![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarom ik 'zeveraar' ?? omdat ik een andere mening heb ofzo? andere wereldbeeld?
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Pff, modetrend meer ni, al die aandacht die we deraan geven stimuleert het enkel. Ik vind dat we het moeten negeren.
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Mijn vrijheid stopt enkel voor een rood licht, en dan alleen als ze goed gezind is.
Meer nuttig kunnen we weeral niet zeggen hierover.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee, ik noem eenieder die principes die ik niet eens geloof te verkondigen als de mijne (of die van mijn ideologie) zonder er feitelijk iets van te weten een idioot.
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je antwoord mijn vraag niet !!
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heb je iets tegen mij ofzo? Heb het over onderwerp of anders vertrek maar naar andere topics en onderwerpen.
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() ![]() Echt wel, alleen begrijp je het niet. Mijn verleidingen zijn aan mij om op in te gaan of te weerstaan. Dat is mijn verantwoordelijkheid. De verleidingen waar een ander, mijn vrouw bijvoorbeeld, aan blootstaat zijn aan haar om te weerstaan of op in te gaan. Meer is het niet. Het gaat om vertrouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Averroes : 16 april 2008 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||||||
Vreemdeling
|
![]() Wat volgt is mijn mening...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat betreft de advertenties. De veronderstelling die je maakt is stigmatiserend, wat je zelf altijd zo veroordeelt... Mijn houding is heel eenvoudig als het gaat over maatschappelijke problemen. We gooien alle taboes overboord en doen onderbouwd onderzoek naar objectieve trends. Ras/nationaliteit/kleur/geloof/... kan me op dat moment niet schelen, wel een doelgerichte aanpak met duidelijke en ethisch correcte objectieven die bekend zijn voor iedereen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() 2. Die situaties zoek ik niet op maar als het toevallig eens gebeurt leidt dit niet tot paniekaanvallen. Mijn familie heeft voor mij geen seksuele connotaties en ik vertrouw hen 100% |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus: ga je nu toegeven dat je gewoon wat in het luchtledige zat te zeveren met die reactie of gewoon blijven herhalen dat ik weg moet?
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja; als je iedere vrouw als lustobject ziet en meent dat zij jou verleidt enkel en alleen met haar aanwezigheid heb je hier wel een probleem!
Zeker als je meent dat blote armen en benen een uitnodiging zijn, wapperende haren een verlokking waaraan jij moet gevolg geven omdat je anders geen echte kerel bent! En als je denkt dat wie niet getrouwd is en toch seks wil dit dan toch ook wel met jou kan zijn;nog groter probleem! Ga je zover dat je denkt dat je vrouw steeds en overal afgescheiden moet zijn en zich hoort te bedekken alsof ze zich voor het vrouw zijn alleen al moet schamen omdat dit voor jou 'chaos' betekent zijn we helemaal ver van huis. Als je dit vertaalt door je vrouw te verbieden te werken, zich vrij in de publieke ruimtes te begeven; opsluit of verhindert school te volgen krijg je zelf met justitie te maken. En als je haar bedreigt, staat of psychisch kwelt sluiten ze je op. Tenminste als je Vlaming bent. Als je Averroes heet noemen we dit cultuur. Sommigen zien dit als een verrijking; ik niet altijd. Omdat het voor een vrouw niet uitmaakt of het nu vanwege cultuur , geloof of pure krankzinnigheid gebeurt; ze leidt hoe dan ook een mensonwaardig bestaan en daar zijn vanuit Westers standpunt behoorlijk wat ' weerstanden' tegen. Benieuwd of u echt denkt dat u die overwint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een vrouw die zich bedekt is niet normaal want ze is geen lustobject niet meer, niets te zien dus niets aantrekkelijk en niets genieten .. bedrijven en tv stations kiezen altijd mooie vrouwen (met mooie stem en alles) voor programma's te presenteren of aan de balie te werken of als secretarissen.. Ze brengen meer klanten, .. hhahahahah en dus geld .. het draait hier om materialisme! Wie ziet dan de vrouw als lustobject ?? Het antwoord is zeer duidelijk !! ![]()
Laatst gewijzigd door Averroes : 16 april 2008 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Hier zijn vrouwen mensen zoals iedereen, bij u zijn het lustwezen met slechte intenties. Van projecteren gesproken... Ik vraag me af of het collectief moslim onderbewustzijn is blijven steken in de onderontwikkelde infantiele stage van het puberale. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik wist niet dat het strafbaar is, Kun je me er iets meer over vertellen ?
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"Openbare dronkenschap is volgens de 'Wet der Beteugeling van de Openbare Dronkenschap' strafbaar. De toestand van dronkenschap, wordt vastgesteld door de inspecteur van politie, die van zijn bevindingen (van de uiterlijke tekenen) proces-verbaal opstelt. Dronkenschap is strafbaar in elke openbare plaats (openbare weg, drankslijterijen, herbergen, feesttenten, …) . Politieagenten dienen op te treden tegen openbare dronkenschap. In dat kader kunnen zij een persoon, die wanorde of schandaal veroorzaakt of een gevaar voor zichzelf of voor een ander betekent, opsluiten in de cel. De opsluiting kan minimum 2 uren en maximum 12 uren duren." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dank u wel sam_vde
![]() Vandaag wat bijgeleerd .. hartelijk bedankt.
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Yep, en in Gent mag je nog eens combitaks betalen ook als de flikken je meenemen voor openbare dronkenschap. 100 euro.
En nog iets, iemand die doet alsof het hier in het Westen heel normaal is naakt een supermarkt binnen te lopen, moet niet klagen dat men hem een zeveraar noemt. Het is niet omdat je een artikeltje over een randgeval bovenhaalt dat dat daarom een algemeen gebruik is. En tenslotte, ken ik minstens twee moslims die ook al overspel gepleegd hebben hoor. Niet omdat ze geen goeie vrouw hebben, meer een kwestie van het libido van sommige zuiderlingen. |
![]() |
![]() |