![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En als ze dan merken dat ik een vriendin heb Lig ik helemaal in een deuk Dan staan ze weer voor gek Want vreemdgaan Daar doe ik niet meer aan Ben één keer vreemdgegaan En heb daar nog steeds berouw aan Ik heb dat meisje toen gekwetst De manier waarop ik haar heb geflest Dat kan echt nie Ik ben blij dat ik dat nu eindelijk inzie Want vreemdgaan doet pijn En dat is niet fijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zodoende is vbhaat ook racisme. Men heeft blijkbaar "goed racisme" en "slecht racisme". Het is maar hoe je het uitlegt, maar vooral wie aan de macht is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Hebt u tegen die Moenaert nu ook al iets ? Is anders toch geen VB-er ? Wier kunt u nu eigelijk wél verdragen ? Enkel uzelf en andere mannekkes die in het VB buitengestampt zijn, of hoe zit dat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vond het zelfs zo erg dat je daarvoor een klacht tegen Moenaert indiende. Hoe is het trouwens daarmee afgelopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Terug bij topic (en verwijzend naar die goeie loebas, Moenaert). Gisteren een volledige bladzijde met een interview van het slachtoffer van die homohaat. De man is helemaal geen homo. Maar wat bij mij meest aanslaat in dit drama (levenslang invaliditeit) is het feit dat de Stad Brugge het slachtoffer dagvaarde voor het niet betalen van de ambulance ! De sukkel kreeg al deurwaarders op zijn kap om de meubels te verkopen. Het gaat om 62 euro, nu opgelopen met allerhande kosten (deurwaarders, gerechtskosten én jawel interest ) tot meer dan 600 euro. Hoe moet ik dit zien van die tsjevenstreek: Is slachtofferhaat erger dan homohaat ? ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 20 april 2008 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Toch ben ik zeker dat u onbedaarlijk zou zitten schaterlachen als zo een geval een Blokker zou overkomen, of vergis ik mij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelfs slachtoffers zijn geen "ras".