![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het waren niet de mensen van het VB die zeiden dat de kiezer net weer niet begrepen had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Dus wie niet voor het VB stemt is tegen, en wie niet voor de SPa stemt is voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1) soms iets te radicaal zijn 2) niet realiseerbaar in ben dus helemaal niet tegen het VB, ik heb zelfs een beetje sympathie voor die partij, alleen ligt mijn persoonlijke mening dichter bij de N-va en het LDD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En daarom dat ik me afvroeg of er het logo van het VB opstaat... Indien dit het geval is, overweeg ik om me er zelf een aan te schaffen tegen 11 juli. (enh dit is dus onrechtstreeks een verwezenlijking van het VB) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Nu, als u LDD stemt krijgt u nooit onafhankelijkheid. Als u samen met BDW en de NVA Belgie samen met de Walen stap voor stap af wil bouwen dan hebt u nog 300 jaar tijd nodig. Wil u onafhankelijkheid in uw leven dan zal het VB moeten worden. Kiest u maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Dat lijkt het standpunt van sommigen hierboven te zijn. Ik ga er van uit dat er een redelijk belangrijke groep "onbesliste kiezers" is die gemakkelijk van voorkeur verandert en uiteindelijk de balans doet doorslaan(niet alleen in Vlaanderen, in de ganse wereld waarschijnlijk) Een partij kan zo heel wat winnen of verliezen. Zo lijken het juist die kiezers te zijn die bepalen wie regeert, niet de mensen die een vaste opinie hebben. Vandaar het demagogisch opbod en het succes van sommige partijen. De SPa communiceert zeer slecht en dat kost hen veel.
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2008 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een misprijzen van de intelligentie van die kiezer typisch is voor het VB, dan zitten er verdacht veel VBers in andere partijen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De partijen bepalen dat. De kiezer heeft daar maar heel weinig in te zeggen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat van dat gegeven paard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af wat sommige mensen in deze draad komen doen, buiten provoceren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() De Vlaamsche Leeuw heeft geen klauwen meer,
hij is oud en versleten en getemd door ons en binnenkort zullen de kleintjes die nog overblijven slaven zijn van onze Islamitische heerschappij, voor zover dit nu nog het geval niet is. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat jij je geen Vlaming voelt, dat niemand anders dit mag uiten. Citaat:
Even serieus: meen je dat nu echt of is het gewoon een slecht grapje? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar het schijnt, heeft hij bovendien nog valse tanden ook
![]()
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en de klauwen niet vergeten Pietje. Laatst gewijzigd door De Waal : 16 mei 2008 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |