![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Dat vind ik nu toch ook zenne.
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, nu lees ik hier niet meer zulle!!!!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was al "the sound of Music in Absurdistan". Maar daarover een sausje van infantiele Alice in Wonderland kledij. Je zou al bijna J L Dehaene in strak zwart leer en latex erbij willen zetten gezeten op een shetlander pony. Dat zou echt het imago van België op kunnen krikken.
Een nummer wat geen kip verstaat, een melodie die een kinderrijmpje niet kan dragen, een jurk waar zelfs een doorwinterde Walter Van Beirendonck fan van over de nek gaat, en daarbij een sexy uitstraling die lager valt dan een Magriet Hermans in string
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
dus toch... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
will tura? johan verminnen? laur lynn? zouden die meer kans maken dan ishtar denkt ge? of moeten we ne zwarte gangsta rapper sturen misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen staat kwa muziek niet slecht.
We hebben enkele toppers, maar tja, wie van het eurosong publiek gaat die kennen? Electro body music, trance, house en nog een paar minder commerciele genres hebben we wel grootheden in hoor. Maar uiteindelijk, als Lordi (Hard Rock hallejua was best grappig) de winst kan binnenslepen, waarom geen Front 242?
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke taal anders? Het Frans wat alleen in Frankrijk en wallonië gesmaakt word? Het Duits, wat naar gelang dialect gaat van hard afgebeten snauwen(Pruisisch) tot een gemompel met hete aardappel in de mond. Of moeten we het eens proberen in het ABN, AN of lokaal dialect? Wat is dan het verschil voor dat verzonnen taaltje? Engels? Tja, vroeger lukte het nog, maar met de uitbreiding naar het oostblok toe, moet het al een nummer zijn dat keihard recht in de schoenen staat, of commercieel zo uitbuitbaar dat elke leuke tiener met coole outfit het al zou kunnen brengen. Dan is dat verzonnen taaltje lekker neutraal.
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat deze sinds hun bestaan altijd al door de pers uitgespuwd en versleten werden voor fascisten.
Nu de drummer/zanger bij de laatste verkiezingen op een lijst van Ecolo stond ( linkje ) zullen er al vele journalisten van destijds inzien dat ze fout waren. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best wel seksie
![]() Wel andere schoenen aandoen |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() nu zeg je daar wat, missch zouden botten beter staan...................
![]()
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk... nu bloeden mijn ogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling