geert Wilders kan best naar Madagascar gedeporteerd worden!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 13:05   #47
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Doe zoals Kemi Seba in Frankijk en werk samen met nationaal-revolutionairen, in plaats van de "nuttige idioot" van het systeem te spelen.

De moeder van élk racisme is de Talmoed. Het zionisme is alleen een "seculier" afkooksel daarvan. Elke Europeaan die "racistisch" denkt, is dus in zekere zin mentaal "verjoodst".

Geert Wilders kan best naar Madagascar gedeporteerd worden!
Je snapt het niet. Joden hebben geen hekel aan Islamieten. Joden zijn bang voor Islamtieten, omdat in de Koran nadrukkelijk hun uitroeiing wordt gepreekt. Bovendien tolereert die kutgodsdienst geen enkele vorm van kritiek, waardoor die kritiek direct op de hoop ''racistisch'' wordt gegooid. Nooit zul je Wilders tegen een moslim als persoon horen ageren. Ik hoor ook van ingewijden dat Wilders in persoon een zeer charmante, goede man is.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 15:05   #48
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perf Bekijk bericht
Ik vrees dat ik je reactie niet goed snap, maar het is zaterdagavond en dan drinkt een mens al iets (oei haram?) De vraag die ik stelde kwam voort uit het feit dat door velen (oa de TS) altijd op Wilders wordt gekapt, maar dat de inhoud van zijn film nooit aangeraakt wordt.

"Wilders is een racist, zaait haat, is een extreemrechtse populistische zak" enzoverder. Maar ik had graag eens zaken �* la "Ja inderdaad wat voor extreme haatdragende rotzakken hebben wij in ons kringen" uit de mond van moslims gehoord. Nuja, ik denk niet dat het heel geloofwaardig overkomt als iemand van de AEL dat zegt maar dat is maar mijn indruk.

Ik wil maar zeggen, het zou een verfrissende en geruststellende zaak zijn moest de grootste geloofsgemeenschap ter wereld zich eens aan introspectie durven onderwerpen en samen met andersgelovigen de bestiale praktijken voorgesteld in Fitna in vraag stellen en verwerpen. Tot zover hoor ik enkel kritiek op extreem islamtisch gedachtengoed uit bewegingen als de ex-moslims uit Duitsland/Nederland en 'afvalligen' zoals Hirsi Ali. Tijd voor verandering?
... sorry indien ik je "in het verkeerde kamp" had gezien!
Neem het dan als en "algemene opmerking" voor wie het schoentje past...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 17:13   #49
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perf Bekijk bericht
Mag ik hieruit concluderen dat jullie de zaken die in Fitna getoond werden goedkeuren?
hebben we reeds lang gezien op al jazeera. ook van die kopafsnijding hebben we gans gezien op tv. dus Wilders heeft niets getoond wat we nog niet gezien haaddeni
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 17:20   #50
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Joden zijn bang voor Islamtieten

tieten zijn en blijven toch tieten, ongeacht aan welke persoon ze hangen....
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.

Laatst gewijzigd door Pieke : 30 maart 2008 om 17:22.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 17:26   #51
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ga je nu kwaad worden als ik zeg dat je post onverdraagzaam is?
Neen je doet maar,raakt mijn koude kleren niet.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2008, 17:07   #52
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je snapt het niet. Joden hebben geen hekel aan Islamieten. Joden zijn bang voor Islamtieten, omdat in de Koran nadrukkelijk hun uitroeiing wordt gepreekt. Bovendien tolereert die kutgodsdienst geen enkele vorm van kritiek, waardoor die kritiek direct op de hoop ''racistisch'' wordt gegooid. Nooit zul je Wilders tegen een moslim als persoon horen ageren. Ik hoor ook van ingewijden dat Wilders in persoon een zeer charmante, goede man is.
"Liberalist" is blijkbaar een samentrekking van liberaal en racist.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2008, 17:21   #53
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
"Liberalist" is blijkbaar een samentrekking van liberaal en racist.
Eigenlijk zou ik deze post als onderschrift moeten gebruiken, maar ik hou er niet van om mensen belachelijk te maken. Bespottelijk dat je mij daarvan beticht.
Oud 3 april 2008, 18:03   #54
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
hebben we reeds lang gezien op al jazeera. ook van die kopafsnijding hebben we gans gezien op tv. dus Wilders heeft niets getoond wat we nog niet gezien haaddeni
Jamaar, keurde ze nu af of niet. Blijkbaar hebt ge er toch al lang genoeg kunnen over nadenken
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2008, 19:04   #55
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Jamaar, keurde ze nu af of niet. Blijkbaar hebt ge er toch al lang genoeg kunnen over nadenken
wat moet ik nu afkeuren????????????????? de film? waarom moet ik de waarheid afkeuren?
voor die ene goei staan er 100 slechte te springen. en geloof het of niet. ik heb met die gasten gewerkt wanneer ze nog niet zo gehersenspoelt waren. 't was dan al niet te doen!

Laatst gewijzigd door fernand : 3 april 2008 om 19:06.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2008, 19:51   #56
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Nu begint het pas op een echte "fitna" te worden ! Ik had gehoopt om geen reacties tegen het filmpje van wilders vanuit onze moslim-hoek, maar ja ! de geschiedenis zal en moet zich herhalen, onze idioten van het ael hebben daar een dienst van getoond !

[ironie-mode]Wanneer een reactie bestaat en je ziet daarna en tegen reactie, dan pas wordt het leuk ![/ironie-mode](triestig!)
Oud 3 april 2008, 19:56   #57
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Als je de national geographic leest valt het regelmatig op dat er gepleit wordt voor het behoud van culturen. Het is toch zo erg als een cultuur zou verdwijnen. Wat doen onze beleidsmakers? Die willen van iets dat niet mengbaar is één mengsel maken, één grote multicul. Ik denk dat de geschiedenis aantoont dat dit op een aantal uitzonderingen na niet zal lukken. Een goede raad voor alle moslims die ons racisten vinden is dan ook om naar hun land terug te keren binnen hun cultuur. Hiermee is ook de teletijdmachine een feit. Terug naar de middeleeuwen kan dus.
Blaft is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2008, 20:23   #58
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Heel voorspelbare moslimfilmke
Dit in tegenstelling tot Fitna, waar ik op de ene verrassing na de andere stuitte.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2008, 20:58   #59
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus Bekijk bericht
Als je de national geographic leest valt het regelmatig op dat er gepleit wordt voor het behoud van culturen. Het is toch zo erg als een cultuur zou verdwijnen. Wat doen onze beleidsmakers? Die willen van iets dat niet mengbaar is één mengsel maken, één grote multicul. Ik denk dat de geschiedenis aantoont dat dit op een aantal uitzonderingen na niet zal lukken. Een goede raad voor alle moslims die ons racisten vinden is dan ook om naar hun land terug te keren binnen hun cultuur. Hiermee is ook de teletijdmachine een feit. Terug naar de middeleeuwen kan dus.
Je kunt ook de Islam vervlaamsen. Moskees passen niet in onze hedendaagse bouwstijl en al helemaal niet in wijken. Je zou ze moeten forceren via woningbouwcommissies om het in een Westerse bouwstijl te doen: laat het maar meer op een kerk lijken. Als het tijd is voor gebeden geen oerwoudgebral maar gewoon in het Nederlands oproepen tot samenkomst, en ten slotte, geen buitenlandse imams meer!

Dubbele nationaliteiten afschaffen zodat moslims niets meer te maken hebben met het thuisland, dat hun nog steeds dwingt vast te houden aan hun voormalige land. Nee, je leeft nu hier in België (of Nederland) en je zult je binnen de perken van de wet en de participatie van de samenleving moeten aanpassen.

Op deze manier kan België ook een thuis zijn voor moslims. Ach, het is maar een idee, hé?
Oud 3 april 2008, 21:39   #60
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kunt ook de Islam vervlaamsen. Moskees passen niet in onze hedendaagse bouwstijl en al helemaal niet in wijken. Je zou ze moeten forceren via woningbouwcommissies om het in een Westerse bouwstijl te doen: laat het maar meer op een kerk lijken. Als het tijd is voor gebeden geen oerwoudgebral maar gewoon in het Nederlands oproepen tot samenkomst, en ten slotte, geen buitenlandse imams meer!

Dubbele nationaliteiten afschaffen zodat moslims niets meer te maken hebben met het thuisland, dat hun nog steeds dwingt vast te houden aan hun voormalige land. Nee, je leeft nu hier in België (of Nederland) en je zult je binnen de perken van de wet en de participatie van de samenleving moeten aanpassen.

Op deze manier kan België ook een thuis zijn voor moslims. Ach, het is maar een idee, hé?

een idee? gewoon gezond verstand! dus totaal onbruikbaar vrees ik.

Je weet toch dat Allah geen vlaams verstaat!

en dat minarettengekweel moet blijkbaar dienen om aan allah te laten zien hoe goed ze het doen en niet om op te roepen tot het gebed, want daarvoor zijn een SMSke op hun GSM beter geschikt tegenwoordig.

Neenee, die minaretten zijn voor allah! en die hoort niet goed en verstaat dus geen vlaams... daar staat ge nu met uw gezond verstand voorstel hé!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be