![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je alle vrouwen zou neuken die het willen zou je alle dagen steendood kapot zijn. Als je alle drank zou drinken die mensen je aanbieden zou je alle dagen strontzat zijn. Als je alle drugs zou pakken die mensen je aanbieden zou je alle dagen zo high zijn dat je je eigen naam niet meer kent. Eèn van de voordelen als je bij de club gaat is dat je zelfbeheersing leert, je wordt dus kalmer. En een lidkaart kopen dat kan, voor drie jaar van je leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Maar je zou haar wel duidelijk begrijpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() vond die drijvende toestanden van uw vrouwke precies aantrekkelijker ![]() alleen driejaarlijks lidmaatschap hé ... precies een telefooncontract... hebben die maffiosi van Belgacom dat bij jullie geleerd of wat ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ge hebt wsl gelijk ... ook al ben ik het 'kijk eerst de kat uit de boom' type, en zal ik dus niet rap moeilijkheden hebben met mensen, organisaties stoten mij nogal dikwijls snel tegen de borst ... Anna heeft zo ergens een tamelijk prominent anarchistisch grundgefuhl ... niet compatibel met veel hierarchie vrees ik (profesioneel koopt men mij gewoon om ![]() had k al gezegd dat uw vrouwke mocht komen zwemmen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Dus blote borsten moet in mijn ogen kunnen. Als er mannen zijn, die daar meteen kriebels van krijgen, bewijst dat enkel dat ze onvolwassen zijn, want ze willen nog aan de borst hangen. Inderdaad: ik ben al dat geseks de laatste tijd ook stilaan beu. Ik heb echt geen zin om mijn medemensen als lustobjecten te aanzien. Wie mij als lustobject wilt aanzien, mag dat van mij ... MAAR op afstand. BTW: als ik een knappe mannenborst zie, kijk ik daar ook naar. Volgens mij is daar niets mis mee. Alleen heeft het niet meteen invloed op mijn hormonen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 17 april 2008 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
pfft eerst laten zien, en dan geloven ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Eigenlijk zouden van mij alle mannen ook zonder zwembroek mogen gaan zwemmen.
![]() Eens zien hoeveel stoere binken dat zouden durven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() naar het schijnt wel.
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik vraag me overigens af hoeveel vrouwen er effectief met blote borsten zouden durven gaan zwemmen, ik denk bijna geen en heel begrijpelijk. mannen lopen toch ook niet met hun kroonjuwelen bloot? ( houden zo !!! ) een beetje zedigheid bewaren kan geen kwaad, al mag iedereen doen wat ie wil, zolang er iemand anders geen last van heeft.
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
![]() Citaat:
Als je werk heb spreken ze even met uw baas, dat is een techniek die ze hebben overgenomen uit Scandinavie. Ze vertellen je baas dat als hij u niet onslaat ze zijn zaak kapot komen maken met alle controles die er bestaan. Als u zelfstandige bent dan schrijven ze brieven naar al uw klanten om hen te waarschuwen dat ze met een groot crimineel te maken hebben zodat die mensen van schrik hun klandizie opzeggen bij u. Ik heb het al vele malen zien gebeuren. toen de Stad mij ontsloeg was dat volgens het college omdat mijn levensstijl niet overeen kwam met het belang van de dienst. Citaat:
![]() We hebben zoals elke vereniging een penningmeester en voorzitter enzo maar verder wil dat niet veel zeggen. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |