![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Maar... ondertussen weet ge toch waar die palen staan?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Neem dan een andere weg. Of vertraag desnoods even.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben aan het werken voor een deel nieuwe site tegen FLITSPALEN,onze zuipschuiten blijven natuurlijk hé
![]() En klein beetje kan je al zien in mijn onderschrift ![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() is de boete eigenlijk afhankelijk van het tijdstip?
Ik kan me voorstellen dat het minder onveilig is 's nachts om half drie te hard te rijden, dan 's middags, als er meer volk op de baan is, vooral meer fietsers... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flitsen, leuk!
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt bevechten niet nee. Maar als het stortingsformulier tweetalig is, heb je nog even uitstel, want dat gaat in tegen de taalwet. Behalve in Brussel en de faciliteitengemeenten vermoed ik.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een tip voor de tegenstanders van flitspalen: hou je aan de maximumsnelheid, dan wordt je niet geflitst.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je dan ook de mannen van de ophaaldiensten aanklagen omdat ze deze week een folder in de bus staken waarop ze hun mededeling in drie talen deden? Men moest beschaamd zijn om dergelijke kinderlijke mentaliteit! Tweetalige boetes aanvechten, hoe laag kan je gaan... Als je nu ééntalig Franse boete krijgt in Antwerpen, tot daaraantoe, maar een tweetalig overschrijvingsformulier. Asjeblief zeg...
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, als ik je er attent op mag maken: de wet is de wet... of geldt dat weer niet in dit geval? Ga in Brussel zeuren over een kinderlijke mentaliteit als je dat graag wil doen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie ben jij overigens om te zeggen welke toon ik al dan niet mag gebruiken? Citaat:
Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 4 mei 2008 om 16:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk overigens niet dat de politierechter om die reden je boete zal kwijtschelden. De twee zaken staan volledig los van elkaar.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 4 mei 2008 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ambetante aan geflitst worden bij mij is dat ik een bedrijfswagen heb. Dat gaat dan zo:
1. De politie verstuurt een formulier voor een minnelijke schikking. Je hebt 7 tot 14 dagen om daar op te reageren. Als je niet reageert dan wordt het politierechtbank. 2. Ze sturen dat naar de leasingmaatschappij waar dat geheid 1-2 maanden blijft liggen voor ze dat naar de HR-dienst van je bedrijf sturen. 3. Op de HR-dienst van je bedrijf blijft dat dan geheid 1-2 maanden liggen voor het op jouw bureau belandt. Zo krijg je je aanbod tot minnelijke schikking waarop je moet reageren voor 12 januari 2007 ergens op je bureau rond juni 2007 (data verzonnen, maar het feit blijft). Dan kan je nog reageren maar dan moet je er weer een heel briefje bij schrijven naar de politie toe waarin je uitlegt waarom je in geen maanden hebt gereageerd maar toch de minnelijke schikking aanvaardt. Best vermoeiend. Ik moet daar eens een template voor aanmaken of zo.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 mei 2008 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofte: als je in de juiste gemeente of stad woont, dan zijn de flikken de kwaadste nog niet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 mei 2008 om 17:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kollega: bad luck. Turkse medemens: what do you mean? Kollaga: I hate to be the bringer of bad news... they cought you speeding. Het was vooral grappig omdat die consultant zich te voet aan 0,000001 meter voort bewoog terwijl hij op die korte tijd in belgique al meermaals geflitst was. |
|
![]() |
![]() |