Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Welke partij denk jij dat Jurgen kan strikken?
CD&V 10 14,49%
NV-A 5 7,25%
VLD 6 8,70%
VIVANT 0 0%
SP-A 1 1,45%
SPIRIT 1 1,45%
GROEN! 1 1,45%
Vlaams Blok 39 56,52%
Geen van boven genoemde 6 8,70%
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2004, 03:01   #41
BruFFy
Vreemdeling

Standaard

sorry maar ik denk dat Jurgen niet naar het Vlaams Blok gaat!
Hij heeft al verschillende keren gezegd op de buis dat hij het oneens is met verschillende standpunten van het VB...

Daarbij heeft hij een goede vriend bij de VLD
2 met een groot bakkes da zou lawaai make

Het zou te mooi om waar te zijn 8)
BruFFy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 07:21   #42
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
3)Conclusie. Het zal dus het Blok of het Blok worden waarmee direct alle 'vooroordelen' bevestigd zullen worden. Nu ik begrijp dat ie liever een parlementaire pré opstrijkt dan in de rij te gaan staan aan den dop.
Juist. Met zijn Zw/Wit show en ook via zijn forum, heeft hij bewezen dat hij tegen het cordon sanitaire is. 'k Ben benieuwd welke partij hem zal willen binnenhalen, behalve dan het Blok natuurlijk.
Om het in uw taal te zeggen : liever bruine stront aan de vinger dan [size=6]ROOD[/size] bloed aan de handen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 07:24   #43
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno*
Verstrepen? Het Blok of de Alliantie, zonder twijfel.
Daar is hij net iets te verstandig voor, denk ik !
Den boerenbond zat al vol... maar bijhet Vlaams Blok zou hij wel op zijn plaats zitten ! Sterk in analyses, snedig in het intervieuw, recht op de man in het debat, rad van tong, geen schrik van heilige huisjes...
De ode aan Jurgen Verstrepen door Filip Dewinter in het begin van zijn toespraak, was een teken aan de wand van het bomvolle ICC
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 16 maart 2004, 07:25   #44
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Verstrepen monddood gemaakt

Gisteren een memorabele uitzending op Liberty-tv. Eenzaam en alleen meldde de pionier van de Vlaamse talkradio en -televisie, Jürgen Verstrepen, vanuit zijn symbolisch verduisterde studio dat noodgedwongen het doek definitief diende te vallen over zijn programma 'zwart-wit, het programma van de freedom of speech'. Een programmaverbod, uitgaande van progressieve politici en waarvan de ernst moeilijk onderschat kan worden. Het is duidelijk dat we ons weer een stap dichter bij een regelrechte dictatuur bevinden.

Verstrepens programma was voor het establishment een doorn in het oog geworden. Door geen taboe uit de weg te gaan en daarbij iedere mening aan bod te laten komen is Verstrepen voor de progressieve politici zwaar in de fout gegaan. Gevoelige thema's als de superboetes, de miljardentransfers of het migrantenstemrecht aansnijden en daarbij zelfs kopstukken van onze partij uitnodigen, je moet inderdaad maar durven.

Openlijke vrijheid van meningsuiting vormt een onoverkomelijk probleem voor een links autoritair regime dat stelselmatig dossier per dossier geen rekening houdt met de verzuchtingen van de meerderheid van de burgers. Het regime weet derhalve geen blijf met programma's waarop het, in tegenstelling tot deze van VRT of VTM, geen vat heeft.

Het programmaverbod ligt de kijker en luisteraar uiteraard zeer zwaar op de maag. De laatste mogelijkheid om zijn mening te mogen uiten werd hem brutaal ontnomen. Het is ten zeerste begrijpelijk dat sommigen van hen gisteren letterlijk tot tranens toe bewogen waren. Wie het met democratie goed voorheeft kan immers geen weg meer uit. Er wordt hem voortaan nog enkel een wekelijkse portie vergif aangeboden door de heren Polspoel en Desmet of Bracke en Devadder.

Jürgen Verstrepen, zelf nochtans zeker geen Vlaams Blokker, had overigens de politiek correcte bui al voelen hangen. Eerder had liberaal en democraat Verhofstadt immers al laten weten dat Verstrepen met zijn 'kloterij' moest ophouden zoniet zou hij zonder meer gebroodroofd worden. Collega-democraat Robert Stevaert bakte het al even bruin. Dit heerschap, die voorheen al had gepoogd de Gazet van Antwerpen uit te zuiveren, wist Verstrepen doodleuk te melden dat het een probleem werd dat hij niet weg wou van de camera en de microfoon. Hij zou volgens het schijnheilig paterke beter achter de schermen gaan werken.

Christus deed destijds de stommen spreken, God Stevaert doet, net zoals de premier, de sprekenden zwijgen.

www.vlaamsblok.be
Oud 16 maart 2004, 08:34   #45
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Denkt ge nu echt dat dat met opzet gebeurde, die middelvinger bij vreemdelingen ??? Neen, dit is gewoon kinderachtige prietpraat van mensen die geen echte argumenten meer hebben.
ik rek geen conclusies, ik stel alleen maar vast dat Van dermeersch wel een erg vreemde manier heeft van tellen. Indien u dat niet vind moet u maar eens dat filmpje bekijken en mij vertellen of u dat wel normaal vindt.
Ja, ze heeft een rare manier van tellen, als ik daar dan al een waardeoordeel over mag/kan vellen. Daar dan conclusies aan verbinden dat ze "een middelvinger opsteekt naar de vreemdelingen" is gewoon grotesk. En ik zou er eens goed mee lachen, ware het niet dat die bewering afkomstig is van mensen die hier onder NVA (en nu dus ook CD&V) vlag op het Forum aktief zijn, en dit uitleggen als "partijstandpunt". Indien dit het niveau is binnen die partij, dan is ze geen alternatief voor Paars. De middelmatigheid van SPA en VLD mandatarissen is immers de belangrijkste reden van het slechte bestuur.

Ten andere, wat is het belangrijkste: een oplossing voor de 200 overvallen op/inbraken bij 55-plussers per dag, de groepsverkrachtingen, een beter economisch bestuur, etc. of de manier waarop Vandermeersch op haar vingers telt ?!??
Oud 16 maart 2004, 09:32   #46
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

'Dansen op een slappe koord en opletten dat ik er niet afval'. Samenvatting van de uitzending. Velen hadden gedacht dat ik vandaag mijn boekje eens ging opendoen over de belangen en beïnvloeding achter de schermen van politiek en media. Neen dus. Ik zie niet in waarom ik de kat de bel moet aanbinden, daarvoor sta ik te zwak. Toch kijk ik terug met een licht 'wrang' gevoel op de uitzending, niet vanwege de studiogasten maar vandaag hoofdzakelijk vanwege een aantal bellers. Je mag het niet eens zijn met Yves Desmet en De Morgen (koop dan die krant niet!), je mag problemen hebben met Luc Vanderkelen en Het Laatste Nieuws (koop die dan niet!) ..maar de vrije meningsuiting werkt in 2 richtingen. Een aantal Vlaams Blok leden (actieve politieke leden die door de screening sijpelden) vonden het nodig om een éénrichtingsdiscussie op te starten en niet te luisteren naar die andere mening in de studio: een dovemansgesprek, aanvallen zonder een antwoord toe te laten, gal spuien zonder luisteren. Ik begrijp wel dat onder Blokkers wel wat frustratie bestaat over jarenlange mediaboycot maar de tijden zijn veranderd. De 7e dag brengt zelfs meer Blokkers aan het woord dan ZwartofWit, de manier waarop is niet mijn probleem. Dus: stop met zeuren en zoek het woordje 'discussie', 'dialoog' en 'woord-wederwoord' eens even op. Of moeten we echt altijd oude koeien uit de gracht blijven halen? Ik heb een hekel aan mensen die niet mee evolueren..maar altijd blijven hameren op het verleden... Iedereen heeft recht op zijn/haar mening. Als Yves Desmet tegen het Blok is, dan is dat evengoed zijn recht. Iedereen weet dat, hij verbergt het niet en praat met duidelijke stellingname. Da's een eerlijke en dappere houding. Da's nu eens vrije meningsuiting, je moet daar maar tegen kunnen. Nogmaals (zie mijn vorige postings): als er te weinig rechtse of Blok gezinde media aanwezig is...investeer dan in dergelijke media. Media is vrij, projecten kosten geld...zeur niet en neem een risico. Voorbeelden genoeg in het buitenland.... Het is misschien 'fijn' als je jarenlang 'the underdog' speelt&bent, maar als die situatie veranderd is, de media grotendeels wél oor naar je verhaal hebben en dit ook wel brengen en je niet verbannen uit kranten, radio en televisie... stop dan eens met dat zinnetje 'we mogen niet zeggen, we worden monddood gemaakt, niemand hoort ons'. Mijn haar gaat rechtstaan bij het horen van de volgende uitspraken: 'journalisten mogen geen mening hebben - wij moeten meer aan bod komen volgens het aantal kiezers - wij komen nergens aan bod - wij mogen onze mening niet verkondigen.. etc etc..' Bijna elke interventie in het parlement bij 'hot' items haalt het nieuws!!!!Zoals jullie weten, ik ben voor vrije meningsuiting, alle meningen , pro & contra...voor of tegen links & rechts... Ik zal dit altijd verdedigen, leer dus omgaan met een 'andere' mening die niet de 'jouwe' is. (In de hoop dat iemand begrijpt waarover ik het heb)

De synthese van een aangekondigde politieke moord !
Oud 16 maart 2004, 10:31   #47
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
JURGEN:

Ik overweeg een politieke carrière.
Was hij daar dan niet al mee bezig? De titel van zijn programma alleen al verraadt een duidelijke strekking!
Oud 16 maart 2004, 10:37   #48
Mieke 79
Minister

Standaard

Gisteren op Terzake werden bezoekers van het Vlaams Blok Congres geïnterviewd. Zij hadden het bijna meer over het afvoeren van 'Zwart Wit' (hoe schandalig dat is, en dat er geen persvrijheid in België meer is,...) dan over hun Congres. Als de Vlaams Blok leden dus zelf al een link trekken met Verstrepen, is het misschien nog maar een kwestie van tijd dat...
Oud 16 maart 2004, 12:24   #49
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Oei Mieke wat een ramp. Die verdomde Vlaams Blokkers schijnen meer om de persvrijheid te geven dan de echte democraten.
Verdorie nog aan toe.

Die verdomde vlaams Blokkers schijnen meer bekommerd te zijn om de persvrijheid dan om hun eigen congres. Dat zijn geen echte blokkers volgens mij. Dat zijn der nep. Want die passen het eigen volk (congres in dit geval) eerst niet goed toe.

De Flup heeft werk op de plank met zo'n bende stommerikken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 14:28   #50
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Oei Mieke wat een ramp. Die verdomde Vlaams Blokkers schijnen meer om de persvrijheid te geven dan de echte democraten.
Verdorie nog aan toe.

Die verdomde vlaams Blokkers schijnen meer bekommerd te zijn om de persvrijheid dan om hun eigen congres. Dat zijn geen echte blokkers volgens mij. Dat zijn der nep. Want die passen het eigen volk (congres in dit geval) eerst niet goed toe.

De Flup heeft werk op de plank met zo'n bende stommerikken.
Correctie, die 'nep' Blokkers vinden Jurgen Verstrepen belangrijker dan hun eigen congres. Toch wel iets heel anders....
Oud 16 maart 2004, 14:34   #51
Tegendradigaard

Standaard

niks correctie Mieke.
Ik concludeer gewoon anders.
die Vlaams Blokkers zijn duidelijk bezorgd om de vrijheid van meningsuiting.
Jurgen Verstrepen symboliseert hier de vrije meningsuiting. En JV zal een symboolfiguur worden as het zo voort gaat in de strijd om de vrije meningsuiting.

Strijd tegen de vrije meningsuiting die paars met een ongekende verbetenheid voert trouwens.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 16 maart 2004, 14:37   #52
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Ik kan me toch heel goed herineren in 1 van de eerste uitzendingen van zwart of wit dat hij wel heel duidelijk liet merken hoe anti VB hij wel niet was, en ik ben er ook van overtuigd dat dit gemeend was. Toch gek dat hij nu een heel andere mening zou hebben gekregen de laatste jaren. Misschien is hij wat meer buitengekomen. Wie weet.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 14:38   #53
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
niks correctie Mieke.
Jurgen Verstrepen symboliseert hier de vrije meningsuiting. En JV zal een symboolfiguur worden as het zo voort gaat in de strijd om de vrije meningsuiting.

Strijd tegen de vrije meningsuiting die paars met een ongekende verbetenheid voert trouwens.
Maar wat heeft dit met hun Congres te maken? Niks toch?

Heb je de interviews gezien op Ter Zake met mensen die het Congresgbouw binnengingen? Dat het Vlaams Blok zich maar troost met de gedachte dat het (waarschijnlijk) een selectie van beeldfragmenten was, want geloof me, ik heb me krom gelachen toen ik die interviews zag. Er was ook een dame die niets mocht of wou zeggen, voor ze haar man erbij had gehaald enzo.
Oud 16 maart 2004, 15:42   #54
Tegendradigaard

Standaard

Ik mag ook niks zeggen zonder dat mijn vrouw het goedkeurt.
Das van overal en altijd.

Oud 16 maart 2004, 15:49   #55
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:
niks correctie Mieke.

Heb je de interviews gezien op Ter Zake met mensen die het Congresgbouw binnengingen? Dat het Vlaams Blok zich maar troost met de gedachte dat het (waarschijnlijk) een selectie van beeldfragmenten was, want geloof me, ik heb me krom gelachen toen ik die interviews zag. Er was ook een dame die niets mocht of wou zeggen, voor ze haar man erbij had gehaald enzo.
Zou het dan toch waar zijn dat er al Marokkanen voor het Vlaams Blok stemmen?
Oud 16 maart 2004, 16:13   #56
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gisteren op Terzake werden bezoekers van het Vlaams Blok Congres geïnterviewd. Zij hadden het bijna meer over het afvoeren van 'Zwart Wit' (hoe schandalig dat is, en dat er geen persvrijheid in België meer is,...) dan over hun Congres. Als de Vlaams Blok leden dus zelf al een link trekken met Verstrepen, is het misschien nog maar een kwestie van tijd dat...
Dat was dan ook het enige programma waar Vlaams Blok senatoren en parlementsleden en de voorzitter iets langer dan twee minuten aan het woord mochten komen !

Na het proces tegen het Vlaams Blok wordt nu Zwart/Wit opgedoekt door politieke druk van paars de "democratie" en nieuwe politieke cultuur zijn hun werk aan het doen ! Of is de paarse dictatuur begonnen
Oud 16 maart 2004, 17:19   #57
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Na Bert Schoofs en Annemans, schetst de "gematigde" Anke Van dermeersch waar de verkiezingen bij het Blok om draaien: Vlaanderen, Veiligheid en Vreemdelingen. Ze telt met drie vingers af om bij 'Vreemdelingen' te eindigen met de middelvinger. Dat is het Blok ten voeten uit: de partij van de middelvinger.
Lesane, met alle respect, dit is Politiek Correcte prietpraat. Iemand die tot drie telt op zijn vingers, komt doorgaans uit bij de middelvinger. Hier iets achter zoeken is gezever, en zegt meer over de NVA dan het VB.
Komaan jong, ze deed dit toch duidelijk om er succes mee te oogsten bij dat deel van de achterban van het Vlaams Blok dat er vooral op stemt omwille van de houding van het Vlaams Blok inzake vreemdelingen. Daar moet ik toch geen tekeningske bij maken, zo gaat dat nu eenmaal bij congressen.
Als ge tot drie telt, dan heb je bij drie drie vingers staan he... Zo is het in dat filmke dus helemaal niet. Ze houdt gewoon 1 vinger over, en dat is hier de middelvinger. Ge moet 't filmke maar eens bekijken, de opmerking van Seba ofzo hier ergens boven is toch wel terecht he.
En waarom focussen jullie je altijd op dit aspect, is de rest dan te kwetsend (want de waarheid? )

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 17:40   #58
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Komaan jong, ze deed dit toch duidelijk om er succes mee te oogsten bij dat deel van de achterban van het Vlaams Blok dat er vooral op stemt omwille van de houding van het Vlaams Blok inzake vreemdelingen. Daar moet ik toch geen tekeningske bij maken, zo gaat dat nu eenmaal bij congressen.
Als ge tot drie telt, dan heb je bij drie drie vingers staan he... Zo is het in dat filmke dus helemaal niet. Ze houdt gewoon 1 vinger over, en dat is hier de middelvinger. Ge moet 't filmke maar eens bekijken, de opmerking van Seba ofzo hier ergens boven is toch wel terecht he.
En waarom focussen jullie je altijd op dit aspect, is de rest dan te kwetsend (want de waarheid? )
(even copy/pasten)

Ja, ze heeft een rare manier van tellen, als ik daar dan al een waardeoordeel over mag/kan vellen. Daar dan conclusies aan verbinden dat ze "een middelvinger opsteekt naar de vreemdelingen" is gewoon grotesk. En ik zou er eens goed mee lachen, ware het niet dat die bewering afkomstig is van mensen die hier onder NVA (en nu dus ook CD&V) vlag op het Forum aktief zijn, en dit uitleggen als "partijstandpunt". Indien dit het niveau is binnen die partij, dan zijn ze geen alternatief voor Paars. De middelmatigheid van SPA en VLD mandatarissen is immers de belangrijkste reden van het slechte bestuur.

Ten andere, wat is het belangrijkste: een oplossing voor de 200 overvallen op/inbraken bij 55-plussers per dag, de groepsverkrachtingen, een beter economisch bestuur, etc. of de manier waarop Vandermeersch op haar vingers telt ?!??
Oud 16 maart 2004, 18:51   #59
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
niks correctie Mieke.

dan heb je die beelden van vorig jaar niet gezien zeker waar een Vlaams-blok koppel (volledig cliché trouwens) per ongeluk op het VLD-congres verzeild was geraakt. en die reporter maar proberen uit te leggen dat het een VLD-congres is en geen VB-congres, heb zelden zo goed gelachen
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2004, 18:58   #60
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
(even copy/pasten)

Ja, ze heeft een rare manier van tellen, als ik daar dan al een waardeoordeel over mag/kan vellen. Daar dan conclusies aan verbinden dat ze "een middelvinger opsteekt naar de vreemdelingen" is gewoon grotesk. En ik zou er eens goed mee lachen, ware het niet dat die bewering afkomstig is van mensen die hier onder NVA (en nu dus ook CD&V) vlag op het Forum aktief zijn, en dit uitleggen als "partijstandpunt". Indien dit het niveau is binnen die partij, dan zijn ze geen alternatief voor Paars. De middelmatigheid van SPA en VLD mandatarissen is immers de belangrijkste reden van het slechte bestuur.

hoe meer ik het filmpje bekijk, hoe zekerder ik er van ben,het is gewoon té duidelijk:

1) ze telt "af" ipv "op" (van 3 vingers naar 1 vinger, terwijl normale mensen beginnen met de duim, dan de wijsvinger en dan de middenvinger)

2) ze heeft haar 3 vingers al klaar, maar vreemd genoeg doet ze er geen vinger af bij het eerste woord. Daardoor heeft ze op het laatste nog een vinger over.

Dilbert, ik vind dit ook een niemanddalletje, het kan mij eerlijk gezegd zelfs niets schelen, maar het is toch opvallend hoe de Blokkers hier eerst het afdoen als laster, terwijl je nu zelf toegeeft dat het wel eens zo zou kunnen zijn en dan begin maar over groepsverkrachtingen en 200.00 banen, je moet weten wat je wil hé
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be