![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 17 april 2008 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Punt is dat toen veel mensen niet op nva stemden wegens een vrees voor een weggegooide stem. Zulke mensen zullen later toen de nva in kartel was net wel op de nva gestemd hebben omdat die vrees wegviel. Daarom lijkt het me kort door de bocht om te stellen dat de nva voor slechts 3 van de 30 % meetelde in het Vlaams Kartel's laatste overwinning. De vraag of de nva weer zoveel zou halen zonder cdv is terecht, doch stellen dat cdv slechts 3 % zou verliezen indien het Kartel uiteenspat lijkt me er erg over. Ik denk dat de cdv veel meer te verliezen heeft bij zulke situatie, nva verliest niks, ze zitten niet in de regering dus kunnen geen postjes verliezen terwijl cdv lekker machtsgeil voor de regering zijn gegaan, dat kunnen ze in de toekomst verliezen zonder nva. Ook is het niet ondenkbeeldig dat een aantal cdv'ers ( niet enkel stemmen maar ook militanten en zelfs sommige kaders ) zouden overlopen naar de nva moest het kartel opgeblazen worden. Onderschat de wrevel die momenteel in de cdv zit ook niet. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 17 april 2008 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() We zullen zien in 2009...
Btw kan er mij iemand laten zien waar staat dat LDD voor een onafhankelijk Vlaanderen pleit?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Inderdaad ,en eigelijk draait dedecker mee met de wind wat de onafhankelijkheid betreft ,het is te zien wie je spreekt van de partij .Maar als puntje bij paaltje komt ach laten we het beste ervan hopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
men moet het interpreteren als confederaal, tenzij de walen dwarsliggen die punten zullen worden uitgediept op het partijcongres volgende week. Ik mag daar nog niets van vrijgeven (al heb ik de ontwerpresoluties wel op mn PC staan) nog een weekje geduld dus... Laatst gewijzigd door flamingant : 17 april 2008 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 april 2008 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik mag spijtig genoeg niets vrijgeven, maar door de uitdieping van het LDD-standpunt wordt het wel duidelijk waar LDD voor staat. Samengevat komt het neer op een doorgedreven confederalisme, en als de franstaligen tegenwerken separatisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat DeDecker interesseert is slechts één vraag : hoe kan ik wraak nemen en de VLD kloten ? Als hij vandaag de vlaamse trom roert is dat enkel omdat hij ervan uitgaat op die manier de VLD te kunnen raken. Hij kan lekker benadrukken dat hij vlaamser is als de VLD naar flaminganten toe , maar als het nodig zou zijn om de belgicistische toer op te gaan om de VLD te raken zou hij dat evengoed doen. Vld pesten, de rest doet er voor DeDecker compleet niet toe. Dat is ergens wel eervol , hij heeft tenminste een klaar doel voor ogen, het maakt zijn groepje echter ook vrij onbetrouwbaar als het erop aankomt om bijv. Vlaamse eisen te verdedigen. Vandaag doet hij dat omdat het in zijn kraam past, maar zal dat morgen nog zo zijn ? Dat is compleet niet te voorspellen. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Wel in onze gemeente wil lijst dedecker een afdeling uit de grond stampen ,lukken doet het niet,teken aan de wand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even recapituleren, dezelfde partijen die indertijd: - de faciliteiten grondwettelijk betonneerden - de oprichting van het Brussels Gewest mee goedkeurden - de financiële transfers richting zuiden institutionaliseerden En dezelfde partijen die nu een federale kieskring en samenvallende verkiezingen voorstaan. Waar was de Vlaamse reflex van die partijen toen het VB nog een partijtje met 2% van de stemmen was? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Dat denk ik nu eens niet. Volgens mij heeft het VB heeft een hondstrouw publiek, LDD haalt zijn stemmen bij ontevreden klanten van andere partijen voor wie de stap naar het VB te ver is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |