![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor 1962 waren er verschillende voorstellen voor het splitsen van BHV, uitbreiding Brussel, taaltoestanden. Dan komt er een taalcompromis van hertoginnedal, waar er een aantal van die dingen in terug te vinden zijn, maar niets over splitsing BHV. Die vlaamse onderhandelaars toch, glad vergeten zeker, missen is menselijk of zo. Dan de parlementaire bespreking en de VU-amendementen, dus op dat moment is vergeetachtigheid al geen excuus meer. Toch wordt het taalcompromis goedgekeurd, met behoud van de toestand in BHV. Waar ziet u iets stilzwijgend? Ik zou zeggen dat dit tamelijk expliciet is. Ik weet het , veel nationalisten zullen eens moeten een slikken. Laatst gewijzigd door spherelike : 10 mei 2008 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Neen? Dan bestaat uw compromis niet en bent u de oplichter. Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 10 mei 2008 om 10:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ben nationalist en ben gewoon van veel te slikken, maar kan deze beker ook aan mij voorbij laten gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Even Jan Verroken bellen?
Geen enkele kat die op den duur zijn jongen nog zal terugvinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jammergenoeg gaat het electroniosch archief van de kamer niet zo ver terug, anders zou ik zeker bewijzen aangehaald hebben. Maar als je wat rondzoekt op het internet, dan zijn er wel studies en bronnen over deze tijd. Ik ga u hierin niet helpen, iemand die mij gratuit beschuldigt van een oplichter te zijn, iemand die schrik heeft om zelf te gaan zoeken en de waarheid onder ogen te zien, die laat je beter in zijn droomwereld van groot gelijk. saluukes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder heb ik niet meer gelezen. Ik heb al een teveel aan Feremans op mijne lever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Vindt ge dat écht jammer? Volgens mij zijt ge blij dat dat archief niet zo ver teruggaat, anders zoudt ge uw beweringen ook moeten bewijzen. Nu hebt ge nog het schaamlapje van het "electronisch archief" om uw jammerlijke afgang achter te verstoppen. Citaat:
Stel dat ik zo zot zou zijn u terwille te zijn, wat ga ik dan vinden? Een wettekst die het "compromis" omschrijft? Een memorie van toelichting? Een verslag van een regeringsconclaaf? Zoudt ge niet beter toegeven dat zoiets niet bestaat en dat uw spookcompromis bijgevolg pure francofone propaganda is? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 10 mei 2008 om 10:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...97&postcount=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Naast de kwestie dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keihard argument. Misschien nog een lezersbrief van een franstalig nieuwsvod erbij en het is compleet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit stuk in l'Avenir geeft de mening weer van gans Wallonië? Zoals De Morgen de mening weergeeft van heel Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je azert, misschien moet je die verdomde Vlaemssche fascisten maar eens laten voor wat is. Niet goed dat volkje. Laat hen maar apart gaan leven en trek je terug in het veilige franstalige bruxelles zoals je dat zo graag noemt. Ga enkel nog in het Frans praten en zoek je een job waar je ook geen Nederlands meer hoeft te spreken. Je zal ook zoveel tijd niet meer moeten spenderen op dit forum met angstzweet op je voorhoofd. Laat gaan dat VlaemSSche volkske dat ge zo haat. Laat ons los. Blijf niet zo angstig vastgeklampt aan onze arm terwijl je tiert als een gek. Laat gaan. Adem diep in en berg je veilig op in bruxelles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |