![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nieuws over abx je weet wel nog...
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemin...094835-431.art Put ABX bij NMBS bedraagt 1,6 miljoen euro De put van pakjesbedrijf ABX bij de NMBS bedraagt momenteel 1,6 miljard euro. Dat verklaarde minister van Overheidsbedrijven Inge Vervotte donderdag in de Kamer. Ze wees erop dat de overheid en de NMBS een oplossing zullen moeten uitwerken voor de historische schuld van de spoormaatschappij, maar dat die geen impact mag hebben op de openbare dienstverlening. ... En als ik mij niet vergis zitten de schulden van de nmbs ook IN de staatsschuld. Leuk hé zo een overheids"bedrijven"
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We kunnen dan ook zeggen van: "leuk hé, private bedrijven" en we denken dan aan de situatie van het privéverzorgingstehuis in Anderlecht. En daar was de zaak veel erger omdat het -ook rekeninghuoden met het kleinschalige tegenover ABX- effectief om het benadelen van personen ging. Of laten we het hebben over de geprivatiseerde spoorwegen van Engeland, die er uiterst gevaarlijk en verwaarloosd bij liggen.
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() En omdat hij zijn competentie al uitvoerig heeft bewezen met ABX wordt de Etienne Schouppe beloond met de functie Staatssecretaris voor Mobiliteit. Hopelijk laten ze de budgetbehering over aan iemand anders.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 24 oktober 2008 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |