![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voor wie zou je stemmen als je vandaag zou moeten gaan stemmen? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,40% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
14 | 9,79% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,99% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,29% |
Vlaamse Progressieven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
63 | 44,06% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
18 | 12,59% |
Partij van de Arbeid |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,90% |
Andere partij |
![]() ![]() ![]() |
12 | 8,39% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 5,59% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() de reden waarom ik de poll gemaakt heb is gewoon om te zien of mensen nu de cdnv volgen en hun steunen in hun "harde" aanpak of dat mensen die "harde" aanpak als zwak zien door op twee paarden te gokken.
Ikzelf heb nva gestemd maar zou nu voor LDD gaan omdat ik persoonlijk vind dat ze nu dreigen als een hond zonder tanden en ik liever eens een pitbull op belgië los te laten zodat het buigen of basten is ipv plooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 9 mei 2008 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Groen bestaat nimeer?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zeg niet dat JMDD een bekwaam politicus is maar VB vind ik te rechts daarom had ik nva gestemd omdat ik wel vlaam gezind ben. LDD staat naar mijn mening er tussen en als ik dus iets rechtser wil gaan maar niet VB dan blijft enkel LDD over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blanco. Er is geen enkele partij meer in België die mij aantrekt. Als een "folklorische partij" bij de verkiezingen zou komen, zou ik voor die partij stemmen, denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 mei 2008 om 15:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op welke vlakken vindt u het VB te rechts?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() zoals de volledige splitsing van het wangedrocht belgië dus VB
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Aantal stemmers: 47
Vlaams Belang: 23 Volgens mij is er hier een bepaalde groep oververtegenwoordigd ![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 9 mei 2008 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig bevond ik me de voorbije zes jaren in het buitenland. Dat maakte het wat gemakkelijker om hier niet te moeten stemmen. De partij waarop ik ginder wel wilde stemmen, werd keer op keer verboden of uitgesloten van deelname aan de verkiezingen.
Maar nu ben'k terug hier in Vlaanderen. En ik zou niet weten op wie'k moet stemmen. Optie "andere" is misschien nog de beste. Hangt er van af wie zich aandient en waarmee.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Mischien zie ik het wel niet goed vanuit Nederland, maar ik vind dat men te hard oordeelt over Leterme. Had een willekeurige andere politicus met een uitgesproken Vlaamse agenda het er beter vanaf gebracht? In al die tijd na de verkiezingen, heb ik de franstaligen nog niet 1 seconde een welwillende houding zien aannemen. Zo'n beetje het gehele Belgische establishment heeft hem vanaf het begin in de wielen proberen te rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Ik ben van (ongeveer) dezelfde mening.
Het cirkus van gisteren is zo degoutant, dat ik echt niet meer weet voor wie ik nog zou willen stemmen. Ik verwacht van alle Vlaamsgezinde partijen dat ze, als er nu verkiezingen zouden komen (zonder de juiste splitsing van BHV dus), gezamenlijk een grote boycotactie opzetten. Ik verwacht dat minstens NVA, VB, LDD en CD&V hier hun schouders onder zetten. Indien niet ga ik onder de huidige omstandigheden in geen geval stemmen, en ga ik zelf met gelijkgezinden een boycotactie met heel veel lawaai op de verkiezingsdag opzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |