![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
punt 2 ik ben een dame en geen jongen. punt 3 geef maar bewijs als je het over banken of bellegers hebt. alleen zo kun je erover discussieren.
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() oorlog.
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U maakt dat er van, en ik begrijp dat . Maar dat maakt er niet de waarheid van. De waarheid is dat de Marokkanen dit niet graag publiek zien worden. Kijk hoe "undiscovered" (blijkbaar een allochtoon die zich in zo een situatie bevind) zich in bochten wringt: "we lenen van onze familie". Jaaaa, goed, iedereen weet dat alle Marokkanen stinkend rijk zijn in Marokko ![]() ![]() Hun bankwezen steekt ze een handje toe om HIER rijk te worden, en dit zonder enig risiko, integendeel ! Die bank heeft er alles bij te winnen dat haar klanten welvarend worden, ze bestaan immers dankzij hun geld. Ze moeten hun klanten enkel even het goede vaarwater inloodsen. Ik moet wel zeggen dat ze intelligent te werk gaan. Dat ik er tegen ben moet men echter ook begrijpen: het gaat ten koste van ONZE rijkdom. Moet ik mij in de zak laten zetten, laten kaal pluimen, en dan ook nog toejuichen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hahaha het leuke hieraan is, is dat jij zelf door de bochten wringt als ik om bewijs vraag dan doe je net of je dat stukje niet hebt gelezen. wat betreft over mij en de appertementen die wij bezitten dat is andere koek ![]() was slechts een voorbeeld. en hierbij gaven ook andere leden aan dat men van een islamitische komaf meer lenen bij familie dan bij de bank. leer eens te lezen ipv nonsens te spuwen.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 29 april 2008 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ pech voor u in zo een milieu. Al mijn medeleven. 3/ik kan niet in de gegevens van de "Bank du Maroque" binnendringen, dus we zullen op stukken moeten nazien. Kijk in Brussel, en zie wat daar woont, zie hoeveel van hun eigen kot eigenaar zijn, en je snapt dat er stront aan de knikker is, gezien de meesten van die mensen dan ook nog niet eens werken. Of is dat OOK niet waar mischien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() [quote=undiscovered;3392393]oorlog.[/QUOTE]
U vind dat precies een goed vooruitzicht ? Of toch op z'n minst een normale verdere ontwikkeling ? Of ben ik nu paranoïa ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kan je als belg niet lenen bij die bank van marokko ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en volgens mij zit het er aan te komen. Teveel is teveel. Laatst gewijzigd door forumspook : 29 april 2008 om 15:03. Reden: onrechtmatig verkregen ontroerend goed |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van discriminatie gesproken...Mischien iets voor het CGKR ? (ik mag toch eens dromen, nee ?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Van d eTurkse bank DHC (of zoiets) weet ik dat ze toegankelijk zijn voor iedereen en dus aan iedereen een lening toestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
kan je dit hardmaken ? Ik denk van niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik ben hier op deze site terecht gekomen http://www.europages.nl/CREDIT-DU-MA...o/Banken.html? maar mijn kennis van het frans schiet tekort er is daar ook iets raars waarmee je jezelf kan laten bellen - wat ik gedaan heb om te vragen of ze ook aan belgen lenen - ik kreeg echter niemand aan de lijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Als ik daar op dezelfde manier eigenaar kon worden van een appartementsgebouw zou dat al lang het geval zijn. Maar weet u wat ? Gaat u ook eens naar die bank, en waag uw kans. Zie dat ze "OK " zeggen ! Dan sta ik daar voor aap, en u bent binnen ! Een luilekker leventje wacht op u...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hé groot licht! leer jij eerst en vooral eens de openingstopic lezen misschien. ik wéét al tien jaar wat halal bankieren is, was je toen al zindelijk? Bovendien is over dit gegeven recent nog een hele discussie geweest, maar het kan best op een ander forum geweest zijn. Spijtig voor u, maar dat kan je dan wel zelf opgoogelen. En ja leuk voor u dat uw familie in het zwart een appartementsblokje kan optrekken in Marokko. Je bent niet de enigen. Ik zal aan jullie denken als ik mijn 25% successierechten kan ophoesten, als ik er tenminste mee toekom.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 april 2008 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |