![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het ziet er niet naar uit dat het snel zal veranderen : de linkse kerk gaat haar Nieuwe kiesvee toch niet tegen de haren instrijken zeker. Liever de dhimmie-status en nog wat meer islamisering, dan schuld te bekennen. De halal vetpotten roepen .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig beginnen steeds meer mensen die truc door te hebben. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 april 2008 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Telkenmale er zoiets voorvalt met 'jongeren' ze gewoon een jaar of drie naar een soort Amerikaans bootcamp sturen. Ze zullen dan wel snel anders piepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.tijd.be/artikel/'Brus...d'.6648485 rap gegoogeld... Wat betreft dat artikel uit HLN, wie denkt dat Kroaten, Polen, Engelse of Antwerpse voetbalfans of Roemenen zich iets zullen aantrekken van wat een man van Marokkaanse of Turkse afkomst zegt? Laatst gewijzigd door filosoof : 5 april 2008 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 april 2008 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het geen lachertje was, ik heb er ook in gezeten. Maar jongeren die zware feiten plegen, moeten ook weten WAT hen boven het hoofd hangt: dan hebben ze de vrije keuze: feiten plegen met risico op strafkamp of gewoon gaan voetballen, basketten , zoals NORMALE 14-16-jarigen!! Van mij mag de VRT een infocampagne doen, met affiches op de straten en bussen (zoals foto's op pakjes sigaretten): DIT STAAT U TE WACHTEN VOOR HET PLEGEN VAN ZWARE FEITEN: Laatst gewijzigd door floppy : 5 april 2008 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een paar voorstellen als bezigheidstherapie:
- zelf leren truien breien of ze hebben in de winter geen kleren - zelf leren hun eten te kweken of ze hebben honger - zelf leren hun eten te bereiden of ze hebben ook honger - zelf leren hun eten te bewaren of ze hebben nog honger - zelf laten houthakken of ze hebben geen vuur en tussendoor maar breien of ze hebben kou ---------------- Noem het survivalkamp, anders denken ze dat ze gemarteld worden zonder hun verzorgingspersoneel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die debiele voorstellen en voorbeelden "waar het al gerealiseerd is" altijd. Droom toch verder. Daar komen toch alleen verzuurde mensen uit, die dan terechtkomen in onze luxemaatschappij en deze dan verachten. Dom dom dom dom.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() toch nog een extraatje: het is niet degenen die hen naar ginder stuurden die in de fout zijn natuurlijk. Het zijn die smeerlappen die roepen dat ze bestolen en in mekaar geslagen werden die in de fout gaan! Moeten ze zich maar als dhimmie gedragen en blij zijn dat ze mogen blijven leven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik heb er gewoon geen. Maar het gaat mij dan ook niet over voorstellen.
Gij hebt waarschijnlijk iets van "ik probeer tenminste". Of "ik heb tenminste de intentie van...". Allemaal even loos als wat ik zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Zoiets word nooit een realiteit. Jullie hebben alleen maar natte dromen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is even wennen om me aan uw logica aan te passen, maar ik doe mijn best. Ik heb net mijn belastingbrief binnengekregen. Ik ga die niet betalen. Als straf kies ik ervoor dat ik een wereldcruise moet meemaken. doe ik het goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 april 2008 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Jawatte zijt gij even geconditioneerd. Kunt gij eigelijk wel denken buiten de context/samenleving zonder te verdwalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Hilde Sabbe schrijft in HLN dat een agent in die omstandigheden geen goede "ontmijner" is. Wat wel dan???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Bussen vol met allatonen en andere Zweden...Onze eigen jongeren,laten we dan toe van daar keet in te schoppen en slaan....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Wellicht teveel anarchistische boekskes gelezen.
![]() Geef ze een therapie zoals in A Clockwork Orange. ![]() Laatst gewijzigd door Sjaax : 5 april 2008 om 20:50. |
![]() |
![]() |