Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2008, 11:01   #41
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Tja jij gaat waarschijnlijk veel bij islammietjes over de vloer, kwestie van stemmen ronselen om de autochtone vlaming nog meer rechten af te nemen. Waar ik ga staat regelmatig mooie muziek op. Trouwens de tijd van haar opa stond er heel veel klassieke muziek op. Denk hier maar over na, tenzij de linkse beweging uw hersens totaal heeft opgevreten.

het is weeral de schuld van de linksen, he.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 11:02   #42
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat had uw grootvader héél goed gezien inderdaad.

Het aantal boeken dat gedrukt wordt in de arabische wereld is nog minder dan het aantal dat gedurende één maand in Spanje wordt gedrukt of zo. Om over andere kunsten of culturele evenementen maar te zwijgen, of Anciaux denkt weer dat het op te lossen is als hij maar met onze belastingscenten gooit, terwijl onze eigen kunstenaars op hun kin mogen kloppen.
wat jij hier schrijft is niet juist.

maar btw, Anciaux is wel minister, en kan zaken beslissen, jij niet.
Oud 5 juni 2008, 11:03   #43
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
De jeugd van tegenwoordig luistert niet meer naar Chopin, zoals er al werd gezegd... het is een ongelukkige vergelijking. Die tijd is al voorbij....
Maar wij hebben chopin ook in de Marokkaanse versie hoor...(hihi)
ah ja, vertel eens ...
Oud 5 juni 2008, 11:12   #44
/Sarah/
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
ah ja, vertel eens ...
ja er is genoeg klassieke arabische muziek (nu ni zoals chopin ma toch)....
maar hoe dat ze noemen, euhm da ligt toch ver int geheugen!
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 11:23   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat jij hier schrijft is niet juist.

maar btw, Anciaux is wel minister, en kan zaken beslissen, jij niet.
klopt, het was minder:

Citaat:
Arab societies are paralyzed because of the absence of political freedoms, the persecution of women, and isolation from the world and new ideas.

The oil wealth is matched by social backwardness, and the only other region of the world with an income level lower than ours is sub-Saharan Africa. Productivity is decreasing, scientific research is virtually nonexistent, the region is suffering a brain drain, and illiteracy afflicts half of Arab women. The report was only diplo-matic concerning implicit criticisms of extremist Islamist movements as a cause of the culture of backwardness and absence of fertile ground for democ-racy. Interestingly, the report found that the total number of books translated into Arabic yearly is no more than 330, or one-fifth of those translated in a small country like Greece.
http://www.worldpress.org/Mideast/663.cfm#down

ik wist nochtans dat Spanje ooit vermeld werd:

Citaat:
The first and seminal report of 2002 noted that more books were translated into Spanish each year than had been translated into Arabic over the past eight centuries. The 2003 report noted that fewer than 50 Arabic books a year make it into another language.

http://www.metimes.com/Editorial/200...gh_books/2182/

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 11:42   #46
Queensburry
Gouverneur

Queensburry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Uw grootvader had volledig gelijk, maar het is een ongelukkige vergelijking. Ik bedoel, hoeveel keer ben jij al bij iemand thuis geweest en daar stond toch toevallig een cd-tje van Chopin op lol.
Ik nog nooit in gans mijn leven.
Wel, ik ben opgegroeid met Chopin, en dat komt in de eerste plaats door mijn grootvader, net zoals ik er verantwoordelijk ben dan mijn dochter op 8 jaar reeds o.a. Chopin's wondermooie Walz nr 10 in B mineur, Op. 69 no. 2 kan spelen.

Maar het gaat er niet om dat iedereen daar in geïnteresseerd in zou moeten zijn, noch onder de Westerlingen, noch onder de Moslims.
Mijn grootvader zag wel goed in dat bij gebrek aan een cultureel ontwikkelde elite bij de Moslims (toch bij die naar hier kwamen), deze geen voorbeelden hadden waaraan ze zich konden optrekken. En dat is maar al te pijnlijk waar gebleken.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2008, 13:49   #47
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
het is weeral de schuld van de linksen, he.
Het is niet dat ze onze maatschappij erop hebben laten verbeteren. Als je minderheden ongestraft de boel laat verzieken dan denken die dat ze alles mogen en ver boven de rest verheven staan. Juist hetzelfde staat in de koran dus ze krijgen bevestiging. Maar je moet het wel willen snappen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be