Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2008, 11:56   #41
JP Coen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Waarom heb ik nu een déj�* vu met Pim Fortuyn? Is er echt zo iets loos met de Nederlandse politiek?
De Fortuyn periode heeft een belangrijke funcie gehad en zal nog enkele jaren nagalmen.
Hopelijk zijn de traditionele partijen wijzer geworden en zullen ze beter luisteren naar de burgers.
JP Coen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 11:57   #42
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Ik snap niet waarom een ex-lidmaatschap van PSP een probleem zou zijn

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 12:51   #43
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP Coen Bekijk bericht
De Fortuyn periode heeft een belangrijke funcie gehad en zal nog enkele jaren nagalmen.
Hopelijk zijn de traditionele partijen wijzer geworden en zullen ze beter luisteren naar de burgers.
Je hebt hier toch weer dat fenomeen van een eenmanspartij die het goed doet, hoewel er geen echt politiek kader is om die partij te dragen. Voor wat staat TON? Ja, je kan wel een lijst geven van hun standpunten, maar waar staan ze echt voor? Niet dat ik bedoel dat ze een verborgen agenda hebben, maar Fortuyn stond voor een erg zieke politieke cultuur in Nederland. Dit is nog niet over????
Oud 3 december 2008, 14:13   #44
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Je hebt hier toch weer dat fenomeen van een eenmanspartij die het goed doet, hoewel er geen echt politiek kader is om die partij te dragen. Voor wat staat TON? Ja, je kan wel een lijst geven van hun standpunten, maar waar staan ze echt voor? Niet dat ik bedoel dat ze een verborgen agenda hebben, maar Fortuyn stond voor een erg zieke politieke cultuur in Nederland. Dit is nog niet over????
Het is zoals je zeg: Eénmans partij. Zonder politiek draagvermogen. Geen duidelijke agenda maar een ietwat goedkoop populistisch verkooppraatje. De wèrkelijke problemen gaat ze uit de weg. Wellicht omdat ze de mensen niet heeft die lacunes in te vullen. Ik zie ergens een vreemd verband met de vastgoedboys. Harry Mens speelt daar ook een rol in. Kroes, Maas en Mens met Fortuyn, Neelie S. met Paarlberg en Croonenberg, boys met een niet al te smetteloze reputatie, nu weer de opvolger van gekke Ella, zit ook alweer met z'n neus in het vastgoed...... typisch allemaal.

TON heeft niets te bieden.
Oud 3 december 2008, 15:05   #45
FDM
Banneling

Standaard

wat Rita nodig heeft is een overheidsschandaal vlak voor de verkiezingen , een tulpencrisis of zoiets
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 19:17   #46
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Hoe zit dat eigenlijk met éénNl die partij had dacht ik bijna een zetel met de vorige verkiezingen.
Een kieswijzer was die partij toen aan als kiesadvies voor me.
Oud 3 december 2008, 21:59   #47
Unie der Provinciën
Parlementslid

Unie der Provinciën's schermafbeelding

Standaard

Allemachtig..het moet niet gekker worden. Bestaat er in Nederland echt een partij die EenNl heet? Over Rita kan ik maar 1 ding zeggen. Het is geen verkiezingstijd. Geen enkele partij is nu bezig stemmen binnen te halen en ook Rita wacht keurig in haar bankje tot de bel voor de tweede ronde klinkt. Maar wie denkt dat IJzeren Rita zich zomaar gewoon geeft heeft totaal geen idee van wie Rita eigenlijk is. Zij gaat door. En reken maar dat ze heel wat zetels binnen zal weten te slepen als het zover is. En waarom? Nou, puur en alleen omdat de media geilt op Rita, dus die krijgt extra aandacht als het eenmaal zo ver is.
Unie der Provinciën is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be