![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
mijn dochter werd geflits in oktober 2003 verleden jaar... zij moest voor de politierechter verschijnen op 2 maart 2004 ! ! snap je
de boete wordt nu berekend en zal begin april 2004 per aangetekend schrijven betekend worden STRAF Hé
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Babeth, je vergist je een ietwat veel vind ik. Ik ben zeker geen gefrustreerde chauffeur. Heb helemaal geen klank en lichtspel in mijn wagen enkel een eenvoudige radio. Hoor niet bij de jeugd maar ben een 50 plusser. Jarenlang ben ik autorijschool instructeur geweest en heb honderden jongeren voorbereid op hun examen. Allemaal heb ik ze leren rijden, niet naar muziek luisteren. Ik kan dus zeggen dat ik zeer veel ervaring heb in autorijden, vooral met goed autorijden. Nu ben ik professioneel in verzekeringen met als taak eindverandwoordelijke in de tak autoschadeverzekeringen. Ik bemag dus wel zeggen dat ik erg ervaren ben inzake verkeer. Ik spreek dus vanuit, zoals men dat met een mooi woord noemt "professionele ervaring". Jij praat volgens mij uit een hechte liefde voor een zekere partij . Ook daar heeft men een mooi woord voor bedacht, men noemt dat "partij idiotie" |
|||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Vreemdeling
|
Lieve Illwill,
Citaat:
Ik wil graag wat betalen om anderen te pesten op deze manier. Hoe herken ik je wagen, en welk trajekt doe je zoal ? Of rij je met de fiets / openbaar vervoer ? Want je kan zelf kiezen om niet gepest te worden door mij, door eenvoudig de trein/tram/bus/fiets te nemen of te voet te gaan. Die mogen allemaal rechts inhalen. Verder even goede vrienden ? Peace & love |
|
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat is het voordeel zult U vragen? Wel de gevangenisstraffen zijn geschrapt. Dus de nieuwe wet is voordeliger voor de beschuldigde. Maar ook voordeliger voor de STAAT! |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist Fernand, dat heb ik Bert Blijtsmoel Poenpakker ook horen verklaren !
Ze heeft een zware snelheidsovertreding begaan om 4u 's morgens en er waren geen kinderen op de autostrade te bespeuren Vroeger riskeerde ze een gevangenisstraf terwijl er criminelen zijn die helemaal geen straf of boete krijgen Maar nu zal ze wel een heel zware geldboete riskeren 500 euro minimum
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
||
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De rest van jou posting is enkel zever dus kzou niet weten wat ik daar op moet zeggen. 8) |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Vreemdeling
|
Babeth slaagt hier spijkers met koppen en tot vele hun boosheid hebben ze gewoon geen antwoord behalve dat men anderen moet pakken en niet henzelf.
De discussie begon met de stelling dat de boetes hun doel gingen voorbijschieten. Niets is minder waar, verleden jaar is de pakkans verhoogd, plots daalden het aantal zware ongevallen en daaruit volgend ook het aantal doden en zwaargewonden, toch zijn er van die "grote lichten" die in hun egoïsme niet kunnen aanvaarden dat hun snelheid gecontroleerd wordt. Voor mensen die ijveren voor een "Veilig Vlaanderen" is die veiligheid blijkbaar niet van tel in het verkeer noch is voor hen een mensenleven veel waard want ze willen het met gemak opofferen voor hun snelheidsroes. |
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Gouverneur
|
Het is gewoon om het geld te doen, een kennis is beboet wanneer hij 38 reed op een plaats waar 30 is toegestaan. OK de zone 30 is aal een school, wanneer de kinderen daar in en van school komen MOET men zich daar aan houden, dan rijd ik zelfs trager, maar wanneer men 's avonds als alle kinderen in hun bed hoeven te liggen daar 40 of 50 rijdt vindt ik het niet nodig om daar te flitsen.
|
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
Minister
|
Citaat:
|