![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Ik zeg alleen dat het twijfelachtig is dat België snel het slachtoffer zal worden van islamitische aanslagen, omdat België islamterroristen de hand boven het hoofd houdt. Toen de GIA aanslagen pleegde in Frankrijk deed ze dat vanuit van België, waarschijnlijk niet toevallig. Ben ik akkoord met de Belgische politiek? Absoluut niet, ik vind het walgelijk en de zwaarste vorm van collaboratie (ik raad u trouwens aan mijn vorige quotes eens goed te lezen dan zult u duidelijk zien dat ik niet akkoord ga met de politiek die België voert).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind Kleine Brogel absoluut geen respectabel doel, ik heb alleen uitgelegd dat het vanuit het standpunt van moslimterroristen eerder een Amerikaans doel is dan een Belgisch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() De springstof kwam van bij (ex-) Rio Tinto ETA militanten waren vorige week gegrepen bij het transport van 500kg springstof naar Madrid: waarom? Om te vissen in de vijver van de Buon Retiro? ![]() imho bewijst dat dus zoveel als een handtekening van een onbekende: of ze vals of echt is zal men pas later weten, als men het ooit zeker weet...Wéét jij het waarom van de moord op Kennedy? van de bende van Nijvel? Ik sluit geen van beide uit (ETA of Al Qaeida), maar acht jij uiterst rechts te goed om het te durven doen, en een vaag spoor richting islam te leggen? Ben je de gruwelen en tradities van de spaanse burgeroorlog vergeten? Het gebeurde op een paar 100m van het Reina Sophia museum, waar Guernica van Picasso tentoongesteld is Uiterst rechts is ook zeer actief in Baskenland (in concurrentie, competitie of samenwerking met de ETA?) ![]() Je ként toch de genese van dat kunstwerk? 500 meter van het Estacion de Atocha maar... Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() De Reichstag werd ook in brand gestoken door een "communist"... ![]() Citaat:
Bin Laden mag je gerust een kogel door het hoofd schieten: daar heb ik absoluut geen probleem mee, integendeel, ik betaal je de kogel met plezier terug... de ganse lader zelfs ![]() ![]() Citaat:
Op dit ogenblik is er nog weinig voedingsbodem voor fundamentalisme hier, maar doe zo verder en die voedings bodem komt er. Is het dan d�*t wat je wil ![]() ![]() Wat de blokkade van Irak en MA's uitspraken betreft, 1) Je kan een dergelijke blokkade van een land niet doorvoeren zonder de onderste bevolkingslagen massaal te treffen, en verwachten dat de middenklasse en opperklasse zich zou opofferen: zo werkt dat nooit en nergens (hier ook niet!). Als MA het inzag, dan moesten intelligentere mensen het nog beter ingezien hebben, maar nogmaals 2) het was geen veronderstelling, maar een cijfer van de WHO 3) Waar was de stem van Europa toen ![]() ![]() 4) Geloof je nu écht dat enkele bataljons of regimenten Abrams tanks een duurzame oplossing bieden ? Om een saddammetje te elimineren, ja, maar om de wereld te verbeteren ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() rake opmerkingen Filosoof.. 8)
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wij zouden allemaal zwijgend en toestemmend moeten kijken naar wat moslims en personen zoals osama de boel opblazen in verschillende landen zodat wij buiten schot blijven? Jij bent niet enkel egoistisch maar ook nog laf zelfrespect haal ik hier ook niet echt uit. Of laten we zeggen respect voor anderen. Kruip terug onder je steentje wanneer men het zegt zodat de rest tenminste voor zijn eigen mening opkomt of opkomt tegen iets wat slecht en nuuteloos is zoals dergelijke aanslagen en dergelijke onmenselijke groeperingen.
Gelukkig zijn er niet zoveel die zoals jij wil doen naar wat deze mensen van ons zogezegt vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens hebt u alleens de documentaires van de BBC gezien over de fundamentalisten in de Britse steden. In vergelijking met wat daar rond loopt is België peanuts. Abu Hamza, de eenogige met piratenhaak, bijvoorbeeld. Die staat te roepen in Londense parken dat het VK een moslim staat zal worden, met geweld als het nodig is , roept ook regelmatig op tot haat. Wel die man loopt daar gewoon ongestoord vrij rond. En zo lopen er daar nog velen rond( reportage echt zien indien dat nog niet het geval is, echt beangstigend). Dit zal ook wel gedeeltelijk liggen aanhet feit dat men in het VK geen pas nodig hebt. Gaat u het VK nu ook beschuldigen dat ze hand boven het hoofd van Al-Qauida houdt? Citaat:
Hoewel Irak en Palestina geen zak met Al-Qauida te maken hebben geldt het omgekeerd wel. De twee vorige zijn moslimlanden (hiemee bedoel ik bevolking) en de Belgische houding t.o.v. deze landen zorgt er voor dat we in de ogen "minder" vijanden zijn van de moslims( de verkoren). Eerst zullen ze hun meer voor de hand liggende vijanden aanpakken, wij zijn m.a.w. geen prioriteit op hun lijst. Maar dit wil niet zeggen dat ze hier geen aanslagen kunnen plegen op niet strikt Belgische doelwitten zoals kleine brogel. Vergeet ook niet dat Brussel hoofdstad van europa is, en dat er zich hier menig hoofdzetels van belangrijke instellingen en organisaties bevinden.
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Speciaal voor Fonske zal ik mijn opmerking nog eens herhalen.
Wel zeg mij dan eens waarom de visumplicht voor Belgen die naar de V.S. reizen terug is ingevoerd en voor geen enkel ander Europees land? Hoe het komt dat de moordenaars van de Afgaanse verzetsleider Massoed Belgische paspoorten hadden? Hoe het komt dat de 'shoebomber' Richard Reed ook beschikte over een vals Belgisch paspoort? Hoe het komt dat de hele GIA top zich in Brussel had gevestigd en niet in Frankrijk toch de plaats waar ze aanslagen pleegden? Hoe het komt dat het terroristenkoppel van Putte waarvan bewezen is dat ze contact hadden met de hele Europese top van Al Quada niet zijn opgepakt, nog niet eens ondervraagt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||||
Gouverneur
|
![]() Athene schreef
Citaat:
http://diplobel.fgov.be/nl/policy/po...asp?TEXTID=997 Citaat:
Citaat:
Maar neen, waar jij op wijst lijkt mij veel plausibeler: de Belgische regering houdt zijn hand boven Al-Qauida. ![]() Citaat:
Die mensen hebben huiszoekingen op hun dak gehad en zijn wel degelijk ondervraagd geweest. Trouwens hun persoonlijke rekening en die van hun "liefdadidheids" organisatie zijn geblokkeerd. Over de schuld vraag laat ikmij niet uit, ik ben rechter en ken niet alle fieten. Wel is het zo dat het onderzoek al een tijdje stil ligt, dus zal het toch niet zo een hoge prioritiet hebben.
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Mijn tante is een maand geleden op La Guardia 24 uur vastgehouden omdat ze geen visum had voor de V.S., ze was op doorreis naar Zuid- Amerika, haar Noorse echtgenoot had geen visum nodig en kon verder reizen.
Maar het zal allemaal maar inbeelding zijn zeker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En het geval Soetkin Collier, wel het gebeurt wel vaker dat de staatsveilighied zich vergist. Zie maar naar amerika, de blunders van de CIA van voor en na de 11 september kan men op meerder handen tellen. Het valt te betrueren maar ik zou er niet direct een Belgisch complot inzien ten voordele van de terreur.
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je al genoeg Engels om te vertalen: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() De schuld moet eerst bewezen worden net zoals ten aanzien van Soetkin Collier en net zoals ten aanzien van het Vlaams Blok. Het wordt hoog tijd dat links haar eigen regels eens consequent gaat toepassen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() tja filosoof , trap jij daar even in je eigen drol he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() Trouwens ik weet niet over wat jullie zitten te neuten het is allang bewezen dat het koppel in Putte contact had met de volledige Europese top van Al Quada, ze hebben dat ook niet ontkend, ze ontkennen alleen dat ze terroristen zijn. (stond in de krant in oktober 2003, zal het eens opzoeken voor jullie).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
werd nooit veroordeeld, noch aangeklaagd, dus ook niet schuldig bevonden et alors? schreef ik dat ze schuldig is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |