![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee je meteen zelf bewijst dat het gevoerde bewind van de vorige politici allesbehalve veel voor Vlaanderen heeft bijgebracht!
Laat de nieuwe en de toekomstigen maar zorgen dat die "utopie" meer de richting uitgaat die Vlaanderen wenst, wat de mening van de franstaligen ook moge zijn! Ze hebben lang genoeg voor zichzelf gezorgd en alles doen draaien zoals zij het wilden.... en ze proberen het nog elke dag! Blaaskaak Maingain is nog altijd aan het dreigen met de benoeming van zijn fransdolle burgemeesters, meer centen toestoppen aan werklozen die echt achter werk zoeken: nachtmerrie voor de Walen en de vakbonden - maar dat er meer jacht werd gemaakt op Vlaamse werklozen al die jaren, toen hoorde ze je niet enz enz D�*t hebben we te danken aan de vorige politici, daar hebben ze in geen j�*�*�*ren iets aan gedaan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat de huidige eerste minister de RTBF verglijkt met radio milles colinnes kan dan weer wel blijkbaar. Ik hoor alleen maar speculaties maar is er dan ook maar iemand die daar enig bewijs voor heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik heb het eerder over het VB en ook FDF, eender welke racistische ondertoon een partij aanneemt zal nooit in dank worden afgenomen. Niet in het binnenland maar ook niet in het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Verder ben ik het niet eens met wat hij zegt dat Bart Dewever niet veel betekend zal hebben voor de Vlaamse zaak. Alleen al het feit dat de stemming van BHV een gevolg was van Bart De Wever zijn optreden, is heel belangrijk. De Vlamingen hebben voor de eerste maal hun meerderheid gebruikt. We hebben een grens overgestoken en die zal niet snel meer terug te draaien zijn. Het is niet omdat je niet direct op de besluitvorming weegt dat je geen grote rol kan hebben. Het Vlaams Belang heeft nooit rechtstreeks op de besluitvorming kunnen wegen maar alle partijen hadden/hebben er schrik van. Zo heeft die partij wel haar rol (gehad). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Populair zijn in BHV wil toch niet veel zeggen hé. Wat betreft het VB heeft u wel gelijk maar wat ik dan niet begrijp is waarom zoveel mensen hun schamen om te zeggen ik stem VB als men dan toch populair is
![]() Ik bedoel gewoon in het algemeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je persoonlijke aanvallen zijn gemeld bij de moderatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Mr de hoofdredacteur aan politiek wenst te doen, dan moet hij maar uit de verslaggeving stappen en een politieke carriere beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zou er eens een krant moeten komen waar alle partijen over eenzelfde aantal blz beschikken om alleen het politieke luik toe te lichten!
Dan pas zouden de opinies kunnen vergeleken worden door de mensen! Nu trekt men meestal één krant en laat men zich indoctrineren zonder dat men het zelf beseft! "Alleen het politieke luik..." omdat het natuurlijk geen dik boek moet worden waar 6 of meer keren over boer Janssens zijn kalf met twee koppen kommentaar word gegeven! Dat zou een paar politiekers en journalisten zuur opbreken, denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Zolang de voorstanders van een onafhankelijker Vlaanderen niet beseffen dat voor een staatshervorming hoe dan ook een akkoord nodig is tussen Vlamingen én Franstaligen blijft het morrelen in de marge en dreigt Vlaanderen er van al dat onderhandelen vanuit de loopgraven na 21 juli geen seconde beter van te worden.Het is wel ongelooflijk wat die kerel durft schrijven... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb eens ergens gelezen:" In een democratie bent u vrij om uw mening te verkondigen,zolang het maar strookt met onze gedachtengang."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht nog altijd dat dit een vrij land was. En is er nu echt iemand die in alle ernst gelooft dat dit interview ook maar het minste effect zal hebben ? Ten slotte ben ik er 100 pct. zeker van dat degenen die klagen over zijn uitlatingen (die ik persoonlijk eerder saai vond dan spectaculair) volledig anders zouden gereageerd hebben indien de hoofdredacteur zaken gezegd zou hebben waar de klagers wèl akkoord mee gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |