Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2008, 17:01   #41
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Jij moest in de diplomatie gaan. Je geeft een mooi, ontwijkend antwoord zonder echter een duidelijk antwoord te geven op een nochtans simpele vraag.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 17:08   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
In hoeverre vind je de foto's nu nog opmerkelijk, en in hoeverre geloof je dat de foto's - en de beweringen van onze vriend de sekteleider - echt zijn ?

5 seconden bedenktijd gaan nu in.

Inderdaad, bangelijke vraag: is die Alien écht?

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2008 om 17:08.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 17:09   #43
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Niet de meest flatterende foto ooit.
Oud 9 april 2008, 20:30   #44
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jij moest in de diplomatie gaan. Je geeft een mooi, ontwijkend antwoord zonder echter een duidelijk antwoord te geven op een nochtans simpele vraag.
Ik heb toch geantwoord?

Of ze echt zijn weet ik niet, ik weet ook niet of de 'vervalste' foto's van Meier komen of van iemand die hem probeerde zwart te maken, ik weet zelfs niet of het uberhaupt wel waar is wat ze beweren. Dus trek ik ook geen conclusies.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2008, 20:52   #45
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik heb toch geantwoord?

Of ze echt zijn weet ik niet, ik weet ook niet of de 'vervalste' foto's van Meier komen of van iemand die hem probeerde zwart te maken, ik weet zelfs niet of het uberhaupt wel waar is wat ze beweren. Dus trek ik ook geen conclusies.
Tussen de regels door gun je onze vriend Meier toch nog steeds het voordeel van de twijfel. Dat is je goed recht hoor, begrijp me niet verkeerd.

Het is uiteraard ook mijn goed recht als ik je ietwat meewarig bekijk, mezelf afvragend hoe naïef sommige mensen kunnen zijn.

Hier is trouwens een andere link:

http://thebiggestsecret.online.fr/uf...moking_gun.htm

Het is vooral grappig hoe de schrijver van bovenvermeld artikel aantoont dat het befaamde ruimteschip van Meier - die bekende foto - gemaakt werd door middel van een deksel van de vuilnisbak.

Nu ja, het is niet omdat er enkele foto's getrukeerd blijken te zijn door een ex-gevangenis klant die zich heden uitgeroepen heeft tot volwaardig sekteleider, dat alle foto's getrukeerd zijn...
Oud 10 april 2008, 12:16   #46
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

"Oh kijk er bestaan deksels die wel op 1 van z'n foto's lijken, nu zal alles wat hij ooit gedaan heeft vast fake zijn."

Waar slaat dat op? Van zo'n pseudoskepticisme wordt ik mottig.

En dan de constante drang om te herhalen dat het een sekte is waarvan hij de leider zou zijn... Heb jij eigenlijk zelf wel door dat je zo op een propagandistische manier je gelijk probeert te halen? Je beseft toch dat die beschuldigingen geen waarde hebben?

Koresh was zogezegd ook een leider van een "sekte".

Ik zou eerder overtuigd zijn van z'n valse foto's als iemand mij kon laten zien hoe een man met 1 arm een model laat rondvliegen, en ze tegelijkertijd kan filmen terwijl hij in beeld staat.

Laatst gewijzigd door Akufen : 10 april 2008 om 12:19.
Oud 10 april 2008, 12:29   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik zou eerder overtuigd zijn van z'n valse foto's als iemand mij kon laten zien hoe een man met 1 arm een model laat rondvliegen, en ze tegelijkertijd kan filmen terwijl hij in beeld staat.
Gniffel, ooit eens gehoord van het feit dat er wel meer dan 1 man op deze aarde is?
En van afstandsbedieningen? En van het feit, dat je een baksteen kan laten vliegen, met een sterk genoege motor?
http://www.youtube.com/watch?v=-w8wf7B7Dmo
Oud 10 april 2008, 15:22   #48
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dar de paus eigenlijk een cyborg is, die ze regelmatig van een nieuw velletje voorzien ,om het niet laten op te vallen dat het steeds dezelfde is.
Een clericale T800 als het ware.
De vorige was toch wel een beetje kapot denk ik.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 18:37   #49
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar slaat dat op? Van zo'n pseudoskepticisme wordt ik mottig.
Misschien. En hiervan word ik mottig, een authentieke foto afkomstig uit het archief van Meier, die ons moet overtuigen dat Meier wel degelijk bezoek gekregen heeft van aliens.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  meier 3.JPG‎
Bekeken: 94
Grootte:  28,7 KB
ID: 31665  

Oud 10 april 2008, 18:46   #50
De Groene Chinees
Burger

De Groene Chinees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien. En hiervan word ik mottig, een authentieke foto afkomstig uit het archief van Meier, die ons moet overtuigen dat Meier wel degelijk bezoek gekregen heeft van aliens.

Ik wil ook zo'n mooi straalpistool hebben!
De Groene Chinees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 18:49   #51
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Chinees Bekijk bericht
Ik wil ook zo'n mooi straalpistool hebben!
Ik kan in alle bescheidenheid zeggen dat ik overtuigender straalpistolen in elkaar kan knutselen.

Uiteraard zal er vroeg of laat wel iemand zijn die zegt : Het kan toch echt zijn ? Hoe weet je nu hoe een buitenaards pistool eruit ziet ? Misschien zien die er zo wel uit ?

Het is gewoon een kwestie van tijd...
Oud 10 april 2008, 20:43   #52
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik kan in alle bescheidenheid zeggen dat ik overtuigender straalpistolen in elkaar kan knutselen.

Uiteraard zal er vroeg of laat wel iemand zijn die zegt : Het kan toch echt zijn ? Hoe weet je nu hoe een buitenaards pistool eruit ziet ? Misschien zien die er zo wel uit ?

Het is gewoon een kwestie van tijd...
Maar daar heb ik het precies over, je hebt foto's en video van hoge kwaliteit die niet te verklaren zijn en dan dit soort miskleunen...
Oud 10 april 2008, 20:51   #53
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar daar heb ik het precies over, je hebt foto's en video van hoge kwaliteit die niet te verklaren zijn en dan dit soort miskleunen...
... die niet te verklaren zijn ? Overschat je de foto's niet wat ? Ik heb ze ook gezien, en ik vond ze nul percent overtuigend.

Foto's (en film) zijn een niet zo moeilijk te bewerken medium. 100 jaar geleden deed men al aan trukage inzake foto's, sommigen zelfs heel geslaagd.
Oud 10 april 2008, 20:53   #54
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Terzijde nog wat andere foto's. Eerst een foto van een vliegend dier (soort dinosaurus) die Meier beweerde genomen te hebben (ik dacht tijdens een reis doorheen de tijd).

Uiteraard lekker wazig, zoals het hoort.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  meier.JPG‎
Bekeken: 87
Grootte:  15,1 KB
ID: 31668  

Oud 10 april 2008, 20:55   #55
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Dan nu de eigenlijke originele bronafbeelding - een gewoon schilderij - waarop hij zich "gebaseerd" heeft.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 10 april 2008, 20:56   #56
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Het is in feite een complot waar de P2-loge en het Moslimbroederschap proberen de macht binnen het Vaticaan te grijpen. Ze worden daarmee geholpen door de nazi's die vanuit hun ufo-basissen op Antarctica verkenningsvluchten sturen en allerlei strategische maneuvres uitvoeren (abductions bv.)

De Bilderbergers en het Angelsaksisch Bewind hebben er lucht van gekregen en ze willen er een stokje voor steken, maar er is grote kans dat de massa gemanipuleerd zal moeten worden. Hoe precies is niet geweten maar ze zijn alvast bezig grote hoeveelheden chemtrails na te laten. Een nieuwe techniek zou het fluorideren van Nutella zijn, aangezien dat de meest gegeten choco van België is.
Uiteraard allemaal ondergedoken communisten, gefinancierd door de CIA
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 21:28   #57
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
... die niet te verklaren zijn ? Overschat je de foto's niet wat ? Ik heb ze ook gezien, en ik vond ze nul percent overtuigend.

Foto's (en film) zijn een niet zo moeilijk te bewerken medium. 100 jaar geleden deed men al aan trukage inzake foto's, sommigen zelfs heel geslaagd.
Een groot deel van z'n foto's zijn van zeer goeie kwaliteit en onderzocht in een labo. Men kon toen ook niet uitmaken of ze vervalst waren. Er zijn er inderdaad bij die op modellen lijken (sterk zelfs) maar er zijn er ook bij die niet van "echt" te onderscheiden zijn vind ik.
Oud 10 april 2008, 21:38   #58
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een groot deel van z'n foto's zijn van zeer goeie kwaliteit en onderzocht in een labo. Men kon toen ook niet uitmaken of ze vervalst waren. Er zijn er inderdaad bij die op modellen lijken (sterk zelfs) maar er zijn er ook bij die niet van "echt" te onderscheiden zijn vind ik.
Maar dat is toch helemaal zo moeilijk niet om een foto te maken waarvan je niet kan zeggen of het fake is of niet ?

Ik maak gewoon een realistisch uitziend ruimteschip - stukken overtuigender dan het meccano/vuilnisbak gedoe van Meier - en hang dat ergens omhoog aan heel fijne draadjes, ik neem een foto of twintig, haal de beste eruit, en van die foto neem ik dan nog een foto.

Van de foto die ik dan genomen heb, neem ik weer een foto. Het beeld blijft steeds vrij scherp, maar de details die mij zouden kunnen verraden, zijn onherroepelijk verdwenen.

Tussen haakjes, het is algemeen gekend dat Meyers foto's nooit de originelen waren, maar steeds foto's van foto's van foto's. Wat dacht je nu dat hiervoor de reden was ?

Kijk naar de Meyer foto die ik plaatste van de dinosaurus. Begin als wetenschapper maar eens te bewijzen dat die foto niet echt is ! Dat is quasi onmogelijk. Tot wanneer je op de echte afbeelding stuit uiteraard.

Ik kan morgen een foto nemen van een wit laken, op een dramatische manier zo opgesteld dat het net een spook lijkt. Ik stuur die foto door naar een labo, en daag hen uit om te bewijzen dat het géén echt spook is. Begin er maar eens aan.

Los van dit alles, kan ik niet nalaten op te merken dat wanneer je weet dat een dergelijk persoon reeds een bijzonder flink aantal foto's in scène gezet heeft, je er echt wel van kunt uitgaan dat de minder belachelijke foto's ook compleet fake zijn. Dit is geen simplistische redenering, gewoon gezond verstand.
Oud 10 april 2008, 21:49   #59
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Die UFO-aanhangers en aanverwanten insinueren keer op keer dat de wereld tjokvol bewijsmateriaal ligt inzake het bestaan van UFO's, maar als je hen vraagt waar er precies welk soort bewijsmateriaal is, zwijgen ze, of mompelen ze iets van "government cover-up".

De overheid heeft het ook altijd gedaan. Stoute stoute overheid.
Ik vind het nu wel ongelofelijk pretentieus en dom om er 100 % zeker van te zijn dat wij de énige intelligente wezens zijn die er in het universum bestaan, alhoewel er miljarden en miljarden andere planeten bestaan...Zélfs als er geen enkel bewijs voor is...Voor het moment. Er zijn zoveel dingen die men niet kan bewijzen: dat er leven na de dood is bvb., of dat er niks is na de dood. Voor geen één van de twee opties zijn er bewijzen, toch is één van de twee waar.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2008, 21:59   #60
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Het bewijst eens te meer dat veel mensen geloven wat ze willen geloven.
Ja, OK, Meier en Co fantaseren er op los...Maar zijn die verhalen nu écht zo veel belachelijker als wat men de christenen, moslims & joden vertelt ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be