![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ik leef - net zoals jij - in 2008. Problemen mee ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De beste oplossing voor al die moslims: bekeer je tot christen en dan heb je gelegenheid genoeg om te bidden in ons land.
Moskeeën bouwen is hier ontoelaatbaar, het vloekt met onze geschiedenis en het vernietigd onze toekomst.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier op het forum stelde men al dikwijls de vraag waaruit die ''verrijking'' precies bestaat, misschien kan jij dat eens deftig uitleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() blijf van die drugs jong dat doet u geen deugd...
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik ben het eens met de aangever van deze draad. Stel gewoon een aantal kerken ter beschikking aan imams met een groot publiek. En ook moeten er weer meer WC's tegen de kerken komen zodat het probleem van publiek wateren wordt aangepakt.
En ik weer ongestraft tegen de kerk kan gaan staan zeiken. Misschien wel het klokgelui - dat zo op mijn zenuwen werkt en me wekt wanneer ik de nachtdienst heb gedaan - afschaffen voor ze hier koranverzen door luidsprekers beginnen kwelen. De eerste imam met vaste stem moet ik nog ontmoeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Imams met een groot publiek kunnen ze maar beter met publiek en al naar China sturen... misschien willen de chinezen hun wel aan moskees helpen in één of ander aardbevingsgebied.
Citaat:
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
|
![]() |
![]() |