![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 15 april 2008 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deens brood is nog het lekkerst wat ik tot nu toe gehad heb. Maar ik kan me niet voorstellen dat ambachtelijke bakkers echt veel verschillen in Nederland en België; zeker omdat vrijwel dezelfde ingrediënten worden gebruikt. In de zuidelijke landen gebruikt men andere ingrediënten. Sowieso kan ik supermarktbrood niet naar binnen krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Lidl
2 kg diepvries frieten België 1,49€ Nederland 1,69€
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En dan zeggen ze dat nederlanders arrogant zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Er zijn regionaal denk ook wel smaakverschillen te constateren. Dat moet ook niet vergeten worden en ja...je hebt altijd een deel rare mensen in dit land dat het niet uitmaakt wat je eet, als het maar veel is en het maar niets kost. Ik snap echt niet dat er een hond is die dat goedkope brood uit de supermarkt door z'n strot krijgt. En net zo hinderlijk vind ik die dunne plakjes brood als je het gesneden neemt. Geef mij maar lekker vers brood van de ambachtelijke bakker met veel granen, noten, zaden en dat soort dingen en dan ongesneden, want ik wil wel graag brood proeven en niet zo'n flutboterhammeke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de makkelijkste voorbeelden is om gewoon dezelfde winkel te nemen , zowel in belgië als in Nederland .
Zo kan je héél goed de prijzen vergelijken . Neem bv. : belgië en hier : Nederland En dat is dan nog maar voor een bed. Door de prijzen te vergelijken kan een volledige keuken makkelijk 1000 euro goedkoper aangekocht worden . (Het gepruts met de 3.000.000 vijzen en bouten blijft hetzelfde uiteraard)
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 14 mei 2008 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vandaag in Beek geweest. Diesel was daar 1,31€.
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Ik winkel altijd in Nederland. Of dacht je soms dat ik tot in Frankrijk of Duitsland ga rijden voor een brood?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |