![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Van Vrempt heeft geen moreel besef. Het is compleet onverantwoordt om perversiteit zo te promoten louter en alleen omdat het een hype in linkse midden is, en tegelijk de consequenties ervan niet te vermelden. Daarenboven hoort het niet dat een minister zo een pro-minderheidsbeleid voert. Het ergste was dan nog dat de linkse, smerige, opportunistische pers als één man op de wagen van die oliedomme "minister" is gesprongen en kritiekloos alles gereproduceerd heeft.
Het zoveelste voorbeeld van hoe de mens steeds DOMMER wordt in plaats van slimmer.
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) De media is in handen van bedrijven, geen politieke partijen 3) Wat is er pervers aan holebiseksualiteit meneer? 4) Wat zijn de consequenties dan? 5) Als journalisten tegenwoordig hun bronnen niet controleren komt dit omdat ze 7a8 artikels schrijven op een dag, thats media... en geloof me... daar is niks links aan...
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus je maakt een onderscheid tussen SM-koppels en hetero-koppels? SM-koppels kunnen dus volgens jou, per definitie, niet hetero zijn? Blijkbaar niet, gezien je ze als niet gelijkwaardig beschouwt. Het één sluit dus automatisch het andere uit. Bizarre gedachtengang.
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die euh..."ons" van jou, wie of wat moet ik mij daarbij voorstellen?
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ha! Eindelijk nog eens een vers homodraadje! Ik begon al stilaan te vrezen dat er een dipje was gekomen in de vinnige homofobie die op dit forum altijd zo prachtig heeft gebloeid in de vorm van allerlei grappig scheldproza, Mit Got für König und Vaterland etcetera.
Over Got gesproken. Die Jezus van Nazareth, die steevast omringd werd door 12 bruingebronsde en lekker gespierde vissers en ander volk met handen aan z'n lijf... heeft men die volgens de Bijbel ooit met een lief zien rondlopen? Mmmnee... ik dacht het niet nee..
Laatst gewijzigd door Doki : 25 april 2008 om 10:10. |
![]() |
![]() |