![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan de openingsposter misschien eens een bronnetje mijn richting uitgooien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus is dat nu een voorstel dat hij indient of hoe zit dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Nu hebben we een wetboek dat zich konstant tegenspreekt ,voor iedere wet is er weer een andere om die te omzeilen .Er staan zelfs nog wetten in van in jezukes tijd !Bij wijze van spreken he.
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 8 april 2008 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet mij denken aan Leyers die voor een bibliotheekske staat van 10.000boekskes
En dit is de kennis van de islam. De bron van alle wetenschappelijke kennis. Dus alle kennis staat hier in deze bibliotheek. Als je weet dat 10megabyte al een aardig dik boekje is van 1000bladzijden. Dan zijn 10.000boekjes van 400 bladzijden 4 Gigabyte. of de hoeveelheid data wat gemiddeld op een harde schijf van een bedrijfsnetwerk sukkelt. Vergelijk dan eens met de 5 billion pages van Google. En die gasten hebben dus 1000 keer minder kennis dan wat rondslingert op het internet... Zalig de armen van geest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat kun je van een gelovige verwachten buiten onverdraagzaamheid?
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op enkele mensen na, die toevallig hun 'problemen zoals bvb pijn' proberen op te lussen met marihuana ken ik evenmin nauwelijks mensen die enig medisch voordeel halen uit hun gebruik Het gedrag van een alcoholieker waardig, dus ontkennen dat hun lichaampje de slaaf is geworden van hun geestje die wil high worden, zie je die gasten van de sociale ladder vallen en degraderen tot marginale gezinnetjes waar de kinders dikke sukkelaars zijn die mogen rondkruipen met bekakte pampers tot het sop lang hun billen loopt.. Dus welk voordeel ik zie: 0.0 en welk nadeel: sociaal onaangepast, quasi allochtoon gedrag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet alleen dit. Vandaag staat er een lezersbrief in D.S. waarin een longchirurg erop wijst dat het gebruik van cannabis (het zogezegd onschuldig jointje) rampzalig is voor de longen. Emfyseem of aantasting van de longblaasjes kan al optreden na 5 ot 10 jaar cannabisgebruik. (voor een gewone roker is dit na 20 tot 40 jaar, afhankelijk van het aantal sigaretten die je rookt en de manier van inhaleren.) Bij aantasting van de longblaasjes verkeer je voortdurend in ademnood, ook hier afhankelijk van de mate waardoor ze aangetast zijn. Met 70 % gezonde longblaasjes kan je nog goed functionneren, in mijn familie heb ik iemand gekend die nog slechts 20 �* 25 longfunctie had, ik kan je verzekeren dat het geen prettig zicht is iemand zo te zien lijden, de man is nu overleden. Voor de eerlijkheid moet ik eraan toevoegen dat hij nooit cannabis gebruikt heeft, hij was wel een zeer verstokte roker geweest, jarenlang meer dan een pakje dagelijks. Dit maar om te zeggen dat "ach, een jointje nu en dan kan geen kwaad" een zeer gevaarlijke bewering is. Hangt er natuurlijk van af wat je hiermee bedoelt. Best is dus er vanaf te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie wel voordelen: ontspanning en plezier bijvoorbeeld. Kent u dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu, we weten ondertussen dat cannabis zware gevolgen kan hebben op pubers en adolescenten die regelmatig gebruiken. Een laissez-aller op dat vlak kan dus niet. Wie cannabis verkoopt aan pubers en adolescenten moet beschouwd worden als iemand die geld verdient aan het vernietigen van jongeren. De straffen daarvoor moeten veel zwaarder worden, en de handelaars moeten m.i. financieel gestroopd worden, zoals men doet met gangsters die hun rijkdom halen uit allerlei misdaden. Tegelijk kan men de kleine gebruiker, zeker degene die zelf kweekt, maar beter gerust laten. Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 8 april 2008 om 15:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leven in een tijd dat gevangenissen 'business' beginnen te worden...als ze vol zijn dan toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |