![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat ik me wel afvraag is waar je de cijfers vandaan hebt gehaald dat 95% van de wetenschappers en de mensen niet in deze theorie gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bestrijden is niet doden hoor, bestrijd ze omdat ze u bestrijden, bestrijd ze overal omdat ze jullie overal bestrijden, bestrijd ze totdat ze de grondwet van de staat respecteren en niet in opstand komen. (Then fight the Mushrikin (ongelovigen) wherever you find them), means, on the earth in general, except for the Sacred Area, for Allah said : (And fight not with them at Al-Masjid Al-Haram, unless they fight you there. But if they attack you, then fight them. ) Toen Muhammed terug naar Mecca keerde en Mecca opende waren ze (ongelovigen) allemaal in paniek geraakt: Toen vroeg Muhammed : "O Qur'aish (ongelovigen), wat denken jullie over wat ik op het punt sta met jullie te doen?" Zij antwoordden: "Iets Goeds! U bent een edele broer, zoon van een edele broer." Hij zei: "Ga jullie eigen weg want jullie zijn vrij.''
Laatst gewijzigd door Averroes : 9 april 2008 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik kan je geen cijfers of namen geven van wetenschappers maar wat bedoel ik met wetenschapper? een denkende mens en een denkende mens gaat niet zomaar media volgen zonder de feiten te analyseren, als je dat analyseert dan is zeer moeilijk om te geloven dat het geen inside job is. that's the point.
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Wat kan ik hier nu nog op antwoorden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() je moet niets antwoorden
je moet nadenken veel lezen verschillende opinies horen
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() waarom iedereen over mij bla bla bla ????? bijna in alle topics hebben ze het over mij en niet over hetgeen ik schrijf
![]() ![]() ooooooooooooh My God! ![]() ik ben forumlid ik heb mijn meningen je mag mijn meningen verzwakken en ontzenuwen hoor onderwerp onderwerp inhoud van topic en laat forumlid met rust ongelooooooooooooooooooflijk ![]()
![]() |
#48 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |