![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bent u voor Vl. onafhankelijkheid? Voelt u de islam als een bedreiging?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben voorstander van Vlaamse onafhakelijkheid ,vol de islam niet als bedreiging en in Nederland stem ik progressief liberaal,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zoals : moet de islam in vlaanderen verboden worden ? of : Moet Vlaanderen los van de Navo, de EU en België echt onafhankelijk worden? Nog een goei zou zijn : Moeten wij stoppen met de import/export van en naar Islamietische landen ? Moeten we visumplicht invoeren voor alle vreemdelingen die Vlaanderen willen bezoeken ? Geheel terzijde : sedert de 13de eeuw & onder alle regimes die onze streken kenden hebben we belang gehad voor de economische ontwikkeling van onze streken met een "vrije markt" economie op wereldschaal - Vlaanderen & bij uitbreiding de Nederlanden (dus inclusief wat tegenwoordig de franstalige Nederlanen of Wallonië/Bruxelles heet) heeft zich kunnen ontwikkelen dank zij die politiek onder impuls van de handelscentra/grootsteden & gesteund door de hoogontwikkelde industrie en kunstnijverheid. Deze mentaliteit die een open wereld verlangt en ook onzerzijds een open land voor deze wereld schept omkeren lijkt me een idee waar men nooit een meerderheid voor zal vinden. Talrijke vlamingen hebben hun inkomens te danken aan een aktieve rol in de buitenlandse commerciële en technische aktiviteiten van ons vernuftig volkje, de angst dat wij zullen verachterlijken door het toelaten van vreemdelingen die we minder intelligent inschatten als onszelf lijkt me al helemaal voorbarig. Angst is op zichzelf het ergste, verandering het leven zelf.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() de topicstarter is mijns inziens iets te optimistisch
dit is een realistische voorspelling: 1. kartel breekt 2. LDD en N-VA kompen samen op 3. Forza Flandria komt er NIET VB haalt 22% N-VA-LDD haalt 18% Samen halen ze dus ongeveer 40% Volgende Vlaamse regering zal bestaan uit optie 1: Groen!-SPa-CD&V-VLD optie 2: CD&V-VLD-N-VA-LDD |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() vlaams nationalisten of ze moeten links zijn zien de islam wel als bedreiging een grote bedreiging ,om dat niet te zien moet je toch al blind zijn he!Gisteren gekeken naar jullie rita verdonk wel ik zie ze graag bezig al zou ik in nederland uiteraard wilders stemmen. Liberaal progressief zozo wie uw gelukkige partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Door destijds de Volksunie op te blazen heeft Karel Dillen de voorhanden zijnde "Forza Flandria" opgeblazen. Het is een beetje zoals een emmer water over de vloer uitkappen = je krijgt dat water nooit meer samen in één emmer. Misschien is/was Bruno Valkeniers een poging tot.. maar helaas...(of gelukkig maar..). Indien het merendeel van de vlamingen nu in miserie onder een franstalig juk zouden zuchten, zou de kans bestaan dat men het heil in een onafhankelijke vlaamse staat zou zoeken. Het inkomen van Vlaming Modaal is hoger dan dat van Walon Modale & ik geloof niet dat de Nederlandstalige Brusselaar geringere inkomsten beurt als le Bruxelois francophone... so who cares a fuck ? Als ik in Bruxelles op een idioot val die weigert Nederlands te praten probeer ik het nog eens in het Esperanto of Engels om te eindigen met "comment est-ce possible d'être unilingue dans la capitale d'Europe dans une fonction publique ?" & die sigaar mogen ze dan opsmoren.... Dat werklozen tot werken moeten aangezet worden is volgens mij niet iets enkel zeer plaatselijks, maar mag best in een zeer breed kader gezien worden. er zijn oa. intersaante goed betaalde jobs op booreilanden enz.. voor mijn part is het misschien nuttiger een internatioinaal werkagentschap op te zetten dan een aparte instelling per deelstaat, provincie of gemeente.. op zich niets tegen decentralizatie en subsidiariteit, maar we moeten weg van gewoon symbooldenken e"n pragmatisch blijven. Wat is er nu in godsnaam de zinj van franse scholen in faciliteitengemeenten te verbieden franstalige leerlingen van buiten de gemeente te aanvaarden ? Gezien het hoge aantal brusselaars (franstalige) die hun kinderen in nederlandstalige scholen in brussel laten lesvolgen vraag ik me overigens af hoeveel van franstalige leerlingen uit de faciliteitengemeenten les volgen in nederlandstalige brusselse scholen ? Ik ben voorstander om op de politeke faculteiten in Europa (en elders in de wereld) een cursus Belgian politics for non-belgian humans te geven (mogelijk zullen die lessen stiekum gevolgd worden door aliens van het sterrenstelsel Alpha Centauri).
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar het antwoord moest komen van Vlaanderen 72. dat hij u maar bedankt met een pint. U moet zich niet afvragen waar iedereen vandaan komt. U WEET HET! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ah ik had dacht ik toch geantwoord niet?Ik (zij) betaal graag een pint .En ja ik weet waar iedereen vandaan komt mijn beste maar daarom moet ik het nog niet goedvinden he!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en sorry niet tegen u. maar allee we zullen allen een pint drinken, en het niet laten ontsporen, want moest lucien dat lezen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() als ik u zo bezig zie denk ik dat gij in uw gat gebeten bent. want u trekt zich zaken aan die niet tegen u gericht zijn. en sorry zeg ik ook als ik op mijn hond zijn poot trap! ofwel leest ge maar de helft van wat er staat!
en als ik spreek om te stoppen is het om HIER deze discutie niet open te trekken. begrepen? En dat heeft niets te maken met UW inbreng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |