![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn zelfs Arabische landen waar er niet-islamitische ministers zijn: Libanon en het Irak onder Saddam. EDIT: Het huidige Irak heeft ook minstens één niet-islamitische minister: de chaldeeuws-katholieke Wizjdan Michaël. Had Arafat geen minister voor Joodse zaken of iets dergelijks? Ik ben er niet meer zeker van. In ieder geval was het een joodse antizionist, en geen onbesproken figuur.
Laatst gewijzigd door Burkide : 1 mei 2008 om 21:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() De Palestijnen zijn allesbehalve de rechtmatige eigenaars van dat gebied. Ten tijde van Jezus Christus was er van zogenaamde "Palestijnen" nog lang geen sprake. Met Palestijnen werden de inwoners van het Britse mandaatsgebied "Palestina" bedoeld en aangezien dat niet meer bestaat bestaan er dus ook geen Palestijnen meer enkel gefrustreerde Arabische onverdraagzamen die vanuit jaloezie hun haat tegen onschuldige mensen botvieren dat ze daarbij geen enkele methode schuwen is duidelijk bewezen dat ze zelfs hun kinderen met het grootste plezier de dood in sturen als ze maar "dode Joden" opleveren.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik ben ook geen fan van Moslimterroristen, maar als ze gelijk hebben (en dat hebben ze in dit geval) ga ik hen zoals sommige opportunisten geen ongelijk geven "omdat ze Moslim zijn". Wat er met de Arabieren daar gebeurde/gebeurt is trouwens VEEL erger dan de paar Joden die bij de raketaanvallen door "terroristen" gebeuren. Ik keur aanslagen zeker niet goed, maar als mijn land bezet zou worden en mijn volk er uit verjaagd zou worden, en als ik dan geen fatsoenlijke wapens had terwijl de andere al het hoogtechnologische wapentuig cadeau kreeg, dan zou ik ook geen "eerlijke" oorlog gaan voeren omdat je dan gewoon niet meer k�*n winnen, ook al ben je in je recht. En dan moet je wel op minder frisse tactieken terugvallen. Laatst gewijzigd door Jeronimo : 1 mei 2008 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |