![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij moest in de diplomatie gaan. Je geeft een mooi, ontwijkend antwoord zonder echter een duidelijk antwoord te geven op een nochtans simpele vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad, bangelijke vraag: is die Alien écht? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 april 2008 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Niet de meest flatterende foto ooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of ze echt zijn weet ik niet, ik weet ook niet of de 'vervalste' foto's van Meier komen of van iemand die hem probeerde zwart te maken, ik weet zelfs niet of het uberhaupt wel waar is wat ze beweren. Dus trek ik ook geen conclusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Het is uiteraard ook mijn goed recht als ik je ietwat meewarig bekijk, mezelf afvragend hoe naïef sommige mensen kunnen zijn. Hier is trouwens een andere link: http://thebiggestsecret.online.fr/uf...moking_gun.htm Het is vooral grappig hoe de schrijver van bovenvermeld artikel aantoont dat het befaamde ruimteschip van Meier - die bekende foto - gemaakt werd door middel van een deksel van de vuilnisbak. Nu ja, het is niet omdat er enkele foto's getrukeerd blijken te zijn door een ex-gevangenis klant die zich heden uitgeroepen heeft tot volwaardig sekteleider, dat alle foto's getrukeerd zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() "Oh kijk er bestaan deksels die wel op 1 van z'n foto's lijken, nu zal alles wat hij ooit gedaan heeft vast fake zijn."
Waar slaat dat op? Van zo'n pseudoskepticisme wordt ik mottig. En dan de constante drang om te herhalen dat het een sekte is waarvan hij de leider zou zijn... Heb jij eigenlijk zelf wel door dat je zo op een propagandistische manier je gelijk probeert te halen? Je beseft toch dat die beschuldigingen geen waarde hebben? Koresh was zogezegd ook een leider van een "sekte". Ik zou eerder overtuigd zijn van z'n valse foto's als iemand mij kon laten zien hoe een man met 1 arm een model laat rondvliegen, en ze tegelijkertijd kan filmen terwijl hij in beeld staat. Laatst gewijzigd door Akufen : 10 april 2008 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van afstandsbedieningen? En van het feit, dat je een baksteen kan laten vliegen, met een sterk genoege motor? http://www.youtube.com/watch?v=-w8wf7B7Dmo
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Misschien. En hiervan word ik mottig, een authentieke foto afkomstig uit het archief van Meier, die ons moet overtuigen dat Meier wel degelijk bezoek gekregen heeft van aliens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ik kan in alle bescheidenheid zeggen dat ik overtuigender straalpistolen in elkaar kan knutselen.
Uiteraard zal er vroeg of laat wel iemand zijn die zegt : Het kan toch echt zijn ? Hoe weet je nu hoe een buitenaards pistool eruit ziet ? Misschien zien die er zo wel uit ? Het is gewoon een kwestie van tijd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Foto's (en film) zijn een niet zo moeilijk te bewerken medium. 100 jaar geleden deed men al aan trukage inzake foto's, sommigen zelfs heel geslaagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Terzijde nog wat andere foto's. Eerst een foto van een vliegend dier (soort dinosaurus) die Meier beweerde genomen te hebben (ik dacht tijdens een reis doorheen de tijd).
Uiteraard lekker wazig, zoals het hoort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Dan nu de eigenlijke originele bronafbeelding - een gewoon schilderij - waarop hij zich "gebaseerd" heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Ik maak gewoon een realistisch uitziend ruimteschip - stukken overtuigender dan het meccano/vuilnisbak gedoe van Meier - en hang dat ergens omhoog aan heel fijne draadjes, ik neem een foto of twintig, haal de beste eruit, en van die foto neem ik dan nog een foto. Van de foto die ik dan genomen heb, neem ik weer een foto. Het beeld blijft steeds vrij scherp, maar de details die mij zouden kunnen verraden, zijn onherroepelijk verdwenen. Tussen haakjes, het is algemeen gekend dat Meyers foto's nooit de originelen waren, maar steeds foto's van foto's van foto's. Wat dacht je nu dat hiervoor de reden was ? Kijk naar de Meyer foto die ik plaatste van de dinosaurus. Begin als wetenschapper maar eens te bewijzen dat die foto niet echt is ! Dat is quasi onmogelijk. Tot wanneer je op de echte afbeelding stuit uiteraard. Ik kan morgen een foto nemen van een wit laken, op een dramatische manier zo opgesteld dat het net een spook lijkt. Ik stuur die foto door naar een labo, en daag hen uit om te bewijzen dat het géén echt spook is. Begin er maar eens aan. Los van dit alles, kan ik niet nalaten op te merken dat wanneer je weet dat een dergelijk persoon reeds een bijzonder flink aantal foto's in scène gezet heeft, je er echt wel van kunt uitgaan dat de minder belachelijke foto's ook compleet fake zijn. Dit is geen simplistische redenering, gewoon gezond verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |