![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Uit een paar vorige postings meen ik dat een soort van "rechts" het idee wil verkondigen dat creationisme "slecht" is als het van moslims uitgaat maar een amusante aberratie is als het van "rechtse christenen" uitgaat. The Flying spaghetti Monster is een schepping van de "linkse kerk" in de Verenigde Staten, waar ik volledig achter sta. Ik ben echter eerder van de strekking dat deze vliegende Spaghetti onlangs door de gouden Bhoedda (zittende) opgegeten is, waarna diezelfdse Bhoedda een slaapje ging doen (liggende Bhoedda) - laat ons stilletjes zijn om diene mens niet wakker te maken.
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gouverneur
|
Nice, klare taal:
"Wie meeheult met de oerconservatiefste aller religies, mag zich niet progressief noemen." (Online)
|
|
|
#45 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
De huidige linkse generatie is ook veel onverdraagzamer en intoleranter. Citaat:
Mij gaat het voornamelijk om de benadering vanuit linkse hoek. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb godsdienstlessen altijd al tijdverlies gevonden.
Biologie daarentegen.... De Kerk moet zijn zijn pootjes van de rede afblijven. De Verlichting is een feit. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Europees Commissaris
|
Leerkrachten die Darwin afwijzen mogen mij eens komen vertellen of Adam al dan niet een navel had.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Vind je het gek dat de meeste linksen ergens super blank wonen
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Weer een draad die me doet denken, ben ik nu de enige normale nog?
Het is ver gekomen, en de leugens worden alleen maar groter. Dat er zelfs maar overwogen wordt om religieuze zotten les te laten geven vind ik persoonlijk al te vergaand. |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
ben net gaan kijken op de site van DM: 109 reacties waaronder degene die jij geeft, verschillende van ene salahedinne ofzo die de evolutieleer verwerpt en wat gemompel van edith Legrand. Dat zijn 3! personen ALLE andere reacties zijn geheel gekant tégen het onderwijzen van iets anders dan evolutieleer in de biologieles. tot zover uw "linkse kerk" |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar zitten trouwens de évolués onder de "gematigde" moslims om die 106 bij te treden? Bang voor allah's toorn of beter : angst voor het verlies hun 72 hoers te mislopen? Laatst gewijzigd door Online : 14 april 2008 om 23:32. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Provinciaal Statenlid
|
ja dan ga ik even nadenken ..
hahahahhhhhh wat een onzin !!!
Laatst gewijzigd door Averroes : 15 april 2008 om 00:11. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
als je 100 hoeren wilt .. gewoon geld en doe u tv aan en je krijgt telefoon nummers en bel maar .. nie alleen 100 maar zelfs 10.000 als je genoeg geld hebt .. µ maar dagelijks 10.000 ?? da ga niet .. allez per maand dan wuahahahah
Laatst gewijzigd door Averroes : 15 april 2008 om 00:27. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
Het identificeren en onschadelijk maken van deze "sterkste bron" is natuurlijk dom -racistisch volgens Esperanza. Zulks vragen is "cafépraat", en onze hoogstaande poco-übermensch onwaardig...
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#58 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Wat betreft die partijen die je opsomde, ik vraag me af hoe ver je aan de rechterzijde van het politieke spectrum dient te bevinden om die als "links" te beschouwen. Centrumpartijen ja, die hier en daar een uiterst lichte correctie aanbrengen teneinde hun voortdurende afbraakpolitiek een sociaal tintje te geven. Er is maar bitter weinig van hun "linksheid" te bespeuren. Denk je nu werkelijk dat ik pakweg Van de Lanotte of Anciaux als links beschouw? Denk je nu werkelijk dat mijn linkse vriendenkring dat doet? Dat men uit plat electoraal gewin toegevingen doet, daar kan inderdaad over gediscussieerd worden. Hoe dan ook, de verdedigers van het creationisme in het onderwijs die ik heb aangehaald zijn niet eens lid van de door jou opgesomde partijen. Het zijn katholieke en protestante politici... Een nuance die jou is ontgaan?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 april 2008 om 10:15. |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
1° - Ik heb nergens beweerd dat men al dan niet verdoken pogingen om creationisme te onderwijzen dient goed te praten onder het mom van een doorgeschoten cultuurrelativisme. 2° - Ik heb zo'n vermoeden dat mijn definitie van "onschadelijk maken" behoorlijk verschilt van jouw definitie. 3° - "Uit Europa verdrijven" is inderdaad domme en racistische cafépraat.
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|