![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Als vaste kijker naar zwart-wit, toch enkele bedenkingen over deze uitzendingen.
Dan speciaal voor hen die beweren dat de democratie de nek wordt omgedraaid. 1- Welke politiekers waren er het laatste jaar regelmatig in de uitzending? Inderdaad, FDW en De Decker. Dezelfde personen die ook nu telefonisch aan bod kwamen. 2- Het was toch geen toeval zeker dat enkel positieve bellers aan bod kwamen? Nochtans lees ik op de website van Jurgen ook negatieve kommentaren. 3- De uitzendingen gingen steeds over populistische onderwerpen Dit om zeker de kijkdichtheid te verhogen, en de reclame spots hun geld te laten opbrengen. Gewone thema’s, die soms meer bijbrengen voor de kijker zaten er nooit in. 4- Wie kwam er aan bod van de bellers? Mensen die het goed kunnen uitleggen. De meerderheid van de kijkers zijn geen vlotte sprekers, waardoor hun mening nooit aan bod kwam. 5- Wat mij vooral stoorde was de soms zeer populistische uitspraken van de bellers. Eigenlijk was het de verantwoordelijkheid van Jurgen om deze mensen te beschermen tegen hun soms vulgaire uitspraken. |
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een zender als Liberty richt zich ook op een bepaald marktsegment. Misschien beantwoorden de kijkers van Zwart/Wit niet aan dat profiel. |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verleden week Bart Somers gemist zeker? Of Fatima Bali? of Boeboe Jaja? of Eyskens? of chakri of pater leman of imam Hasselhoeff ?????? ik keek namelijk niet elke week! ik heb FDW en partijgenoten slechts 2 of 3 maal gezien! (en ik overdrijf) 1 op vijf keren zou normaal geweest zijn. Zelfs dat heb ik niet gezien!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#46 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik vind dat er maar eens wat vragen moeten komen bij het democratische gehalte van de spa |
||
|
|
|
|
|
#48 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Piano LOVED Karel ... sorry Lode dus.... (once...
heeft ie toen ook weer niet verder dan zijn neus gekeken zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
|
Citaat:
Volkomen onzin. Ik heb nooit niks van Karel Dillen moeten hebben, en toen de VVP van Lode Claes het opgaf was voor mij het Vlaamse doek gevallen. Je moet je beter informeren circus.
|
|
|
|
#51 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#54 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Gouverneur
|
als jij dat racisme en onverdraagzaamheid noemt is dat jou probleem , wij vormen reeds 23% van de vlaamse bevolking , dat zegt toch genoeg?
heb je de koran al eens bekeken ? dat is pas racisme en onverdraagzaamheid. als zij ons willen vernietigen zullen zij boeten voor hun zonden. als zij enkel harde woorden verstaan zullen wij harde woorden spreken, opdat zij ons verstaan. en wat er racistisch is aan de eis voor een veilige leefomgeving , gaat mijn petje te boven. ken je eigenlijk de betekenis van racisme wel? |
|
|
|
|
|
#57 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Is dat niet ondemocratisch, iemands mening niet willen horen en stigmatiseren? Hem met pek en veren de stad uitdragen omdat hij UW mening niet deelt. Woord en wederwoord vind ik als democraat belangrijk, u misschien niet... |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij autochtonen heb je tegenwoordig 'truusexcusen'. De laatste statement daar een perfect voorbeeld van. Waarom hebben de p.c. linkiewinkies zo'n moeite om het begrip vrije meningsuiting in de volle betekenis van het begrip toe te staan. Waarom moet vrije meningsuiting huns inziens beperkt worden tot de burger die binnen de krijtlijnen stemt van hetgeen zij afbakenen als het politiek correcte pallet van strekkingen? Zijn ze dermate verblind door hun eigenzinnige p.c. versuffing, dat ze niet eens doorhebben dat zij een basiswaarde van de decomcratie als een corrosief zuur aan het aanwreten zijn? |
|
|
|
|