![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#46 |
|
![]() Eens kort samenvatten want ik kan geen filmpjes afspelen voor het moment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() 't is nochtans een goed filmke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Uiteraard heb ik geen probleem dat mensen naar Vlaams Belang gaan. Zolang het kartel en het Vlaams Belang communicerende vaten zijn is er geen probleem, dat wordt het wel wanneer mensen op de paars(groene) partijen gaan stemmen. En ja reken maar Dedecker daarbij. Ik vertrouw die man niet, voor mij gevoel is het een tweede Verhofstadt ! Het programma van LDD, gelijkt teveel op de Verhofstadts burgermanifesten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Verhofstadt is veruit het ergste wat de Vlaamse politiek de afgelopen eeuw gezien heeft ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja, Verhofstadt heeft ze de afgelopen 9 jaar rot verwend hé. Zodanig zelfs dat een serieus gesprek niet meer mogelijk is. De uitbreiding van Brussel voor iets als BHV te regelen is waanzin... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
en nog klagen...
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik heb er wel problemen mee als mensen op VB stemmen, die zijn pas niet te btrouwen, Philliphe L'Hiver nog minst van al
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Echter niet alles is verloren, hopelijk kan Bart Dewever hem overhalen om op 15 juli het land in een diepe, maar dan ook zeer diepe institutionele crisis te storten. Ik vind dat de Vlamingen een beetje welvaart moeten overhebben op de strijden voor de belangen van ons volk. Dat de koopkracht daalt, zeker bij de armen en zwakken is jammer, maar men kan geen eieren bakken zonder ze te breken. Er moet door de zure appel gebeten worden. De armen en de zwakken moeten helaas nu efkens doorbijten... In een nieuwe staat met beter bestuur zullen ze het ongetwijfeld beter hebben. Intussen kunnen wij die mensen helpen met solidariteitsacties, die via het verenigingsleven en de Heilige Kerk kan georganiseerd worden. We moeten ook niet helemaal afhankelijk zijn van die politiekers... Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 11 mei 2008 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() lol, ge weet toch dat dat niet mag he
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() De jaren 70 vergeten,of liep je dan nog met lintjes in uw blokskes,sta me toe u eens flink uit te lachen!
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mijn leven en dat dan de meeste mensen die ik ken, is er de laatste 8 jaar alleen maar op vooruit gegaan
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zwarte piet doorgeven dus. La Belgique op zijn best.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |