![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() btw muizen eten vooral granen en moederkoren is een minipaddestoel die op rogge groeit
dus niet eens zo n heel onnatuurlijke situatie ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2008 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het voedsel van de gewone spitsmuis bestaat voornamelijk uit kleine ongewervelde dieren, zoals kevers en spinnen, maar ook uit slakken en aardwormen. De spitsmuis knabbelt als het moet zelfs de mijten van zijn eigen vacht.U ziet... zelfs parasieten eet een spitsmuis op... Uw leven is dus permanent in gevaar... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() ok ja spitsmuiskunde is nooit mijn sterkste vak geweest ik geef het toe
maar zeg eens - wie bedoelde je nu eigenlijk met die modeontwerper ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2008 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() uit jouw naaste omgeving ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Gevaarlijk? Dat is niet gevaarlijk. Uw gat afkuisen met een kapotte fles, dat is gevaarlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Good riddance.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Niemand zeker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Albert Hofmann was eeen goede kennis van Ernst Jünger, de gekende Duitse conservatief-revolutionaire schrijver. Jünger heeft zelf ook LSD genomen (en andere drugs) en zijn ervaringen neergeschreven. De inhoud van zijn werk is nogal wat anders dan dat afgezaagd links-liberaal ophemelen van geestesverruimende middelen!
Ernst Jünger, 'Annäherungen. Drogen und Rausch' |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Lucy in the Sky with Diamonds !
Far out, man! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() een LSd trip neem je niet even voor het plezier of voor een paar uren zorgeloos te zijn. Als je dat doet is de kans dat het fout loopt veel groter. EEn trip neem je voor de inzichten en de verruiming.
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Inzichten en verruiming? En dan overal complottheorieën gaan zien zeker
![]()