![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat hoeft niet. Frankrijk hanteert bijvoorbeeld veel srengere isolatienormen, en zelfs in China heb je al in de tweehonderd eco-steden.
Wij, Belgen, jagen nog 90% van onze energie gewoon de lucht in. Het kan voor ons niet genoeg kosten. Kijk hier eens: http://www.nulwoning.nl/ Laatst gewijzigd door DannyS : 3 mei 2008 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat je mensen nog moet overtuigen van het nut van isolatie. Had ik het geld, ik zou meteen mijn dak isoleren... Maar vermits het gemakkelijker is een beetje meer energie-kosten op te hoesten dan nu een grote brok die op langere termijn teruggewonnen is.... zal ik toch maar wat meer verwarmen dan... Spaar dus maar dat salon-ecologisme als oplossing voor het energieprobleem ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DannyS : 3 mei 2008 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Voor iets of wat dakisolatie betaal je gemakkelijk 15.000 a 20.000 euro als totaaloplossing. Vergeet niet dat je ook al een huis moet hebben om te kunnen isoleren.
Zoals ik dus zei... iets voor rijke salon-ecologisten die eveneens glimlachend komen verkondigen hoe hun zonne-paneel installatie bijdraagt tot het milieu en dat iedereen het zou moeten doen.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie op.ebay.be/villa-kasteelvilla-20 kamers. zelfs dat dak heeft geen 10.000 euro aan isolatie gekost Laatst gewijzigd door Garry : 3 mei 2008 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bereken het dan hier, slimmeke: http://www.energiesparen.be/energiew...akisolatie.php Voorbeeld: Over een dak van 64 m2 met 14 cm glaswol, beweert ie hetvolgende: U betaalt initieel 334,08 euro voor de werken (= investering - premies) en u kan jaarlijks 757 euro/jaar besparen. Als u de investering niet doet, betekent dit al een verlies van 543 euro op het einde van 2009. Die glaswol zou 7 euro/m2 kosten. |
|
![]() |
![]() |