![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom zeg je dan: "in sommige landen kan leven met 1euro per dag" dat heeft voor mij de connotatie: als het u ni aanstaat verhuis dan, maar verhuizen is nog veel minder aantrekkelijk dus zit je in belgie vast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ps: ga je mij nu vertellen dat jullie niet aan het verder sparen zijn voor een groter huis? ![]() Ik ben nog jong maar zo denk ik wel dat ik het later zal doen. Klein beginnen en telkens opbouwen maar altijd KOPEN en niet huren (behalve als de interesten te hoog gaan oplopen maar dat zie ik niet direct gebeuren). Je begint met een studio van 20 000€ je spaart wat bij maakt er terwijl iets moois van. verkoopt hem rond 25 000€ en koopt een klein appartement van 40 000€ enzoverder en zo voort... Utopie? Ben ik aan het dromen? Is dat zo onmogelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beschrijf is gelukkig al heel wat beter geregeld in Vlaanderen, sedert dat Vlaanderen ervoor bevoegd is !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet in het geval waarvan beweerd werd dat de opbrengst 8 persent was (wat op zich ook al zeeer goed is). Want hadden die mensen geen eerste huis zelf gekocht, dan hadden ze veel geld verspeeld aan huur. Punt. Als ge me toch wilt pakken, dan moet ge me vb. op het volgende pakken: ze hebben hun huisje vb. voor 50.000 € destijds gekocht, en dat is nu 200.000 € waard .... maar ze hebben via de hipoteek wel meer dat 50.000 € betaald ... Hoe dan ook, in grote lijnen: je eerste belegging die je moet betrachten is je eigen onroerend goed.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wie z'n huis niet kwijtgeraakt is verhuren niet noodzakelijk een alternatief. Bij erfenis bijvoorbeeld. Ik blijf erbij dat een beperking op de afbetaling een effect heeft op de volledige woningmarkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Dat zei ik niet.Zie hierboven voor je aanvalt.
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 5 april 2008 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() da dacht ik ook...
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Mijn grootmoeder had ook constant boel met haar "st antoine" na dat haar kuisvrouw was geweest... (vaak gewoon verkeerd weggelegd)
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Als je bvb €20 per uur verdient op u werk en u ge moet u kuisvrouw €10 per uur betalen. Als ge zelf kuist 'verdient' ge €10 per uur. Beter een uur 'extra' werken u kuisvrouw laten kuisen en €10 over hebben. Of een half uurtje werken. Tis maar een idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Als ik oud ben dan zal ik wel iemand laten kuisen maar nu ist nog echt niet nodig.Seg als ik nu zelf al gaan dweilke nie meer kan uitwringen zou het maar erg zijn zenne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |