![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je dat een beetje handig en logisch doet, heb je maar 1 balk nodig om het belangrijkste in te plaatsen. Al de rest is dan een witte pagina (op de werkbalk en het menu na uiteraard). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Ik heb trouwens de halal-versie van windows XP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus, dat is lelijk!!
![]() Straks gaan ze die screenshot nog gebruiken als hotlinkbeveiliging ipv goatse of tubgirl.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel een draagbare harde schijf maar nu is daar toch weinig volk denk ik ... dat ik daar nog niet aan gedacht heb. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 mei 2008 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Van de camion gevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Hé, hoe raadt u dat? Niet gevallen, maar inderdaad wel een verkeerde lading die per ongeluk mee was afgeladen en die wij rap in twee hebben verdeeld
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 mei 2008 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Ik wil nu niet tegendraads doen, maar ik werk nu een jaartje met Writer en Calc, en ben er eigenlijk over aan 't denken om maar eens een tijdje terug naar M$ te gaan.
Omschakeling was geen probleem, behalve bij een aantal commando's voor grafieken van Calc waar ik een kwartier naar moest zoeken (stomme dingen als gegevensbereiken e.d.). Maar ik denk dat OpenOffice nog wat jong is. Het werkt nog juist niet vloeiend genoeg. Soms zijn er opeens ergerlijke haperingen en eigenaardige fenomenen, duidelijk overgebleven bugs. Erg irritant soms. Maar voorlopig hou ik nog vol en weiger ik naar een (zwart) M$ programma terug te keren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ctrl-P, hetzelfde dus sinds Word for Windows 1.0 in 1989.
Overigens hoor ik van mensen die het kunnen weten dat Office 2007 echt beter is eenmaal je ermee vertrouwd bent. De nieuwe lay-out, met ribbons ipv menu's is intuitiever en context-adaptive enzovoort. ![]() Enfin, ik wil maar zeggen : u hebt uw probleem omdat Office 2007 slecht geïnstalleerd is. (je moet bij installatie kiezen om ALLE bestanden op harddisk te zetten, dan krijg je zo'n fenomenen niet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Note to self: draad lezen voor je begint te antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Ze moeten maar niet zo stom zijn om het verkeerde af te laden. Wat dacht je soms, dat wij gingen terugbellen?
![]() |
![]() |