Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2008, 21:00   #41
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Voor mij is iemand die het land van een bepaald volk niet erkend in hetzelfde bedje ziek dan iemand die dat zelfde volk haat tot in zijn diepste ziel. In Israël wonen meer dan 3% Arabieren waaronder een groot deel moslims, Israël heeft zelfs een moslim die minister is. Noem mij 1 Arabisch land waar dat het geval is. Het feit dat vele Antizionisten in hun haat tegen de staat Israël maar al te graag samenwerken met negationisten als David Duke, Fred Leuchter, David Irving e.d is voor mij voldoende bewijs van hun niet al te frisse bedoelingen. Antizionisme eindigt steeds in grof en laag bij de gronds antisemitisme.
Zever. Een volk dat is ingepikt van haar rechtmatige eigenaars erkennen is een misdaad.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2008, 21:05   #42
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij is iemand die het land van een bepaald volk niet erkend in hetzelfde bedje ziek dan iemand die dat zelfde volk haat tot in zijn diepste ziel. In Israël wonen meer dan 3% Arabieren waaronder een groot deel moslims, Israël heeft zelfs een moslim die minister is. Noem mij 1 Arabisch land waar dat het geval is.
Ik ben er vrij zeker van dat de meeste Arabische landen islamitische ministers kennen.

Er zijn zelfs Arabische landen waar er niet-islamitische ministers zijn: Libanon en het Irak onder Saddam.

EDIT: Het huidige Irak heeft ook minstens één niet-islamitische minister: de chaldeeuws-katholieke Wizjdan Michaël.

Had Arafat geen minister voor Joodse zaken of iets dergelijks? Ik ben er niet meer zeker van. In ieder geval was het een joodse antizionist, en geen onbesproken figuur.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 1 mei 2008 om 21:08.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2008, 21:10   #43
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Zever. Een volk dat is ingepikt van haar rechtmatige eigenaars erkennen is een misdaad.
De Palestijnen zijn allesbehalve de rechtmatige eigenaars van dat gebied. Ten tijde van Jezus Christus was er van zogenaamde "Palestijnen" nog lang geen sprake. Met Palestijnen werden de inwoners van het Britse mandaatsgebied "Palestina" bedoeld en aangezien dat niet meer bestaat bestaan er dus ook geen Palestijnen meer enkel gefrustreerde Arabische onverdraagzamen die vanuit jaloezie hun haat tegen onschuldige mensen botvieren dat ze daarbij geen enkele methode schuwen is duidelijk bewezen dat ze zelfs hun kinderen met het grootste plezier de dood in sturen als ze maar "dode Joden" opleveren.....
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2008, 21:31   #44
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Palestijnen zijn allesbehalve de rechtmatige eigenaars van dat gebied. Ten tijde van Jezus Christus was er van zogenaamde "Palestijnen" nog lang geen sprake. Met Palestijnen werden de inwoners van het Britse mandaatsgebied "Palestina" bedoeld en aangezien dat niet meer bestaat bestaan er dus ook geen Palestijnen meer enkel gefrustreerde Arabische onverdraagzamen die vanuit jaloezie hun haat tegen onschuldige mensen botvieren dat ze daarbij geen enkele methode schuwen is duidelijk bewezen dat ze zelfs hun kinderen met het grootste plezier de dood in sturen als ze maar "dode Joden" opleveren.....
Dat die mensen toen nog geen Palestijnen genoemd werden doet helemaal niets terzake. Feit is dat het gebied oorspronkelijk van Arabieren was en dat het door de Engelsen aan de Joden "cadeau" is gedaan om de schade van de 2de Wereldoorlog (waar die Arabieren dus geen zak te maken hadden) te vergoeden en omdat in een of ander flutboek staat dat een of andere ingebeelde tovenaar die in de wolken woont het aan hen belooft had. (Wauw, nu hebben ze er toch zéker recht op.) Toen hebben die Joden de aanwezige Arabieren verjaagd (hun dorpen met buldozers kapotgereden enzo) en hebben ze er zelf nederzettingen gebouwd. En het kan best zijn dat er vroeger ook al enkele Joden woonden (die er nog woonden van toen Mozes het de eerste keer had ingepikt) maar er woonden VEEL meer dan 3% Arabieren, als je dat niet erkent ben je gewoon achterlijk.

En ik ben ook geen fan van Moslimterroristen, maar als ze gelijk hebben (en dat hebben ze in dit geval) ga ik hen zoals sommige opportunisten geen ongelijk geven "omdat ze Moslim zijn". Wat er met de Arabieren daar gebeurde/gebeurt is trouwens VEEL erger dan de paar Joden die bij de raketaanvallen door "terroristen" gebeuren.

Ik keur aanslagen zeker niet goed, maar als mijn land bezet zou worden en mijn volk er uit verjaagd zou worden, en als ik dan geen fatsoenlijke wapens had terwijl de andere al het hoogtechnologische wapentuig cadeau kreeg, dan zou ik ook geen "eerlijke" oorlog gaan voeren omdat je dan gewoon niet meer k�*n winnen, ook al ben je in je recht. En dan moet je wel op minder frisse tactieken terugvallen.

Laatst gewijzigd door Jeronimo : 1 mei 2008 om 21:31.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be