![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De meeste keren dat ik ernaar gekeken heb zag je bij hun wel mensen uit die groep. Ik herinner me bv. die dame met een roze pruik en dito gezelschap, een hele groep meiden met allemaal roze spullen aan, een hele groep mannen met de gekende maniertjes, ...
![]() Ik denk niet dat dat hun doelpubliek is. Maar omdat ze zelf holebi's zijn denk ik wel dat ze al sneller mensen uit die groep gaan aantrekken, en deze mensen dat daar helemaal niet onder stoelen of banken zullen steken. Anderzijds lijkt het me wel het restaurant met de leukste en gezelligste sfeer, voor zover je zoiets kan beoordelen vanachter een tv-scherm. Leuven en zij zijn mijn favorieten.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 mei 2008 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens past het beeld van dames in roze outfits en/of pruiken nu niet meteen in het vooroordeel over lesbiënnes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Grmbl. Kwist dat ik die uitspraak beter niet kon doen op dit forum.
Je weet goed genoeg wat ik bedoel. Het publiek dat zich in sterrenrestaurants begeeft (vaak een ouder publiek, want zij zijn kapitaalkrachtig) is vaak conservatiever en ik denk dat ze van extravagantie raar zouden opkijken.
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
De meesten hunkeren naar wat extravaganza, en aangezien dat in België amper te vinden is, gaan ze het liefst vaak op reis naar meer gedurfde oorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [pindar] weer een rothschild ontmaskerd!!! wat moete we nog zien? Man o man. Zie je het?[/pindar]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens zijn homo's in 't algemeen ook kapitaalkrachtiger dan de gemiddelde burger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Daarin heb je gelijk.
Toch ben ik benieuwd welk restaurant zal winnen, en welk restaurant na een jaar ofzo nog zal bestaan. (Want ik geloof dat de meeste sowieso plannen hebben om terug te openen na het programma.)
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Bon, Leuven rulez dus hé.
GO JELLE, GO!!
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() C2C in k&k!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Ik beschouw heel dit forum als k&k.
En ik heb ook gevoelens hoor. Vooral in mijn maag.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Ik geloof dit niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey... ik ben het eens met je eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() inderdaad maar "wat met micheline"?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Micheline is toch geweldig! Geweldig schattig, vooral. Prachtige comeback van Leuven, trouwens. Al twee keer met sluiting bedreigd en nu als beste restaurant volgens de jury rechtstreeks naar de finale.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Micheline kan het niet aan denk ik! Ik heb het dan ook niet voor dit "schattig oud vrouwtje" (te geiterig) chance dat die Jelle zo cool is.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Daar ben ik het niet mee eens. Ze lijkt me een heel goede gastvrouw en ze is tov het begin van de reeks enorm opengebloeid.
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tsjah misschien wekt dat wat sympathie bij sommigen ik weet het niet maar ik moet het vooral hebben van Jelle die zijn keuken wel heel goed in handen heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik me goed kan herinneren kwamen ze alle 2 niet van zo'n rijke families hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het stereotype klopt dat homo's creatiever zijn zullen ze op die manier ook wel meer verdienen. Anyway, ik had dat ooit eens gelezen en heb het nog eens opgezocht. Hier in een eerder humoristisch artikel: http://percywalker.com/2006/11/15/pe...ment-plan.aspx |
|
![]() |
![]() |